Hakutulokset

  1. M

    milloin tyo kannattaa

    Minä olen ollut 11 vuotta kotiäitinä, pari vuotta ilman lapsilisiä kummempia tuloja miehen tulojen varassa. Lapsia on neljä, nuorin 4-vuotias. En ole ajatellutkaan töihin menemistä ennenkuin viimeinenkin on koulussa. Kolme ensimmäistä vuotta olimme opiskelijoita, joten tulot olivat tosi pienet...
  2. M

    Koiraa haetaan kuumeisesti

    Jos jollakulla tiedossa koira joka tarvitsee kodin niin olisimme kiinnostuneita. Koira tulee meidän kääkän kaveriksi,joten tarvii tulla koirien kanssa toimeen ja olla tottunut lapsiin. Otamme alle 2-vuotiaan.Toki myös pennut kelpaa. Yhteydenotot osoitteeseen:s.vahlsten@netti.fi
  3. M

    Reductil Onko kukaan syönyt kyseistä lääkettä..

    Auttakaa mua ja kertokaa hyvät ihmiset missä mättää?! Oon 2vkoa syönyt reductilia ilman suurempia sivuvaikutuksia,eikä nälkäkään ole ollut..eli oon tässä ollut aika vähäisellä ravinnolla, mutta paino ei ole laskenut :( Ool todella pettynyt...Vai eikö lääke tehoa?!
  4. M

    Reductil

    Olen syönyt reductilia 2vkoa,eikä sivuvaikutuksia enään ole. Näläntunne on pysynyt pois, eikä herkkujakaan oo tehny mieli..Eli todella vähäisellä syömisellä olen jaksanut. Mistä ihmeestä tämä johtuu,että jos 2vkoa on mennyt kerran näin, niin vaakalle noustessa mitään ei ole tapahtunut?! Paino...
  5. M

    Reductil Onko kukaan syönyt kyseistä lääkettä..

    3pv sitten alotin 10mg reductil lääkkeet..tähän asti olo ollut ihan ok,pientä huimausta silloin tällöin, mut suuta kuivaa aivan älyttömästi!! Nälkä ei juurikaan ole,ennen ravasin kaapeilla tunnin välein etsimäs syötävää :) Että eiköhän tämä tästä. Mulla nyt ekana 2kk satsi,katsotaan miten...
  6. M

    Reductil Onko kukaan syönyt kyseistä lääkettä..

    Onko tietoa paljon reductil maksaa ilman kela-korvausta? Onko kukaan syönyt kyseistä lääkettä siintä huolimatta vaikkei korvausta ole saanutkaan? Mulla ylipainoa yli 30kg :( sain lääkäriltä todistuksen jotta voin hakea kelakorvausta,mutta kelalta tulikin lisäselvityspyyntöjä mm.onko...
  7. M

    Synnytysten kestot pinoon

    Ensimmäisistä supistuksista laskettuna 12h55min. Mut ei kyllä tuntunu yhtään niin pitkältä. Oisin kyl voinu ottaa vaikka toiset supistukset jos joku muu ois synnyttäny :D
  8. M

    -05 syntyneet

    :heart: Tyttö (Ella) syntyi 7.6.2005, tiistaina klo 23.37, Kuopiossa. Kiuruvedeltä ollaan. Kohta jo "vauva" vuoden ikäinen :'( (haikeaa)
  9. M

    Onko vuohenomistajia?

    Eli löytyykö tältä palstalta vuohen omistajia? Itse olen vasta hankkimassa.
  10. M

    Auttakaaaaaaaa!?!

    Joo sama juttu, vuoto on tahmeaa ja paksua, ja kuten sanoit, todellakin ällöä :x Täytyy käyttää kaikki keskittymiskykynsä, että voisi nyt ainakin viikoksi unohtaa koko vauva-asian ja sitten katsoa uudelleen..
  11. M

    Auttakaaaaaaaa!?!

    Äh, ei se vielä testissä näy, katsos;) Kyselinkin kokemuksia, en vastauksia tilanteeseeni=)
  12. M

    Auttakaaaaaaaa!?!

    Kysynpä täältäkin : Vauva on ollut toiveissa jo pitkään ja nyt aivan uusia oireita:merkittävin on paksu, hajuton (ei kutia) valkovuoto, joka itseasiassa ei edes vuoda housuihin asti, vaan pysyy sisällä?? Rinnat on kipeät, mitä ei tapahdu koskaan menkkoja ennen. Onko kenelläkään ollut...
  13. M

    Iskun Möhkö pinnasänky

    Onko pinnasänky 110x60 vai 120x60? Hintakin kiinnostaa....
  14. M

    MINKÄ KOKOISIA OLEMME?!

    169cm/79kg... B)
  15. M

    Ystäviä Vihdistä !

    Hei! Täällä olisi yksi ensimmäistä odottava Vihdin kk liepeiltä. LA on vasta alkusyksystä, mutta enköhän jossain vaiheessa ala kaipailla mamma seuraa, sellaista kun omasta ystäväpiiristä löytyy aika niukanlaisesti.
  16. M

    Elokuun odottajat

    Heips! Täälläkin odotellaan ensimmäistä ja 13.8 on laskettuaika... taidanpa laittaa mailia joskus lähiaikoina :)
  17. M

    opiskelu ja vauva?

    Voi saada samaan aikaan äitiyspäivärahaa ja opintotukea, mutta äitiyspäiväraha tulee tällöin miniminä eli 15 ja risatko se nyt oli per päivä
  18. M

    opiskelu ja vauva?

    Mä sain esikoisen kun opintoja oli ammattikorkeassa jäljellä vuosi. Järkkäsin opinnot niin, että vauvan ollessa pieni tein opinnäytetyön valmiiksi. Vauva kulki mukana koulussa, kirjastossa, kokoontumisissa, joissakin seminaareissa ja muissa tapaamisissa. Onnekseni vauvani oli rauhallinen ja niin...
  19. M

    kavereita???

    Hämeenlinnalaiset, joilla on alkusyskystä la, kaipaisin teitä. Esikoisen kanssa jäin yksin, nyt kuopus tulossa. Ottakaahan sähköpostilla yhteyttä. yezzieh@hotmail.com :) :) :) :) :) :) :) :)

Yhteistyössä