Hakutulokset

  1. N

    Vauvan asento

    Täällä samanlainen tapaus. Kolme normaalia synnytystä takana ja nyt neljäs tulee millä hetkellä hyvänsä (nyt viikkoja 41) Tää neljäs kääntyi perätilasta raivotarjontaan vasta viikolla35-36. Kerkesin mennä jo OYS:iin sinne käännösyritykseen kun onnekseni vauva olikin just sillä viikolla kääntynyt...
  2. N

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    Kohta mennään jo kesäkuussa B) nää kuukaudet menee kyllä tosi äkkiä :D Tuosta hammaslääkäristä, tietääkö kukaan että miten täällä helsingin seudulla on että pääseekö jonon ohi kunnallisessa jos sanoo olevansa raskaana? Munkin pitäs sinne mennä... :ashamed: Joku puhui tuosta down-seulasta...
  3. N

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    Nonnih saaatiin asiat hoidettua mutta mä en tajua miten se kela noin jumittaa. Asumistuki hakemuksen vein ja luvattiin että viikossa tai kahdessa tulee päätös..kumma kyllä oon kuullut että joillain voi mennä montaa kuukauttakin!! Saas nähdä kauan äippäpakkauksessa kestää kun se tulee :whistle...
  4. N

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    moikkas! AADAN ÄITI: Mä en tunne vielä mitään. Alkanut tosissaan pelottaa onkohan kaikki kunnossa ja vielä kun en tiedä sitä istukan paikkaa. Ja ehkä yksi on se kun en oikein tiedä mitä pitäisi tuntea? "kurnintaa" vatsassa, "suolisto" vaivoja vai mitä? :ashamed: En jotenkin usko että vielä...
  5. N

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    iltoja.. On nää mielialanvaihtelut outoja.. nyt taas ihan jees olo. :whistle: kai tääkin tähän kuuluu. KATJUZA: onhan tuokin kyllä saavutus että bussiin oksenna :D musta ttaas tuntuu että välillä autossa (varsinkin kuumassa) tuntuu että alkaa kunnolla kiertää :\| Ehkä se vatsallaan...
  6. N

    hämeenlinnan seutu &ymp.

    32v kolmatta odottava äippä etsii uusia ystäviä. vanhemmat lapset 11 ja 5v. iskä 38v. olisi kiva löytää myös ystävä perhe/perheitä. olemme mukavia ja meihin on helppo tutustua. :) mailatkaa nita_sulo@hotmail.com sama osoite toimii myös mesenä
  7. N

    hämeenlinnan seutu &ymp.

    32v kolmatta odottava äippä etsii uusia ystäviä. vanhemmat lapset 11 ja 5v. iskä 38v. olisi kiva löytää myös ystävä perhe/perheitä. olemme mukavia ja meihin on helppo tutustua. :)
  8. N

    hämeenlinnan seutu &ymp.

    32v kolmatta odottava äippä etsii uusia ystäviä. vanhemmat lapset 11 ja 5v. iskä 38v. olisi kiva löytää myös ystävä perhe/perheitä. olemme mukavia ja meihin on helppo tutustua. :)
  9. N

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    LILLIMENNINKÄINEN: :hug: onneksi sulla oli kaikki kunnossa! En edes tiedä miten ite reagoisin jos noin kävisi. Näköjään täytyy vain parhaaksi välttää raskaita töitä ettei käy mitään vahinkoa (enkä nyt tarkoita ettei mitään voisi tehdä mutta ei kuitenkaan liikaa..) Hyvä että oli ihan väärä...
  10. N

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    huomenta! tulihan se ukkonen eilen ja oikeen ryminällä :D ei oikeen nukuttua saanut ku kauhee möly ja salamoi taivas täys. aika outo näky tääl helsingin seudulla :) Mua on koko tää aamu jotenki masentanu :'( en tiiä mikä,itkettää vaan jatuntuu et kaikki ois päin p*eetä. Paha olokin on mut...
  11. N

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    Tuosta sängystä.. mäkin oon ajatellut että ihan perus sängyn ostais kun kyllä niitä suht halvalla kuitenkin uutena saa. Esim juuri sieltä ikeasta :) sekun vielä tossa ihan vieressä niin ei kauas tarvii mennä hakemaan =) Saa nähdä sitten että hommaako sen matkasängyn. Tilanteen mukaan pitää...
  12. N

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    moikka! SANNA-78: joo, eli uskaltaiskohan sitten niitä Strepsilssejä ottaa.. ? :whistle: Noista asunnon koosta; Me asutaan vuokralla kaksiossa,56m2 ja kaks koiraakin ja ihan hyvin on tilaa (: ollaan kyllä mietitty jos muuttais kolmioon jos kiva sattuis kohdille mutta asennoiduttu siihen...
  13. N

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    taas päästiin koneelle käymään (: en tiiä oliko kukaan huomannut kun tuolla kysyin mutta tietääkö kukaan että saako niitä strepsilssejä syödä? :ashamed: ihan vaan sitä kun kurkku alkaa vähän olee kipee..(ettei vaan toi miekkonen ois tartuttanut..) ja aaattelin että jos niitä sais syyä niin...
  14. N

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    HILLA83: heh,vähän pukkaa vieroitusoireita jos ei hetkeen koneelle pääse :D ei mullakaan niin paljon oikein noita kavereita ois kenen kanssa näistä asioista jutella niin täällä sit tulee höpötettyä (: Niistä vaunuista, saatais ostettua sukulaiselta vissiinpä ne yhdistelmät että niitä vois kyllä...
  15. N

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    huomentapäivää! pitääpi alkaa ottamaan selvää noista 4D ultrista pikkuhiljaa.. :) milläs viikoilla niitä yleensä sitten tehdään? selvis sitten tuo SF-mittakin. ehkä mulla seuraavalla kerralla se mitataan kun neuvolaterkkari on rv 18 : o Täällä meillä on vissiinkin yht. 3 neuvolalääkäri kertaa...
  16. N

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    huh,vähän se päänsärky helpotti ja heti koneelle :D Noista rintojen kasvussta että kuulemma monilla kasvanut. Mulla ei yhtään! mies kyllä sanoi että on sulla kasvanut :D mutta ei ainakaan isompaa kuppikokoa ole tarvinnut, ei mulla koskaan isot tissit ole ollukkaan että sikäli :laugh: ja...
  17. N

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    ihanaa alkoi aurinko paistamaan kun koko päivän ollut ihan pilvessä!! :) Mulla taas tuo päänsärky vaivana,nytkin ja tämä koneella oleminenhan helpottaa :/ voisi lepäämään mennä.. väsymystäkin kun tuntuu olevan.. Niin vielä niistä vatsakivuista että mistä voisi johtua kun eilen illalla...
  18. N

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    emmmamma: Joo eli vielä pitää jonkun aikaa odotella :) tuntuu että kun nyt on rv 16että siihen 22 ei oo pitkä aika mutta sitten kun miettii että nyt on toukokuu ja heinäkuussa voi se vasta lähettää niin sitten se tuntuu kyllä pitkältä :D no kyllä se päivä sieltä vielä tulee! jotain muutakin...
  19. N

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    iltoja! joku sanoikin tuossa että pitää ottaa kuvia ja muutenkin muistoja tehdä kaikesta esikoisesta, oon kyllä koittanut. joka viikko oon ottanut tuosta rv 12 alkaen (vasta tavallaan.. mutta ei se aikasemmin näkynyt yhtään..) niin kuvan masusta :) ja muutenkin vähän koittanut jotain...
  20. N

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    LILLIMENNINKÄINEN : Toivottavasti ei ole mitään vakavaa :hug: VILJONKKA: Voisikohan mulla mahdollisesti olla tuo virtsatie infektio kun tuota vatsakipuja on ollut? vaikka ei enään ihan alkuraskaudessa ollakkaan.. Ei mulle tullut edes mieleen että se voisi olla mahdollisuus eikä eilen se...

Yhteistyössä