Hakutulokset

  1. A

    Mitä kaikkea siinä kierronkartoituksessa tehdään?

    Mitä kaikkia kokeita otetaan ja tutkitaan? Mulla on nyt tuo edessä. Olisi kiva tietää mitä kaikkea tuohon kuuluu?On vissiin kaikkein eka mitä lapsettomuudessa tutkitaan vai? Lääkäri puhui vain jotain, että katsotaan tapahtuuko tuota ovulaatiota ollenkaan. Ottaako hän siis jotain verikokeitakin?
  2. A

    tökerö lastenlääkäri

    kertokaahan kokemuksianne synnytyssairaalan lastenlääkäreiden tarkastuksista. aikaisempien lapsieni kohdalla tarkastukset ovat sujuneet rokotuksineen sairaalassa hienosti ja asiallisesti, vaan ajat ovat tainneet muuttua. Mikkelissä ainakin touhuaa jokin uusi lastenlääkäri hyvin omaperäisellä...
  3. A

    syyhypunkki

    Poikamme 5kk oli hoidossa henkilöllä, jolla todettiin pian tämän jälkeen syyhy. Olemme hoitaneet Nix-voiteella koko perheen, vaikka oireita ei vielä ole ollut. Pyykkivuoret ovat valtavat. Onko kellään kokemuksia syyhystä ja vielä näin vauvalla? Yöunet ovat menneet.
  4. A

    liikaa öljyä

    meillä käytetään liikaa öljyä. Ja se vie kitkan ja penis luisuu. Mä tykkäisin että tuntuisi kanssa, mutta miehellä niin arka nahka ettei viitsi kuunnella sen auts huutoja. Oikein harmittaa kun ei ole tarpeeksi vauhtia. Ja tuon arkuuden takia miehen penis on niin herkkä ettei toiveitakaan...
  5. A

    Kukaan vaihtanut pph:a ja mistä syystä?

    ollaan pohdittu lähes koko puoli vuotta minkä esikoinen 3v on ollut hoidossa, olisko meillä syytä vaihtaa perhepäivähoitajaa... hoitaja ei ole kkovin luotettavan oloinen, puhuu meille enemmän muiden lasten ja heidän vanhempiensa asioista kuin meidän lapsen kuulumisista ja hoitopäivän...
  6. A

    Sektio EML

    Hei! Onko kellekkään tehty suunniteltua sektiota erityismaksuluokan potilaana? Haluaisin kuulla kokemuksia ja paljonko tuli maksamaan? Itse olen vasta menossa yksityislääkärille juttelemaan sektion mahdollisuudesta EML:ssa. Tässä vaiheessa tiedän, että lapseni tulee syntymään sektiolla ja...
  7. A

    Huhuu Kotka!

    Olisiko täällä uusia tuttavuuksia 25-vuotiaalle kahden lapsen äidille? Lapseni ovat syntyneet kesäkuussa -03 ja helmikuussa -05. Vanhat kaverit ovat hajaantuneet kuka minnekin ja välillä on kieltämättä yksinäistä. Ilmoitelkaahan itsestänne: annukka_80@hotmail.com.
  8. A

    Uusia tosiystäviä!

    Hei! Meilseuraa, ehkä perinteistäkin kirjeenvaihtoa kaipaavat! Laittakaa postia tulemaan vm.-65 äidille. 4 lasta. pitkäaikaista ystävyyttä etsin.

Yhteistyössä