Hakutulokset

  1. K

    Suosittele toppakintaita!

    Jos asut Tampereen seudulla niin Miraakkeli myy lampaanvilla vuorattuja toppakintaita, jotka kyllä maksavat ihan sairaasti (olikohan 39 vai 49 ?) mutta ovat olleet kyllä hintansa väärti. Meillä kakkonen oli aina sormista ja varpaistaan jäässä kelillä kuin kelillä, mutta kun nuo kintaat ostettiin...
  2. K

    Yöllä maidon juonnista 1.v

    Koitapa Mustajuuri antaa päivällä ruokaan rypsiöljy lisä, eli joka aterialla 1-2 tl rypsiöljyä. Auttaa aikas hyvin tuohon yönälkään. Meillä tytär(1v 4kk) saa illalla ja aamulla vielä lisäksi syödä keijua suoraan purkista kun on niin pieni ruokainen ja paino huitelee -20:ssa...
  3. K

    MIKÄ AVUKSI JATKUVAAN NAPOSTELUUN?

    Mä oon ollu aina kans semmonen napostelija, mut mä oon tietosesti napostellu lähinnä kirsikkatomaattia, kurkkua, paprikaa, salaattia ja porkkanaa. Hedelmät kun runsaasti syötynä lihottavat nekin. Ja jos on tehnyt jotain makeaa tai esim. pähkinöitä mieli, oon lähteny kävellen niitä kaupasta...
  4. K

    JOULULAHJAT**elokuun pulina**

    Rakenneultrassa tuli käytyä torstaina koko katraan kanssa. Pikkuneiti ei ymmärtänyt tosin muuta kuin että huoneessa oli paljon lamppuja. :laugh: Mutta isommille lääkäri selvitti tosi ihanasti kaikki mitä ruudulla näky. Sitten lääkäri komensi muut ulos ja sano että me kattellaan tyttöjen...
  5. K

    Milloin omaan sänkyyn?

    Meillä siirtyy vasta sitten kun ei taatusti enää juokse pois sängystä vaan uskoo puhetta. Meillä kakkonen siirtyi pinniksestä tavalliseen sänkyyn n. 8 kk iässä ja siitä vuosi eteenpäin palautettiin tyttöä keskimäärin 50 kertaa illassa takaisin sänkyyn. Nyt kolmonen saa nukkua pinniksessä vielä...
  6. K

    JOULULAHJAT**elokuun pulina**

    DaylightDancer Kävin tässä kurkkailemassa aikaisempia juttuja näin kesäloman päätteeksi ja huomasin kysymyksesi. Kyllä sen yksi -kaksi lasillista juon viikossa, mutta mutta... mun lasillinen on vain desi lasin pohjalla joten siitä n.1/2 dl on vain sitä alkoholillista viiniä. En todellakaan aio...
  7. K

    Heinäkuun 2007 taaperot

    Heips kaikille! Neljän viikon vene reissulta ollaan nyt sitten palattu ja hyvin meni, paitsi neiti tuli x monta penkeiltä ja keulakajuutasta pää edellä alas, teki syvän haavan ledi lampulla sormeensa, söi hyttys kynttilää jne. Piti tyttö sitoa liekaan pelastusliiveistä kun kannella oltiin, kun...
  8. K

    Joululahjat #vko 25#

    Kiitos Aubrieta! :D Painon noususta... Oon ihan menettäny jo toivoni painon suhteen... Ylikiloja jäi kolmosesta enkä oo migreenin ja kolmosen allergioiden takia jaksanu huolehtia kunnosta tai painosta tai ylipäätään itsestäni. Eli mulla on ylipainoa n.15 kg jo muutenkin ja nyt alkaa paino...
  9. K

    Heinäkuun 2007 taaperot

    Itekin mietin tuossa juuri että milloinkohan siirrytään taapero puolelle. On ollut niin kiirettä ton neidin kanss että ei koneelle juuri ehdi. Päikkärit kestää max. 1,5 tuntia 1-2 kertaa päivässä että en raaski sitä aikaa koneelle heittää, vaan heitän itekin pitkäkseni kun tää uus tulokas vie...
  10. K

    Joululahjat #vko 25#

    Tervehdys kaikille piiiiiitkästä aikaa. Tuo kolmonen on teettäny niin paljon työtä kun on hiukka vilkas tapaus ja nukkuu lyhyitä päikkäreitä, niin en koneelle oo ehtiny. Nyt valjastin teletapit ja sisarukset vahdiksi että saan hetken itselleni. Viimeksi kun kirjoittelin niin epäiltiin...
  11. K

    **~**HEINÄVAUVAT 2007**~**

    Kiitos kaikista onnitteluista, mut ihan niin kuin aavistelinkin, tää plussa on varmaankin tuulimuna. :/ Ärsyttävintä on että täyteen varmuuteen lääkärit pääsee vasta parin viikon päästä ja sitten vasta saan tyhjennykset. Ite oon varma jo nyt, mutta toki haluan varmuuden ettei vahingossa tule...
  12. K

    Turvaistuin...

    Puoli vuotiaana kun Maxicosi city jäi jaloista ahtaaks. Painoo tytöllä oli sillon vielä alta 7 kiloa, mut jos jäisin odotteleen sitä yhdeksää kiloa mikä muistaakseni oli suositus yleensäkin kaikkiin kaukaloa suurempiin, niin saisin odotella lähes puolitoista vuotiaaks asti. :x Hyvin on tyttö...
  13. K

    ## Joulutonttujen odottajat## HUHTIKUUSSA

    En nyt ehdi enempiä lueskella tai kirjotella, mut aattelin sen verran purkaa mieltäni että kerron teille tän päivän ultrasta. Viikkoja on nyt siis 6+6 eikä sykettä näkynyt ruskuaispussissa eikä sen enempää sikiötäkään. Eli tuulimunalta pahasti näyttää, mut tsekataan vielä parin viikon kuluttua...
  14. K

    Apua joulukuiset 2008!

    Onko muillakin tuolla meidän ketjussa sivulla 8 aukeamisongelmia? kaikki muut sivut toimivat, mutta kasi sivu näyttää vaan valkosta... :o :( En siis pääse lukemaan sen sivun kuulumisia.
  15. K

    **~**HEINÄVAUVAT 2007**~**

    Unikonna, näin tossa just naapurin vauvan joka on syntynyt 2.7, eikä sekään neiti vielä mene eteenpäin. Kääntyy ja joskus ihan vahingossa menee hiukka taaksepäin, mutta ei muuta. Samoin kavereideni kaksi heinäkuun lopussa syntynyttä vauvaa pysyvät vielä paikallaan. Ei tuo siis niin kovin...
  16. K

    Tyttöjen ja poikien vaatteet????

    Hei! Olen tekemässä tutkimustyötä lasten pukeutumisen sukupuolittuneisuudesta. Tutkimus on osa naistutkimuksen opintojani Turun yliopistossa. Kaipaan apuanne! Kertokaa siis mielipiteenne: -mitkä ominaisuudet tekevät vaatteesta tyttömäisen/poikamaisen? Röyhelöt, kukat, sydämet...
  17. K

    Turvaistuin...

    Meillä on tuo tobi situin. Me ollaan oltu penkkiin vain tyytyväisiä, eikä yhtään huonoa puolta ole löydetty. En ihan ymmärtänyt miksi oli saanut tyydyttävän arvioinnin kun niin monessa asiassa oli plussaa ja vain pari miinusta. Ite kerron plussia siis: Turvavyöt ovat aina sivussa kun lapsen...
  18. K

    kakkavaipan vaihto yleisissä lastenhoitohuoneissa

    Öh. Taidan olla ketjun ainoa joka ei kammoa noita likaisia vessoja... :ashamed: Meillä siis vaihdetaan vaippa vessassa kuin vessassa. Yleensä laitan seisomaan pytyn kannen päälle ja siinä neiti tutkii nappulaa josta vedetään vessa. Pyllypyykillä sen verran tarkistan että jos on kovasti näkyvää...
  19. K

    Minkä ikäisenä pyörällä ajamaan?

    Meillä molemmat lapset ovat olleet 2v kun ovat pyöränsä alleen saaneet. Mies keksi esikolle pyörän koottuaan laittaa puhelin luettelot apupyörien alle ja sillä "kuntopyörällä" poika sitten opetteli ensin sisällä polkemaan. Onnistui sitten raskaampikin polkeminen kun vietiin pyörä ulos. Samoin...
  20. K

    Makeisten antaminen lapselle?

    Ritarinkannuksella oli ihana idea. Jospa joku voisi ne karkit ja herkut kieltää meiltä vanhemmiltakin. Ei tulisi mässäiltyä kun lapset on laitettu nukkumaan. :laugh: Kukahan olis sellanen auktoriteetti joka sais mullekin järjen päähän vaikka väkisin. :whistle:

Yhteistyössä