Hakutulokset

  1. R

    imatra/lappeenranta alueen äitejä? :)

    EtelänHetelmä, laitoin viestiä. Myös minulle voi viestiä laitella jos on kiinnostusta tutustua =) Vaikka eipä tämä viestiketju kovin aktiivinen taida olla :laugh:
  2. R

    Toinen lapsi, miten elämä muuttui?

    Meillä on vauva 3kk ja esikoinen 2v 4kk. Ikäero ei mielestäni olisi voinut olla yhtään pienempi! Välillä on aika raskasta, kun esikoisella on uhma, ei suostu tekemään sitä ja tätä eikä mikään miellytä ja vauva huutaa ja itsellä on hermot kireällä. Mutta ehkä noista on seuraa toisilleen tuossa...
  3. R

    Raskaana olo ja opiskelu

    Heippa, Itse aloitin opinnot ammattikorkeakoulussa ja alettiin tarkoituksella yrittämään toista lasta. Sopivasti raskauduin niin, että sain ensimmäisen vuoden suoritettua, laskettu aika oli kesäkuussa, tulin raskaaksi eka yrittämällä. Nyt sitten pidän välivuoden ja jatkan opintoja kun vauva...
  4. R

    imatra/lappeenranta alueen äitejä? :)

    Minä olen muuttanu paikkakunnalle muualta muutama vuosi sitten, eikä sen vuoksi kovin montaa tuttua täältä löydy. Minustakin olisi mukava löytää täältä äitituttuja :) Me kestovaippaillaan :wave: Molemmilla lapsilla olen käyttänyt päivin kestoja ja kertakäyttövaippoja öisin, sillä lapsset ovat...
  5. R

    imatra/lappeenranta alueen äitejä? :)

    Täällä myös Imatralainen 3kk tytön ja 2v 4kk pojan äiti =) Minä käyn seurakunnan perhekerhossa kerran viikossa ja vauvakerhossa kerran viikossa, tosin kerran olen vain tuonne vauvakerhoon päässyt. Tuo vauvakerho eritoten oli kiva kun siellä ei ollut niin paljon porukkaa ja oli rauhallista ja...

Yhteistyössä