Hakutulokset

  1. 3

    tänne ovulaatiotesti kuvia.

    Onko ihan normaalia, että ovistesti näyttää monta päivää plussaa? perjantaina viivat olivat lähes yhtä paksut, la ja su viiva selkeesti tummempi kuin testiviiva, ja tänään testiviiva yhtä tumma kuin testiviiva.. muoks. raskaustesti tehty, nega, ja muutenkin kierron puolivälissä mennään..
  2. 3

    onko raskautestit näyttäneet + eri lasten kohdalla samalla kp:llä?

    heippa! onko teillä näyttäny raskausestit plussaa samaan aikaan eri lasten kohdalla? jos ei, niin paljonko eroa on ollut?
  3. 3

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Esikoinen sai alkunsa heti ekalla yrityskierrolla, mut mun endo räjähti raskausaikana käsiin, vauva synty sen takia 2kk etuajassa ja mu on leikattu sen jälkeen 2 kertaa :( yleensä raskauden pitäis tätä sairautta hillitä, mut eipä toiminu täällä. Nyt jännittääkin aika tavalla, et miten uusi...
  4. 3

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Heippa kaikille, minäkin ilmottaudun mukaan! meillä on 8,5kk ikäinen poitsu ja ollaan keväästä asti ooteltu et kakkonen saataisiin alulle :) Mulla on tosi vaikea endo, ja todennäköisyys raskautua on enää häviävän pieni. Nyt oon kuitenkin muutaman päivän aikana pörrännyt täällä ahkerasti, kun...

Yhteistyössä