Hakutulokset

  1. Maicy

    Kuukautiset myöhässä, ei raskautta? Mistä voisi johtua?

    Huomenta, Nyt on pakko päästä jollekin tästä kertomaan ja toivon mukaan saamaan vielä kommenttejakin asian osalta. Minun normaali kierto on aina ollut 24-26 ja hyvinkin säännöllisenä tullut myös ilman hormonaalista ehkäisyäkin. Olen synnyttänyt nyt maaliskuussa ja kierto alkoi toukokuussa ja...
  2. Maicy

    Perätila

    Millä viikoilla perätila ensimmäisen kerran todettiin? Tehtiinkö käännösyritys? Onnistuiko? Olen itse nyt rv28 ja vauva viihtynyt jokaisessa ultrassa perätilassa. Tiedän kyllä, että on vielä hyvin aikaa kääntyä, mutta ei voi olla myöntämättä että asia mietityttää. 🙈 Aiemmat kolme olleet aina...
  3. Maicy

    Huhtikuiset 2023

    Ajattelin aloittaa nyt huhtikuisten ketjun, kun varmaan pikkuhiljaa alkaa muitakin huhtikuisia plussahdella ❤ Itsellä tilanne, että kuukautisten alusta laskettaessa perus kk kierron mukaan olisi la maaliskuun lopusta, mutta ovulaation ja plussatulosten pohjalta la olisi kyllä huhtikuun alusta...
  4. Maicy

    Marraskuun Mussukat *Toukokuussa*

    Marraskuun mussukoiden lasketut ajat: Paikkaansa etsii: Ruusukimppu Kenke/28v/2.lapsi/PS Beeh Pioni85/1.lapsi Muru16 ekakertaa/34v./1.lapsi la? -minttu-/25v./3.lapsi la? 30.10 Mimmu222/30v./2.lapsi/TAYS 1.11 Reona84/2.lapsi/HYS Helmi_/2.lapsi/ 3.11 Jemppu123/18v/1.lapsi/ Oinas86/1.lapsi/...
  5. Maicy

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Marraskuun mussukoiden lasketut ajat: Paikkaansa etsii: Ruusukimppu Kenke/28v/2.lapsi/PS Beeh Pioni85/1.lapsi Muru16 ekakertaa/34v./1.lapsi la? -minttu-/25v./3.lapsi la? 30.10 Mimmu222/30v./2.lapsi/TAYS 1.11 Reona84/2.lapsi/HYS Helmi_/2.lapsi/ 3.11 Jemppu123/18v/1.lapsi/ Oinas86/1.lapsi/...
  6. Maicy

    Kuvia raskaustesteistä, plussat, viivanpaikat jne.

    Mielenkiinnosta halusin tehdä tällaisen ketjun, kun en äkkiseltään vanhaakaan löytänyt. :) Digitaaliset, Pregcheck, RFSU, OneStepit ja kaikki maholliset testien kuvat tähän ketjuun. Plussat, negat, viivanpaikat mitä nyt ikinä sattuukaan testistä ilmenemään. :) Mielellään vielä kommenttina missä...
  7. Maicy

    Lyhyestä LH-vaiheesta "kärsivät"

    Hei kaikille! Päätin aloittaa tämän ketjun, jotta selviäisi onko täällä muitakin jotka kärsivät liian lyhyestä lh-vaiheesta? Olen nyt heinäkuusta lähtien yrittänyt raskautta mieheni kanssa eikä vielä ole natsannut. Sain kuitenkin selville sen, että oma lh-vaiheeni kestää keskimäärin...

Yhteistyössä