Hakutulokset

  1. P

    Suurperheellisiä odottajia?

    Heräätyyyys!!! Onko täällä eloa? 3 lasta ennestään, 4:s tulossa heinäkuulla.
  2. P

    <3Heinäkuiset2014<3~Loka-Marraskuussa~

    Pahoittelut keskenmenon kokeneille <3 mulle voi laittaa rivin La 8.7. popelid/ 30v./ 4. lapsi/ KYS Täällä on huono olo, ja väsymys, ihan jatkuvaa.. Eilen nukahdintai no torkahdin viideksi minuutiksi sohvalle istualteen kahdesti kun katsottiin yhdessä lasten kanssa lastenohjelmia...
  3. P

    <3Heinäkuiset2014<3~Loka-Marraskuussa~

    Meillä on ekalla ja tokalla 1v10kk ikäero, tokalla ja kolmannella 2v5kk ja nyt tulis kolmoselle ja neloselle ikäeroa se sama 2v5kk. Tuo ensimmäinen ikäero on ollut ihan paras lasten kannalta, mutta toisaalta keskimmäinen oli sen verran vauva, että halusin pitää ihan oikeasti vauvana rauhassa...
  4. P

    <3Heinäkuiset2014<3~Loka-Marraskuussa~

    Moikka, liittyisin mukaan joukkoon, ihanaa kun täällä on näin aktiivinen porukka heinäkuisia, hirvee tarve on päästä puhumaan oireista ym, kun vertaistukea ei ole saatavilla oikeassa elämässä.. Eli Popelid, neljäs lapsi, LA ? (päivitän, kun varmaa; joko 7. tai 8.7.), sairaala KYS...
  5. P

    *Suurperhekuumeilijat elokuussa 2013*

    Täällä yksi suurperheestä haaveileva 30v, nyt on kolme poikaa (07,09,12) ja toiveissa 4 tai 5 muksua... Mennään tällä hetkellä ajatuksella tjot, mutta kyllähän minä kiertoni tunnen... :D Meillä varmaan lähimmät odottaa että se yksi meille vielä tulis, kun oon aina sanonut että neljä ainakin...
  6. P

    Kuopio!!!

    Onko Kuopiolaisia/Kuopion seudulla asuvia äitejä foorumilla vailla ystävää jakamaan ilot ja surut? Kuopion maaseudulla puolisen vuotta asunut äiti (lapsineen) yksinäisenä kaipailee seuraa huumorintajuisesta ja ihan tavallisesta immeisestä :) Perheessämme lisäkseni kolme muksua, isukki ja koira.
  7. P

    Neljättä kuumeilevat syksyllä 2013

    Täällä uusi nelosen kuumeilija! Popelid, 30v, lapset 07, 09 ja 12, TJOT 9/13 Meillä siis kolme muksua, poikia kaikki. Nelonen on pyörinyt enemmän ja enemmän mielessä -myös miehellä. Itse toivoisin 4 tai 5 lasta saavani. Nyt ihan huomaamatta alkoi tjot, eli saa tulla mutta ei...

Yhteistyössä