Hakutulokset

  1. P

    Votteko autaaa?Mitä teen?

    Ei voi olla totta!! Pari päivää ollut niin tylsä ja huono olo henkisesti ja kaikki tuntuu itkettävän. Luulin jo, että oon ainut kuka tällaisesta kärsii, mutta väärässä taisin olla! Lohduttaa oikeasti todella paljon, kun on kohtalotovereita. Mies ei oikein tunnu ymmärtävän oloani ja jotenkin...
  2. P

    hammashoitajan käytös

    Käytin eilen 4-vuotiasta tyttöä hammashoitajalla ja tyttö päättikin sitten, että ei aukaise suuta. Hoitaja sitten puoliväkisin yritti katsoa suuhun ja sanoi, että jos puret niin lyön. Ja vielä lisäsi että ainakin luunapin saa antaa. Saako? Minusta kyllä aika oudosti sanottu. Mietinkin tässä...
  3. P

    mitä kiinteää ensimmäiseksi?

    mites olisi maissi ja bataatti?serkun likka oli pahasti allerginen vauvana esim:äidinmaito/maito,naudanliha,keliakia...siis tässä muutamia allergioita joita hänellä oli siis nyt on kaikki hävinnyt (tyttö nyt 3 vuotta) niin siis hänelle kävi maissi ja bataatti ovat kaiketi melko hyvin siedettyjä...
  4. P

    3kk rokotus

    meijän tytölle ei tullu mitään oireita :D hyvin tyytyväisenä leikki ja hihku koko illan :p
  5. P

    reikiä hampaissa

    \ Ihan siinä kulmahampaan päällä/sivussa, ei ole hampaiden välissä. Ei se pesemällä lähde pois.. voiskohan olla jotain kiillehäiriötä, kun etuhampaat on vähän muutenkin harmahtavat..
  6. P

    reikiä hampaissa

    \ No sehän tässä eniten suututtaa, kun tyttö ei todellakaan napostele ja ruokajat on säännölliset! Ei juo mehuja muuta kuin pillimehun saunan jälkeen kerran viikossa, janojuomana on vesi ja maitoa juo nokkiksesta lounaan ja iltapalan jälkeen pari mukia sis ihan ruuan yhteýdessä! Karkkia ei...
  7. P

    reikiä hampaissa

    Onko kenenkään leikki-ikäisellä ollut reikiä maitohampaissa? Miten ne on näkynyt? meinaan vaan kun käytin 2-vuotiastani suuhygienistillä ja sanoi, että saattaa olla alkavaa reikää, kun on sellasta vaaleenruskeeta/kellertävää kulmahampaassa.. Pelottaa.. kun on kuitenkin hoidettu niinkun on...
  8. P

    haamuista testeissä

    Kiitos odottamaton kannustuksesta! Nyt kävi kuiteski niin että täti tuli muutaman päivän myöhässä. Mulla on säilössä se haamutesti ja ihmettelen kyllä suuresti kun siinä näkyy ihan selvä viiva, vaaleanpunainen, vaan ihan haalea. Tuli mieleen et oisko siellä alkio yrittäny kiinnittyä, voisko...
  9. P

    haamuista testeissä

    Tosi tosi hailee haamu vielä parinpäivän päästä tosta kunnon haamusta. Ja pari ihan puhdasta negaa. Mut täti antaa oottaa itteää, yleensä alkaa jo terokuurin viimesenä päivänä. Nyt siitä jo pari päivää "myöhässä". En ymmärrä. :(
  10. P

    haamuista testeissä

    Kiitos vastauksesta! Kolmen vuoden yrityksen jälkeen ois ihan uskomatonta jos se olis plussa... Haamu oli kyllä just viivan levynen. Mut en uskalla nostaa mitää odotuksia, tippuu muuten liian korkeelta... Testailen silti huomenna uusiks :o
  11. P

    haamuista testeissä

    Moi! Ootteko saanu aconin herkimmällä haamuja? Mitä ne on tarkottanu, viivanpaikkaa vai plussaa? Mulla nyt kahtena päivänä peräkkäin haamu testissä, enemmän kyllä harmaa kuin punainen... :o
  12. P

    PCO

    Mulla on kans pitkä kierto ja karvaongelma. Oon 24v. Ylipainoo ei oo muuten kun vatsanseudulla "hyytelöä", paino kuiteski ihan normaali. Eikä aknea. Yksi lapsi, hoidoilla saatu -02. Ärsyttää noi karvat kyllä. Mulla niitä reisissä ja säärissä eniten, muuten suht vähän. Oon koittanu kaikkee millä...
  13. P

    konkreettista apua 2-vuotiaan arjen sujumiseksi?

    Erittäin fiksua tekstiä "vieraalta"! :) Aresti on toimiva keino oikein käytettynä. Ja jos joku äiti nyt miettii, voiko olla pienokaiselleen niin julma että pistää tenavan tuulikaappiin yksinään märisemään... niin korostetaan nyt vielä, että ehdottomasti on myös hyvästä ja kiltistä käytöksestä...
  14. P

    perhepäivähoitajia

    oon kanssa käynyt ton pph-n ammattitutkinnon suorittamassa ,eli työn ohessa 1,5 vuotta iltaopiskelua. ajattelin ,että joskus ,kun on oman lapsen kaa kotona, vois alkaa sellaseks. nyt on toinen lapsi tulossa ,l.a. 20.05.05. Oon tutkinut tilannetta, mut aika kovat maksut siinä hommassa mun...
  15. P

    1,5vuotiaan unet

    meillä tyttö 1,6 v.nukkuu yleensä 21.30-09.00.puolet yöstä omassa sängyssä , joskus aamuyöstä oton meidän väliin,kun ei suostu enää nukahtaa omaan.mitään maitoja eikä vesiä ei kannata totutella annettavaksi, siitä voi olla vaikee taas päästä eroon. nukahtaminen on vaikeeta,istun aia sängyn...
  16. P

    Äidit jotka kotona mutta isompi lapsi hoidossa,apua kaipaan!

    olen kyllä sitä mieltä, että jos vaan onnistut löytämään hoitopaikan,laitat vaan lapsesi hoitoon.eikös nyt jokainen saa päättää asioista, ilman ,että nousee hirvee haloo. täälläkin harkitaan samaa, kun keväällä on tulossa vauva. esikoinen on silloin vajan 2 v. ikäinen ja kyllä pelottaa ja...
  17. P

    Tallinnasta vaunuja??

    viime kesänä tutkittiin kanssa asiaa ja tulos oli, että täältä saa samalla hinnalla ja usein halvemmalla,kun siellä ei tuu mitään varusteita mukaan.
  18. P

    kestovaipat ja sideharsot

    ollaan käytetty kanss sideharsoja ja sellaisia hoitoliinoja niitten päällä,pyllyä vasten . eikä tarvi silitella, kun se hoitoliina on kivan pehmoinen ja pitää kakat kivasti kasassa, että ne saa siitä kipattu vessanpönttöön.oon ainaski tykännyt ,on halpa ja yksinkertaista.tietty jotkut muovit...
  19. P

    kuinka usein?

    meillä on tyttö reilun vuoden ikäinen , eikä olla sextailtu kun 3 kerta synnytyksen jälkeen.raskausaikanakaan emme harrastaneet varmaan ku kerran.että sellaista täällä. :'( :'( :'(

Yhteistyössä