Hakutulokset

  1. J

    Miksi nykyajan aidit ovat itsekkäitä!

    taitaa olla niin , että on niitä joiden oma elämä päättyy lapsen tuloon. Säälin äitejä, jotka istuvat kotona lapsen kanssa niin kauan, että lapsi muuttaa kotoa. Itsellä 10vkoa vanha tytöntyllerö ja olen kerran baarissakin jo käynyt. En todellakaan pidä itseäni huonona äitinä jos kerran...
  2. J

    Löytyisikö vl-äitejä

    Minulla kans ongelmia päästä kerhoon sisälle.. mistä sen salasanan voi sitten saada, kun tuossa semmoinen vaaditaan. Olisi kiva keskustella.
  3. J

    Löytyisikö vl-äitejä

    Minulla kans ongelmia päästä kerhoon sisälle.. mistä sen salasanan voi sitten saada, kun tuossa semmoinen vaaditaan. Olisi kiva keskustella.
  4. J

    HERQULES- rattaat

    Heips, Herqules rattaat ovat Sveitsiläiset, joten itse ainakin luottaisin niihin ;-). Ihan laadukkaat ja laadukkaasti tuotettu.
  5. J

    koulukypsyys???

    Meidän muksu oli koulukypsä vuotta aikaisemmin. Laitoin hänet kuitenkin testeistä huolimatta vasta ikäistensä kanssa kouluun. Hienomotoriikkaa, kuten kynän pitelemistä kädessä oikein, hän harjoitteli erityisopettajan kanssa.Motoriiikkaongelmien takia minä ne koulukypsyystestit pyysin. Ajattelin...
  6. J

    Meneekö teidän mielestä anoppini liian pitkälle?

    Vastaus kysymykseen, MENEE. anoppi on käytettävissäsi sinun perhettä varten sinun ehdoillasi. Anopilla ei ole mitään oikeuksia lastasi kohtaan. muista tämä. Sinä olet lapsesi äiti ja sinä päätät mikä on lapsellesi parasta. Jos sinua noin paljon ahdistaa anoppisi omistushalu, niin pidä paussia...
  7. J

    galluppia potalle opettelusta

    \ Nämä ovat hyvin yksilökohtaisia juttuja ja yleensä pojat ovat valmiita pottailuun tyttöjä myöhemmin (myös rakenteellinen juttu). Ei kaikilla 2-vuotiailla pojilla ole vielä valmiuksia pottailuun, ennemminkin sanoisin, että harvalla on. Älä ap siis turhaan ota stressiä, potalle painostuksesta...
  8. J

    utelias ja pahansuopa mummo

    Meillä oli samanlainen ongelma oman äitini kanssa. Sanoin mitä tahansa tai tein mitä tahansa oli sillä jokin tarkoitus erityiseti häntä vastaan. Piti varoa puhumisiaan ja tekemisiään ja lähes joka vierailun jälkeen oli surkea olo, hän imi kaiken energian minusta. Hän soitteli myös toiselle...
  9. J

    Ikäsi?lasten lukumäärä?

    itse olen pian 34 ja lapsia 4
  10. J

    Yllättäen päättynyt pahoinvointi...

    ehdin tosissaan hermoilla, että jotain takuulla pielessä, sillä ennen teidän vastauksia löysin lukuisia vastaavia kirjoituksia, mutta tällä viikolla ultrassa tilanne näytti normaalilta. Jäi silti epävarma olo enkä oikein osaa uskoa tähän ennen 12. viikon ultraa. Täytyy kyllä todeta, että...
  11. J

    Yllättäen päättynyt pahoinvointi...

    Rv 9 ja pari päivää sitten kammottava pahoinvointi (joka viime raskaudessa jatkui lähes koko ajan) päättyi yht'äkkiä. Onko nyt syytä pelätä, että keskenmeno edessä? Kuinka monella tällaisia kokemuksia?
  12. J

    Kirpparilta hyvää tavaraa

    Tampereelle on avattu sellainen lasten ja nuorten tavaroille tarkoitettu kirpputori kuin Vihreä Harakka.Se on ihan Sokoksen vieressä Kuninkaankadulla.Kannattaa käydä.Oli ainakin nyt ihan siistejä vaatteita
  13. J

    Mielipiteitä rattaista

    Kertoisitteko mielipiteitä rattaista. Miten on sateenvarjorattaat, tekeekö niillä mitään, kun pyörät on sellaiset pienet rinkulat? Entäs matkarattaat? Onko kääntyvä aisa tarpeen? Mistä iästä lähtien lapsi haluaa joka tapauksessa istua kasvot menosuuntaan? Ollaan menossa reissuun ja...

Yhteistyössä