Hakutulokset

1. S

Saako teillä pierrä sisällä?

No jos nyt kamalasti täytyy pöräytellä, niin vessaan olis suotavaa mennä. Ulos asti ei taitais 4.kerroksesta edes ehtiä... Pääasia, että ruokapöydässä ja toisten nenän alla ei kaasutella.
  2. S

Täällä surraan mahdollista keskenmenoa.. Tai oikeastaan ollaan vielä epätietoisuudessa..

Olen pahoillani :hug:. Juuri tuollainen epätietoisuus on kamalinta. Itse sain keskenmenon heinäkuussa 7+ viikolla, alkoi ensin pienellä vuodolla, mutta seuraavana päivänä vuosi jo kuin kuukautisissa konsanaan. Mullakin mitattiin tuota hcg-arvoa kaikkiaan kolme kertaa parin päivän välein ja...
  3. S

Mitä teillä syödään tänään?

Kaaalilaatikkoa odotan uunista, muksut söi jo makaronilaatikkoa. Iltapalaksi vielä pinaattilättyjä :p
  4. S

mitä tarjota vieraille ruuaksi

Söisin ihan mitä tahansa, jos pääsisi valmiiseen pöytään ja sais vielä rauhassa nautiskella ruuan aikuisessa seurassa ilman kaatuvia maitolaseja :). Itse olen enempi lihan ystävä, mutta toisaalta kalaa tulee vähän liian harvoin syötyä joten hyvä vaihtoehto sekin.
  5. S

Onko teistä 14cm kalu miehellä jo hyvän kokoinen?

14 senttinen on just sopiva, johan sellanen 20 senttinen hevosen leka tulee kurkusta ulos.
  6. S

Maistuisiko?

No mikä jottei, oiskin vähän nälkä :)

Yhteistyössä