Hakutulokset

  1. L

    Joulukuun tonttuset 2013

    Siis voihan helle!!! Sinne meni hyvät vaunu-unet ja pitkät lenkit! Huh huh, onneks sisällä on ilmastointilaite niin ei läkähdytä ihan kokonaan. Poika nukkuukin nyt kaikki päikkärit sisällä ja eilisen testailun perusteella rytmi pysyy suht samana. Keskimmäiset unet kyllä tod.näk. lyhentyy. Nyt...
  2. L

    Joulukuun tonttuset 2013

    Joo, kyllä meilläkin joka päivä syödään luumua mut silti meni panttauksen puolelle ;) Eilen kuitenkin maha toimi jeeeeee!!! :D Melkein itkin ilosta. :) Eikä ollut ees kovalla. Sellasta kiinteämpää massaa kuitenkin. No, mut se kakasta tällä erää. Riemukasta vappua kaikille!! :D
  3. L

    Joulukuun tonttuset 2013

    Meillä on ollut täällä viime viikot lämpimät kelit (+17) jopa ja kun poika on kuumissaan vähemmissäkin lämpötiloissa niin olihan se uskottava että nukkuu nyt päiväunet vaunukopassa ilman makuupussia bodyssa ja sisähousuissa, sukat jalassa, ohuet tumput käsissä ja kypärämyssy päässä. Alle 15...
  4. L

    Joulukuun tonttuset 2013

    Moikka! Apua, mulla ei todellakaan ole vauvakuumetta!!! :D Oon välillä niin poikki, että ei mitään rajaa huh huh....stressaan kyllä niin paljon turhista asioista että se syö todella paljon energiaa. Murehdin ja huolehdin etukäteen kaikesta mahdollisesta. Onneks mies on just päinvastainen...
  5. L

    Joulukuun tonttuset 2013

    Moikka vaan kaikille! Ehkäisystä: aloitin minipillerit 6 viikkoa synnytyksen jälkeen. Imetän, niin oli mulle paras vaihtoehto. Aluksi vaikuttivat mielialaan negtiivisesti ja vuotoa kesti noin viikon. Nyt on oireet tasaantuneet ja ajattelin noilla jatkaa. Meillä mennään täysimetyksellä ja...
  6. L

    Joulukuun tonttuset 2013

    Kiitos kannustuksesta! :) Hallelujaa, mulla flunssa on helpottanut ja rintatulehdukseen antibioottikuuria enää kaks päivää jäljellä! :) Aloitin lisäks pojalle cuplaton-tipat ja vatsanväänteet ja ilmavaivat on helpottaneet jonkin verran. Maitohappobakteerit aloitinkin pojalle ja itelleni jo...
  7. L

    Joulukuun tonttuset 2013

    Moikka pitkästä aikaa! Olen ollut itse kipeänä ja olen edelleen niin on jäänyt kirjoittelu vähiin... Flunssan lisäksi sain rintatulehduksen, joka oli kyllä aivan kamala kokemus. Onneks antibiootit alkoi puremaan heti ja sain tihennettyä syöttävälejä niin rinta tyhjeni hyvin. Jatkuvien...
  8. L

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Onnea kaikille vauvautuneille ja tsemppiä vielä odottajille loppurutistukseen!! :heart: Minä oon siirtynyt tonne lapsen saaneiden joulukuisten ketjuun. :) Oma synnytyskertomus jäi kirjoittamatta, mutta voisin tässä nopeasti jotain kyhäistä vielä ennen ku vauva herää. Mulla synnytys...
  9. L

    Joulukuun tonttuset 2013

    Moikka kaikille! Hitsi miten aika on menny nopeesti. Kolme viikkoa jo synnytyksestä! Nyt oon tämän aamun lueskellut tätä ketjua ja ehdin kirjoittaa jotain itekin tänne. :) Me käytiin vähän yli viikon ikäisenä uudelleen sairaalassa, vauvan hengityksessä oli katkoksia ja niitä tutkittiin...
  10. L

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Moikka kaikille! Sen verran tietoa laitan, että poika on nyt ollut vuorokauden vauvateholla, sokerit liian matalat joten siellä tarkkailussa. Syötöt kolmen tunnin välein pullosta ja sokeritippa kanyylin kautta. Itse en ole vielä päässyt imettämään, istuminen ei onnistu laajan hematooman vuoksi...
  11. L

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Meille syntyi tänään 9.12. (40+3) klo 18.12 ihana pojan jässikkä! :) Painoa 4410 g ja pituutta 53 cm. Normaali alatiesynnytys, joka käynnistyi lapsiveden menolla tänä aamuna klo 5.30. Fiilis on sanoinkuvaamaton!! Kirjoitan kertomusta synnytyksestä myöhemmin. Kaiken kaikkiaan positiivinen kokemus! :)
  12. L

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Onnea Merve!!! :flower: Joo tähän yliaikaisuuteen ja loppuraskauteen liittyen. Ei tässä kyllä paljon lohdutukset auta, kun olo on fyysisesti näin karmea ja lisäksi pelottaa, väsyttää ja itkettää lähes koko ajan. Kyllähän sitä yrittää ajatella, että lapsi tulee sitten kun se on valmis...
  13. L

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Onnittelut Alexa!!! :) Limatulpasta sen verran, että mulla se irtosi tasan viikko sitten ja kyllä sen selvästi huomasi. Olin suihkussa ja suurin osa tulpasta tippui lattialle. Sellainen limainen ruskeahko ja kirkas sitkeä limaklöntti, noin ruokalusikallisen kokoinen. Limaista vuotoa tuli...
  14. L

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Iloiset onnittelut Judie ja Kurina!! :flower: Ihan tähän alkuun totean, että KYLLÄ SE ODOTTAVAN AIKA ON PITKÄ!!! :kieh: No niin, jopas helpotti, kun vähän huuti! :saint: Sitten asiaan: Supistuksista sen verran, että ovat lisääntyneet vaivihkaa kolmen viikon aikana tasaisesti. Nyt meni...
  15. L

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    tömpsis ja paivih mullakin nuo hajut tuntuu paljon voimakkaammilta kans, yöks. Ihan ku alkuraskaudessa! :D Minä oon kans saanu pikku kilareita sillon tällön ja säntäilen ympäriinsä järjestelemässä vielä sitä ja tätä ja tota enneku....ja sit just sitä paniikkia siitä että onko kaikki kunnossa...
  16. L

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Suuret onnittelut Minnie82, Jeremias äiti ja poikienäiti84 :flower: Kiitos paivih uudesta pinosta. :) Minä kävin tänään sairaalassa pyörähtämässä. Limatulppa irtosi eilen illalla ja viime yön supisteli säännöllisen epäsäännöllisesti ja kivuliaasti. Tänään aamupäivällä alkoi sitten "virrata"...
  17. L

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Hikkaava maha-asukas on tämäkin, useasti päivässä hikkailee normaalisti. Välillä on päiviä ollut, ettei ole tuntunut hikkaa. Sisko ja kaveri kertoivat, että he eivät tunteneet hikkaa kertaakaan koko raskausaikana. Eroja siis on! :) Mahan arvostelu ja siitä keskustelu on kyllä alkanut kiristää...
  18. L

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    iikki olen ymmärtänyt, että kohdunkaulan ja kohdunsuun tilanne saattaa muuttua hyvinkin nopeasti. Se on todella yksilöllistä. Neuvolassa kävin tänään, virtsassa oli hieman proteiinia. Saattaa kuulemma johtua lähestyvästä synnytyksestä, verenpaineet kun kuitenkin 121/80 (sama kuin viikko...
  19. L

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Paljon onnea marr!!! :flower:

Yhteistyössä