Hakutulokset

1. J

Tamperlaisia odottajia?

https://www.facebook.com/groups/1477565125824615/?fref=ts
  2. J

Nyt osu munki kohdalle tälläinen tapahtuma (kaupan kassalla)

Eikö ihmiset nyt ymmärrä mikä tässä on kyseessä? Pakko upata tällane 'vanha' keskustelu erään kaupan myyjänä. meillä ainakin on kaupalla koripino kassan päädyssä, siirrättekö te oikeesti sen sivuun ennenku lastaatte? Pirkanmaalla ainakin joka kaupas jossa oon työskennelly/käyny asiakkaana se...
  3. J

Tamperlaisia odottajia?

Joo, mä voin luoda sen ryhmän vaikka faceen, mutta mulle pitää vissiin laittaa kaveripyyntöjä tulemaan, jos ryhmästä tehdään salainen... Eikun hei! tein siitä nyt suljetun, eli ryhmän jäsenet näkyy toistaiseksi, mutta kirjoitukset ei näy muille. Joten sieltä löytyy ryhmä Tamperelaiset odottajat...
  4. J

Tamperlaisia odottajia?

Mietin kans et pitäiskö luoda faceen jokusuljettu ryhmä? :) Tsekkaan ton kerhojutun ku jaksan avaa ton pöytäkoneen... Mulla on selkä alkanu kiukkuaan ja rv on "vasta" 23+5 et pakko olis yrittää töis jaksaa vielä johki syyskuun puolen välin paikkeille ennenku viittis saikkuilla.. ku oon...
  5. J

Marraskuun Mussukat 2014 *Heinäkuussa*

Täälläkin yksi marraskuun mamma, LA 22.11, TAYS ja esikoista odotellaan :) meillä oli rakennekontrolli tuossa viime viikolla ja kaikki oli hyvin, mekkoja lupaili meille ;) mutta itse asennoidun niin että marraskuus vasta ollaa varmoja, jotain pientä ehkä hankitaan tyttöjuttuja mutta pääasiassa...
  6. J

Tamperlaisia odottajia?

Joo, ihmettelin kans, mutta käy mulle, ei ainakaa tarvi yksityiselle mennä jos haluaa nähä enempi ku lääkärineukut ;) mulla on etuseinämä istukka ja nyt vasta alkanu liikkeet hitusen tuntuu, vieläkää en ole satavarma ku mun mahalla on aina ollu niin oma elämä, mutta en mä keksi mitä muuta noi ny...
  7. J

Tamperlaisia odottajia?

hiphei :) meillä oli RU:ssa kaikki hyvin, kaikki löyty, ja mekkoja meille ne lupaili syksyks ;) mä ite asennoidun kumminkin niin että en hamstraa jäätävästä v.punasta, koska se ei koskaa voi olla varmaa. :) Meillä on ultra myös viikoilla 26-29 kasvukontrollin takia, koska meitin viikot...
  8. J

Tamperlaisia odottajia?

ihanaa, meillä oli tänään neuvola, ja siellä oli taas eri hoitaja, MUTTA tää on nyt ainakin tällä tietoo elokuun loppuun, eli ainakin seuraavassa, ellei sitäkin seuraavassa neuvolassa on sama hoitaja <3 Ja oli kyllä tosi mukava :) Sykkeet kuultiin, normaalissa 150-160 välillä, sokerirasituksessa...
  9. J

Tamperlaisia odottajia?

hiphei, oon unohtanut tän keskustelupalstan kokonaan :) Meillä menee tasaseen tää arki, edelleen närästelen ja välillä oksentelen, nyt ollut 4 viikkoa pian kotona 1 viikko saikkua + 3 viikkoa kesälomalla, ja nyt jännittää ensi viikolla töihin paluu kun viikot on nyt tällä hetkellä 18+4 jos nyt...
  10. J

Tamperlaisia odottajia?

mulla on tänään vasta eka neuvola, vaikka viikot on jo päälle yhdeksän... En tiiä miks ne näin pitkälle lykkäs, viimeks olin aiemmi, mut laskeekohan ne tän jo tokaks raskaudeks edellisen tuulimunan takia? tiedä häntä. ei jännitä kamalasti, mut aijon kysyä oisko mahdollista kuulostella kuuluuko...
  11. J

Tamperlaisia odottajia?

hiphei, ketjun viime syksynä aloittanut pääsee palaamaan, ja toivottavasti nyt kaikki olisi mukana loppuun saakka :) viikon on arvion mukaan vasta 5+6, tosin se on tosi epävarma koska en muista koska mulla oli edelliset punaset päivät o.O Mutta näillä mennää jo odotetaan marraskuun loppua <3...
  12. J

Tamperlaisia odottajia?

mä joudun ikäväkseni toteamaan että meillä todettii tuulimunaraskaus, että kattellaa myöhemmin uudelleen, uutta yritystä kehii jahka saadaan siihen lupa, pusipusi, ja toivottavasti teillä muilla menee hyvin. <3
  13. J

Tamperlaisia odottajia?

Itse oon iidesrannasta, ja käyn siispä Tammelan neuvolassa :) Oon vähä unohtanu käydä täällä, mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan! :)
  14. J

Tamperlaisia odottajia?

me kerrottiin perjantaina tulevalle papalle, miehen isälle, ja tänä viikonloppuna pitäis kertoo lopuille isovanhemmille ja tuleville tädeille ja sedille :p kääks!
  15. J

Tamperlaisia odottajia?

Joo, oon kuullu kans ettei siellä mitää ihmeitä tehdä, mutta kääk. jotenkaa ei vielä osaa kunnolla just aatella, et siellä kasvaa joku mun sisällä, paitsi vähä, noilla asioilla mitä on nyt jo ruvennu vaikuttaa elämää kuten alkoholin poisjättäminen (joo, muutenkaa juo paljoa ) ja sit ostin noita...
  16. J

Tamperlaisia odottajia?

mulla on huomenna eka neuvola, kääk! hieman jännittää, mitä siellä on :)
  17. J

Tamperlaisia odottajia?

Ei, ainakaan vielä :D tai siis sellasta menkkamaista kipuilua on ollu alamahassa aina silloin tällöin, ja sitten kamala väsymys on hetkittäin, mutta ei oikein muuta. olisin kovin tyytyväinen jossei mitää pahoinvointeja tulisikaan! Meillä on tiistaina eka neuvola, ja jännitän jo sitäki, vaikka...
  18. J

Tamperlaisia odottajia?

mä oon itse ihan alkutekijöissä, jos oon oikein pysyny laskuissa, ni nyt on vasta 6+5... :) eli ihan alkuteijöissä todellakin! :)
  19. J

Tamperlaisia odottajia?

Itsellä vasta plussattuna, eka lapsi tiedossa, ensimmäinen neukku heti syyskuun alussa. Mutta nyt jo innoissaan kaikesta, ja olisi kiva tutustua Tamperlaisiin kanssaihmisiin? :) Katselin noita edellisiä keskusteluja, ja ne ovat olleet aktiivisia heinäkuun lopussa viimeksi niin ajattelin tehdä...

Yhteistyössä