Hakutulokset

  1. C

    Tammimasut 2015 *elokuu*

    Heips! Mahtuuko mukaan vielä yksi uusi tammivauvan odottaja? En ole tätä aiemmin uskaltanut ilmoittautua mukaan, sillä keväällä koin karvaan pettymyksen varhaisen keskenmenon merkeissä. Nyt viikkoja jo 17+3, joten uskallan hiukan iloita :). Hiukan taustoja minusta ja perheestäni: Olen...
  2. C

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Mut voi poistaa listalta, vuoto alkoi kunnon rytinällä tänä aamuna :(. Tätä se oireiden loppuminen mun kohdalla merkitsi.
  3. C

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Onpas meitä täällä jo monta :). Ja paljon hyviä ehdotuksia ryhmän nimeksi. Mä olen huono keksimään mitään, joten jätän sen lahjakkaampien hommaksi :D. Kysymys kaikille, koskee varmaan enemmän uudelleensynnyttäjiä, onko teillä vatsassa turvotusta? Mä oon nimittäin niin turvoksissa, että kohta...
  4. C

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Varhaisultra on täällä vielä harkinnassa. Kunnan puolesta tulee nt-ultra ja rakenneultra, ne toki käydään. Enemmän mua kiinnostais 4D-ultra, joten varhaisen saatan jättää väliin. Oireita on kyllä ollut jos jotakin. Palelu on varmaan merkittävin. Mä oon aivan jäässä koko ajan. Nälkä on kova...
  5. C

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Heipsan! Täältä tulisi vielä yksi joulukuinen mukaan :). Tänä aamuna plussattu ekasta yk:sta ja edelleen ollaan hämmentyneinä mutta onnen kukkuloilla. Tässä mun rivi (ilman värejä, puh.käyttäjä) Chokomom / 34 v. / LA 13.12 / 3. lapsi / TYKS
  6. C

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Tänä aamuna testattu digillä raskaana 1-2 :). Pakko kai uskoa perus pessimistinkin. Jopa mies uskoo vihdoinkin, tuo kun vihjaili mun näkevän omiani niissä haamuissa :D. Nyt sit toivotaan että pikuruinen pysyy matkassa mukana. Mut voi siirtää plussanneisiin. Toivotan kaikille paljon...
  7. C

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Voila, pahoitteluni tädistä ja tsemppiä uuteen kiertoon! Täällä hätähousu testasi taas ja hitusen vahvempi haamu tällä kertaa :). En vieläkään luota tärppiin, joten katotaan viikonloppuna mitä testi näyttää. Pessimisti ei pety -asenteella eteenpäin...
  8. C

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Tombatar, täällä yk1 menossa :). On kyllä ihan semmonen olo, kun menkat olis alkamassa :(. Päänsärky saapui aikataulussa, vatsa- ja selkäsäryt loppui. Alkaa tuntua, että haamujen haamu oli joko mielikuvitusta tai viivanpaikka.
  9. C

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Dpo 10 enkä malttanut mieltäni. Testattava oli. En tiedä kuvittelenko mutta ihan kuin haamujen haamujen haamu olis testiin ilmestynyt :O. Nyt siis piinaillaan lisää ja toivotaan kädet ja varpaat ristissä, että haamu muuttuu plussaksi!
  10. C

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Voila kuulostaa ihanan lupaavalta! :) Odota huomiseen aamuun äläkä mene nukkumaan ennenku näät sen viivan testiajalla :D.
  11. C

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Voila, älä lannistu! Toivoa on niin kauan kun menkat pysyy poissa :hug: Mulla on kokemusta "myöhäisestä" plussasta. Kaksi lasta löytyy ja molemmista plussa herkkään testiin vasta pari päivää sen jälkeen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. tombatar :hug: Tsemppiä uuteen kiertoon! Tosiaan...
  12. C

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Omanapainen valitusvirsi. Alaselkä jumalattoman kipeä. Nyt on n. dpo 7, joten mitä ihmettä tää voi olla :O. Kotitohtori taas googletteli alaselkäsärkyjä ja sai ylireagoivan mielensä sekaisin munasarjasyövällä, munuaisiin nousseella virtsatietulehduksella jne. Mulle ei sais antaa nettiä kätösiin...
  13. C

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Raidallinen kissa, se toinen puoli on peruskremppaa mikä alkoi kun mittariin tuli 30 v. :D. Voila, nyt pidetään peukkuja, että haamulainen muuttuisi plussaksi! Tombattarella myös jännät paikat, plussatuulia puhaltelen :). Mä en kestä itteeni. Ihan tosi, lupasin jo että lopetan koko...
  14. C

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Emppikselle onnea plussasta! Raidallinen kissa ja Villitusina tervetuloa myös minun puolestani :). Täällä alkaa olla monella jännät paikat, tärppionnea toivon ihan jokaiselle! Oma napa on ihan sekaisin. Johtunee liiallisesta olojen kyttäämisestä ja oirekirjon tulkinnasta :/ . Mutta...
  15. C

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    tinttu76 samaa mä mietin kyllä, että josko olis molemmin puolin munasolu irronnut. Yleensä mulla on vatsan juilimiset keskittyneet toiselle puolelle mut nyt on kyllä molemmin puolin ihan tasapuolisesti viillellyt. Ja muuten edelleen viiltelee... Voila tunnistan itseni tuosta :D. Kyllä oiretta...
  16. C

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Oodikas toivottavasti ei ole kohtutulehdusta. Jaksamisia :hug:! Uniikki75 Jaksamisia myös sinulle! Toivon todella, että ukkisi vointi kohenee :hug:! Sirpa75 Ihania uutisia! Onnea!!!! :flower: ON: Lauantaina ovistesti näytti plussaa. Testiviiva oli kontrollista hitusen vahvempi...
  17. C

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 2

    Olen tuolla kolmevitosten ketjussa kuumeilemassa ja käväisin lukemassa täällä teidän odottajien ketjussa. Sorry, tunkeutumiseni keskusteluunne mutta Blancitalle pahoinvointiin vinkkejä: mehujäätä, coca colaa ja maustamatonta viiliä :). Sain nämä vinkit kun olin 3 vuorokautta TYKS:ssa...
  18. C

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Hienoja uutisia Siskolla :). Onnea! Ovistestiin piirtyi tänään toooodella vahva viiva, joten plussaa näytti. Eilen oli kehissä lemmen puuhat, tänään täytyy varmaan vielä houkutella ja sen jälkeen piinaillaan seuraavat 12 päivää :).
  19. C

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Lilliputti, mä en ole varmaan paras vastaamaan oviksesta mutta oon ymmärtänyt että menkat tulee ovuloimattomassa kierrossakin. Siinä tilanteessa kierto venyy pitkäksi ja kohdun limakalvo paksunee kunnes lopulta vuotaa paksuuttaan pois. En siis ole asiantuntija, tämmönen on vaan jostain jäänyt...
  20. C

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Kaikille suru-uutisten kanssa painiville jaksamisia :hug:! En voi kuvitella millainen olo voi olla. Emotar, onnea plussasta! :flower: Omaa napaa: Ihan järkyttävä päänsärky piinaa. Mulla siis on migreeni, jota on hoidettu estolääkkeellä. Lääkettähän ei saa käyttää yritys- ja odotusaikana...

Yhteistyössä