Hakutulokset

  1. P

    hoi kuumeiliat! neuvoja kaipaileva.

    niin siis jatko tutkimukset on edessä koska mitään ei löydetty nuissa tkn kokeissa mikä ois voinu olla esteenä. mutta sen verran että periaatteessa on ns normi asiat kunnossa. elämäntapoja pittää parantaa ja sitten jatkan tutkimuksia kunhan on tarpeellista. paperit pitäisi tksta tilata että...
  2. P

    hoi kuumeiliat! neuvoja kaipaileva.

    eikö löydy kohtalotovereita? :/
  3. P

    hoi kuumeiliat! neuvoja kaipaileva.

    en tarkkaan muista. otettiin muutamia verikokeita, pissatestejä moneen kertaan kierron erivaihteissa ja ovulaation aikaan. taidettiin papa ottaa myös ja tautitestit. pitäisi varmaan soittaa että lähettävät paperit minulle :) hormoni ja muut arvot kohillaan ja olen keskiverto hedelmällinen nainen...
  4. P

    hoi kuumeiliat! neuvoja kaipaileva.

    ahaa, en ole tommosista kuullukkaa. pittääpä ruveta etsimään tietoa ja kyseisiä testejä. helpommallahan sitä pääsis kun kotona testais. onkohan kumminkaan niin luotettavia kun lääkärillä tehdyt testaukset.. ei muutaku selvittelemään :) kiitti vinkistä! :)
  5. P

    hoi kuumeiliat! neuvoja kaipaileva.

    se onkin sitten seuraavana edessä. :) aluksi mua vaan pelotti tietenki että se on minussa vika.
  6. P

    hoi kuumeiliat! neuvoja kaipaileva.

    hei! täällä ois yks kuumeilia joka tarvis neuvoja. vauva ei nyt välttämättä tämän hetken asia ole enkä pakonomaisesti miehen kans yritä, tulee jos on tullakseen. mutta alan olla jo vähän huolissaan. ehkäisyä en ole 4 vuoteen käyttänyt, sitä ennen oli ehkäisypillerit. lasta ei ole näkynyt n. 3...

Yhteistyössä