Hakutulokset

  1. raipatirai

    Onko järkevää alle vuoden seurustelun aikana rakentaa jo yhteinen talo ja hankkia lapsia?

    Mikäs tässä maailmassa järkevää olisi.. Aika harvassa mun mielestä ne, jotka suhteen alussa haluaa panostaa tuollaisiin asioihin. Nykyään kaikki vaan seurustelee ja ottaa kevyesti, ei haluta sitoutua.. Halutaan kaikki, se kumppani ja sinkkuelämä. Mikäs siinä, jos kaksi samanhenkistä typpiä...
  2. raipatirai

    onko tämä nainen mielestänne kaunis?

    Jotenkin pelottavan/kovan näköinen. Tykkään pehmeämmän näköisistä naisista. Ei ruma, mutta ei perinteisesti kauniskaan.. Mun silmään.
  3. raipatirai

    lapsen flunssa hoidon kikkakolmoset?

    Illalla ennen nukkumaan menoa lämmin suihku/oleilu suihkuhuoneessa, jotta limat irtoaisi vesihöyryn vaikutuksesta. Tämän jälkeen hunajamaitoa ja petiin pää kohotettuna. Helpottaa yötä kummasti :)
  4. raipatirai

    Pettämisestä kertominen kaverille

    Kerrot ystävälle, ja yhdessä rupeatte järkkäämään hänen elämäänsä kuntoon, mieheltä salaa tietenkin. Sitten joku kaunis päivä jää mies kuin nalli kalliolle pahaa aavistamatta. :vampire:
  5. raipatirai

    Miksi käytätte bikineitä UIMAHALLISSA?

    Sulla on väärän kokoiset/malliset bikinit varmaankin.
  6. raipatirai

    Miksi käytätte bikineitä UIMAHALLISSA?

    En jaksa ruveta ostelemaan monia eri uikkareita.
  7. raipatirai

    Tuntuu pahalta jättää 2v päiväkotiin :/

    Meillä 1v 8kk aloittanut juuri päiväkodin. Ei jää itkemään enää, vaan reippaasti menee mukaan leikkeihin. Lyhyitä alle 5h päivä pari kertaa viikossa. Sama omahoitaja ollut vastassa lähes joka aamu, johon lapsi luottaa. Muistaakseni meni parisen viikkoa ennen kuin jäi itkut kokonaan pois.
  8. raipatirai

    Haudutin koirille puuroa ja mies luuli sitä ihmisten ruuaksi

    Jos lapsi oli vaikka liian pieni/allerginen lehmänmaidolle? Ja eipä rieskan tekoa voi oikein leipomiseksi kutsua. :D
  9. raipatirai

    Ihan sama millä puolustelette lapsenne virikehoitoa, olette laiskoja!

    En nyt jaksa lukea koko ketjua lävitse, mutta kommentoin vähän tuota laiskuutta.. Mun mielestä se lapsen tarhaan vieminen ja hakeminen on ihan kamala rumba. Täytyy herätä, tehdä aamupalaa, pukea itselle ja lapselle vaatteet päälle, ahtautua bussiin, hyvästellä. Helpompaa ja laiskempaa mulla...
  10. raipatirai

    Tyhmä kysymys päiväkodista

    Me laitettiin myös kokopäiväpaikan tarve hakemukseen, mutta vaihdoimme kotikäynnillä sen siihen 5h/päivä. Se sopimus käsittääkseni siis kirjoitetaan vielä kerran puhtaaksi, jolloin noita aikoja voi sumplia paremmin. Ja ainakin meidän päiväkodissa riittää kun ilmoittaa mahd. aikaisin mikäli...
  11. raipatirai

    Kellään kokemuksia pahoinvointirannekkeesta raskauspahoinvoinnin aikana?

    Eivät auttaneet merisairauteen, eivätkä raskauspahoinvointiin.
  12. raipatirai

    Mitä ajattelet päiväkotien toiminnasta?

    Ryhmässä on 5 eri hoitajaa.
  13. raipatirai

    Sokeritoukka asiaa!

    Jää kuoria. Toukan kasvaessa aina luo nahkansa vanhan käydessä pieneksi. Pystyvät kiipeämään ja hajoavat semmoiseksi tomuksi. Kuoret ovat yleensä sellaisia valkoisia/hopeisia.
  14. raipatirai

    Mitä ajattelet päiväkotien toiminnasta?

    Mun lapsen päiväkodissa on kymmenisen lasta samassa ryhmässä (1-3v), ryhmä on vielä jaettu kolmeen pienempään osaan. Hoitajia on ollut paikalla aina vähintään 3. Haen poikaa vaihtelevaan aikaan hoidosta, sillä olen koulussa, ja koulupäivät voivat olla yllättäen lyhyitäkin. Kertaakaan en ole...
  15. raipatirai

    Mitä mieltä tästä kommentista koskien äitien vartaloita..

    No mä en liiku juuri ollenkaan arkiliikunnan lisäksi, ruokarytmi on päin hemmettiä, vettä en muista/osaa juoda ja nukkunut en ole kunnolla moneen vuoteen. Oon kuitenkin hoikassa kunnossa, ja viimeeksi lääkäri kyseli olenko kenties ammattiurheilija. Matala syke, hyvät paineet ja näytin kuulemma...
  16. raipatirai

    Somalit järjestivät oikein komiat häät sossurahoilla.

    Asiakaspalvelutyössä (ei kaupassa tms). Oon ollut hänen asiakkaanaan. Miehestä en tiedä, kun en niin hyvin tunne.
  17. raipatirai

    Somalit järjestivät oikein komiat häät sossurahoilla.

    Tunnen tuon naisen. Käy töissä.
  18. raipatirai

    Mitä ammattia arvostatte eniten?

    Juu on.. eksä oli ja on poliisi. Valitettavasti poliisin resursseista suuri osa menee alkoholivaikutuksen alaisen toiminnan kitkemiseen. Perheväkivaltaa, baaritappeluja, rattijuopomusta... kaikissa välillisesti syypäänä alkoholi.
  19. raipatirai

    Mikäs hiton aasialaisvaimo-mainos tänne mammapalstalle on tullut?

    Jos tarkoitat noita sivussa vilkkuvia mainoksia, niin ne tulee ihan sen mukaan missä oot netissä surffaillut.. esim mulla näkyy paljon eläin- ja vaatekauppojen mainoksia..

Yhteistyössä