Hakutulokset

  1. Canelia

    HuOmenta !!!

    Huomenta. Jotenkin huomasin vasta tänään aamukävelyllä, miten hienon värisiä puista onkaan tullut. Ei ole ollenkaan ankean harmaata. Sama urakka kun Vilmalla, ensin pitäisi hoitaa työleipomiset ja jatkaa sitten omia viikonloppuvieraita varten. Hauskaa päivää kaikille!
  2. Canelia

    HuOmenta !!!

    Huomenta! Minä kun luulin heränneeni tooosi aikaisin, kun kello soi 6:40.. teihin verrattuna oon ihan amatööri. :)
  3. Canelia

    HuOmenta !!!

    Onnea marabou ja aurinkoista huomenta!
  4. Canelia

    Kumpi teillä "määrää" ruoasta?

    Päätetään yhdessä. Yleensä kysyn mitä mies haluaisi syödä, hän ei tiedä, ehdotan jotain ja se käy. Joskus tietysti hänkin ehdottaa jotain, samoin lapsi. Minä käyn pääsääntöisesti kaupassa ja teen ruoat. Itse en syö lihaa, joten päätän omat ruokani kun muut syövät lihaa.
  5. Canelia

    HuOmenta !!!

    Huomenta! Perjantai, tuo viikonpäivien Tom Jones. Harmaata on, mutta onneksi puissa alkaa olla väriä.
  6. Canelia

    Valokuvaamossa otetut kuvat

    Meillä ei ollut asiasta mitään puhetta. Kaverilta kuulin senkin, että kuva roikkuu ikkunassa. Täytyykin seuraavalla kerralla kysyä asiasta..
  7. Canelia

    Valokuvaamossa otetut kuvat

    Menee ehkä hiukan aiheen vierestä, mutta meidän tytön kuva oli valokuvaamon ikkunassa jonkin aikaa ja sen jälkeen kiersi valokuvaamon osastolla messuilla. Jostain messuilta sen bongasi isoisäni naisystävän veli, joka oli sen sieltä myös ostanut. Antoi sen kyllä sitten lahjaksi mun vanhemmille...
  8. Canelia

    HuOmenta !!

    Huomenta kaikille! Parin viikon rantaloman jälkeen varsinkin aamut ottaa koville, ei millään jaksaisi herätä. Muutenkaan aamut eivät ole elämäni tähtihetkiä tässä rv 9 tienoilla.. mutta kyllä se tästä taas, lupasin viedä lapsen metsäretkelle.
  9. Canelia

    Paljonko teidän salikortti maksaa ja...

    89€, vuoden "pakkojäsenyys". Sisältää ryhmäliikunnan, kuntosalin ym. ja PT host -palvelun, saa siis uuden saliohjelman, ruokavalion ja muut vinkit ilman lisäveloitusta. Toi vuoden jäsenyys oli mulle just hyvä, tuli lähdettyä vaikkei niin olisi huvittanutkaan kun siitä joka kuukausi kuitenkin...
  10. Canelia

    Entiset koulukiusatut! Pelottaako, että lastanne kiusataan?

    Pelottaa. Mulla oli ala-asteen puolivälistä lukion loppuun tosi vaikeaa kiusaamisen vuoksi. Ammattikorkeakouluun muutin toiselle paikkakunnalle, ja siitä koulusta on ihanat muistot. Mutta pelottaa kyllä lapsen puolesta, kun parin vuoden päästä aloittaa koulun. Entisessä päiväkodissa oli...
  11. Canelia

    HuOmenta !!!

    Aurinkoista huomenta! Herättiin tunti sitten toisiemme yskimiseen, minä ja tyttö. Jospa tämä tästä.. Kateellisena katson noita sukkia ja yleensäkin muiden kutomuksia. Mulla noi kädentaidot ilmenee vähän eri tavalla, langan ja puikkojen kanssa olen ihan onneton. Silti joka syksy aloitan...
  12. Canelia

    HuOmenta !!

    Ooo.. onko teillä juhlat vai ihan vaan perusherkkupäivä? Millainen tuo appelsiinikakku on, joku kahvikakku?
  13. Canelia

    HuOmenta !!

    Onnea! Aamu ei varmaan paremmin voisi alkaakaan, kun omaa vauvaa nuuskutellessa. :) Flunssaa on liikkeellä, myös täällä. Oon niistänyt varmaan jo puolet aivoistanikin ulos viime yönä. Mutta hain helpotusta ja varasin lennot, lähdetään tytön kanssa keskiviikkona parantelemaan Adrianmerelle!
  14. Canelia

    HuOmenta !!!

    Huomenta. Flunssaa täälläkin, mulla on riehunut aika hurjana pari päivää. Lapsikin aivasteli yöllä ja mies valitteli kurkkuaan aamulla. No, tuleepa rauhoituttua viikonloppuna vähän väkisinkin. :) Mun piti tehdä töitä kotona, mutta flunssassa mitään marsipaanielukoita voi tehdä. Menee...
  15. Canelia

    KAKKUEXPERTIT hohoi! Apuja

    Voi laittaa. Omaan makuun tavallinen tuorejuusto on kyllä liian raskasta tavaraa kerman kanssa. Sitruunan makuinen on kyllä ihan hyvää, tai mascarpone. Joskus laitan myös vähän maitorahkaa tai vaniljakreemiä.
  16. Canelia

    HuOmenta !!!

    Huomenta! Kotityöpäivä tänään ja pitäisi jo olla "työhuoneessa" keittiössä, mutta jotenkin sänky on jäänyt selkään kiinni..
  17. Canelia

    Mitä teette lasten kanssa hoitopäivän jälkeen?

    Teen osan viikkoa puolikasta päivää, joten esim. tänään hoitopäivä päättyi klo 12. Fillaroitiin mutkan kautta kotiin (käytiin katsomassa ankkoja lammella). Hetki pötköteltiin, sitten väriteltiin kirjaa, syötiin välipalaa, käveltiin leikkipuistoon, sitten kotiin, kauppalistan tekoa, koko perhe...
  18. Canelia

    HuOmenta !!!

    Huomenta! Täällä on hiljainen aamu. Liian hiljainen. Mies nukkuu vielä ja lapsi on mummolassa. Aina arjen kiireessä haaveilen siitä, että kun saisi vaan olla. Ihan hiljaa. Nyt kun olen, hiipii ikävä. Eilen illalla vietiin tyttö mummon ja papan luo, voisin hakea jo nyt kotiin. Eipähän tuo vaan...
  19. Canelia

    G: Lempi sarjakuvasi lapsena?

    Tietysti Aku Ankka. Myös Asterix ja Lassi&Leevi oli hyviä.

Yhteistyössä