Hakutulokset

  1. D

    Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

    Onnea kaikille synnyttäneille! :flower: En ole käynyt lueskelemassa ollenkaan viimeviikkoina, nyt vähän lueskelin taaksepäin, mutta en oikein muista milloin viimeksi olen lukenut... jotenkin ollut vähän tämmöistä sumuista nää viikot. Vauva antaa edelleen odotuttaa itseään, nyt mennään 41+2...
  2. D

    Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

    Onnea hurjasti kaikille Bluediamond ja ralliruutu ja eeku ja Daniella ja ties kuinka monta muuta!! :) (monen päivän viestejä tässä taas lukeneena) ja kiitos tosiaan synnytyskertomuksista, niitä on oikeasti tosi mukava lukea. Vilmuskilla ollut kyllä todellinen rupeama, huhhuh ihaltavasti...
  3. D

    Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

    Vau, täällä tapahtuu :) Onnea Sini-Tuulia ja Vilmuski!! Kiitos Äippyli ja Sini-Tuulia, en tosiaan tiedä yhtään minkä kokoisina meidän suvussa on synnytty, paitsi että itse ja sisko olimme reilu 3 kg. Luulen että olen tässä viime kuukauden aikana höllännyt tätä ruokavahtimista, mutta nyt taas...
  4. D

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Tillu79 mulla samanlaista tuomiota väläyteltiin tiistaina kokoarviossa, tosin vasta rv40, 39+2 on seuraava arvio. Kokoarvio oli 3.3kg 35+6, ei sanonut lääkäri mitään lasketunajan projektiosta, itse päättelin sen vievän sinne 4.5kg luokkaan... Olen aika tolaltani ja hämmentynyt tästä kaikesta...
  5. D

    Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

    Onnea kaikille synnyttäneille! Tässä lomalla ollessa ei oo tullut oltua koneella, oikeestaan ollenkaan. Nyt piti tulla laskuja maksaa, ja samalla lueskeleen. Jännät paikat niin monella, täytyy nyt muistaa tässä nyt tiuhemmin seurailla! ja, komppaan tuossa aikaisempia kommentteja, hyvä idea...
  6. D

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Onnea hyvistä ultrauutisista Miwwi ja Ambrosia! mukava kuulla :) Verppu voimia sinne, jaan kans tunteesi täysin, viime syksy oli minulle hyvin raskasta, masennuksen rajoilla pyörivää aikaa. Vasta noin viikoilla 20-22, ja eritoten rakenneultran jälkeen jossa kuulin sukupuolen, alkoi...
  7. D

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Huh huh Kultapupu, koita jaksaa ottaa rennosti :) toivottavasti ei supistukset jatku. Tänään viimoinen työpäivä, vaikka pitänee aina silloin tällöin tulla vähän pyörähtään ja pitämään projekteja silmällä. Meillä pieni toimisto ja työkaverit vähän haikeena, itse en jaksais enää päivääkään :)...
  8. D

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Onnea Yönenkeli ja perhe!! :heart: Tuntuu todella kaukauselta.. Vauva on kyllä ollut raivotarjonnassa jo monta viikkoa, pää kyllä vielä melskaa ylös alas. Ja hän kääntyilee edestakaisin puolelta toiselle, etenkin nuo oikealle puolelle suuntautuvat potkut on melko epämukavia. Vatsan sf-mitta...
  9. D

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Maidonkorviketta.. taas yksi asia mihin en ole ollenkaan tutustunut. Näen kyllä mielessäni kaupan hyllyjä hyllyn perään täynnä jotain erilaisia maitopurkkeja. Pitänee muistaa kysyä neuvolassa ensi viikolla.... :s Kultapupu mielenkiintoista mitä sulle kerrottu tuosta maidon pumppaamisesta...
  10. D

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Laialou voi, olen todella pahoillani :( Toivottavasti selviät pienillä fyysisillä kivuilla ja saat alkaa toipumaan taas henkisesti. Pikaista palaamista tänne!! Paljon voimia. Miwwi, tsemppiä, varmasti kaikki hyvin, mutta oletko jo pääsyt ultraan? Olen ollut vajaa viikon pois ja vähän...
  11. D

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Synnytyssuunnitelman aion minäkin väsätä, tosiaan bebes.fi sivuilla on hyvä rasti-ruutuun tyyppinen lomake avuksi. Toiveet on samansuuntaiset kuin Kultapupulla, epiduraaliton ja luonnollisesti etenevä aktiivinen synnytys. Haaveilen vesisynnytyksestä, mikä on yksi syy tuolle toiveelle että ei...
  12. D

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Tervetuloa uusille, Onnea kaikille tasapuolisesti :) Laialou Olen huomannu että tunnelmat tuolla oman kuukauden palstalla oli etenkin alkuraskaudesta hyvin toisellaiset kuin täällä keskenmenon kokeneiden parissa. Tuo periksiantamaton pelko lienee täällä juuri se yhdistävä tekijä, mutta itse...
  13. D

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Voi kamalaa Elea, suuret pahoittelut ja paljon onnea jatkoon.. Minä ottaisin mieluummin myös uuden ä-pakkauksen, mutta eilen tuli tukipäätös postissa, joten odottelen sen vanhan paketin tulevan tässä pian.. Musta oli kivempia kuoseja, ja kivempi vaippa, vaikka olikin vain yksi kahden sijasta...
  14. D

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Tervetuloa Solezki83 :) Viimeviikkoisen säikähdyksen jälkeen vauva on liikkunut taas lakkaamatta, ei ole suorastaan kivuliasta mutta aika kovakouraista vääntyilemistä. Tosiaan koska tuossa muutama viikko sitten kaaduin suoraan vatsalleni rähmälleen, olen ollut aika säikkynä kaikenlaisiin...
  15. D

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    Olen todella pahoilla Jetta, voimia raskaaseen aikaan ja tuleviin päätöksiin :flower: Iloisemmissa merkeissä, Onnea katrinaisen perheelle!!! Ja tsemppiä myös sinne sairaalaan miss_piggylle, ei taida huolet päättyäkään tähän raskausaikaan :) pikaista kotiutumista!
  16. D

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    LiHeHe ja ässä, jännä että ihan erilaisia ohjeistuksia, mulla piti aluksi neljät aamuarvot (molemmat) yhdellä viikolla ja toisella yhden päivän kaikki arvot (8 arvoa). Koska osa arvoista meni rajojen yli, siirrettiin seuranta kättärille neuvolan sijaan, jonka jälkeen olen mitannut jatkuvasti...
  17. D

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    Voi Onnea kovasti pojasta miss-piggy!!! :flower:
  18. D

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Tervetuloa Vilmuski! Eireann sain 10 pv kuurin, josta olen nyt noin 5 laittanut. Ei mullakaan ole mitään oireita, ei ollut oikeestaan edes lääkärikäynnillä, valkovuodon lisääntymisestä vain kerroin ja epäilin että saattaisi olla hiiva tuloillaan. Siksikin epäilytti tuo kuurin otto ilman...
  19. D

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Meillä oli kans synnytysvalmennus mammajooga-kurssin yhteydessä. Se oli kyllä kans erittäin hyvä ja opettava, samanlaisella kaavalla kuin mitä ässä kuvailit. Nyt on paljon rennompi mieli kun on sellainen tunne että on havinaa siitä mitä on menossa tekemään. Eritoten olen pelännyt sitä että siinä...
  20. D

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Paljonko olette ajatelleet haalia pienen koon vaippoja, siis ketkä kestovaippoja aikoo käyttää? Mä tässä tilailen pikkuhiljaa, ystävä lupasi lähettää 3 small kokoista ja ajattelin ostaa vielä kaksi siihen päälle. Siis kuoria, sitten imuja tietty suuri määrä (20-30?? pestävää ja biohajoavia joku...

Yhteistyössä