Hakutulokset

  1. M

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Kroppa ja mielikuvitus :D Jostain lehdestä luin johon joku viisas oli kirjoittanut että kun kierukan poistaa niin raskaaksi voi tulla heti kun kierukka on paikallinen, ei aja samaa asiaa kuin esim.pillerit joiden vaikutus on kehossa pidempää,yksilöllistähän se tietenkin on :) Enpä tiiä voiko...
  2. M

    Hormoonikierukan poisto jälkeen raskaaksi?

    MINIX: Ihana tuhisia,onnea! :) Kuinka pian teit plussa testin kun kierukka oli otettu pois? Mulla oli se tyhjennysvuoto ja raskausoireet sen jälkeen.
  3. M

    Hormoonikierukan poisto jälkeen raskaaksi?

    PIIKRU: ONNEA! :) Mulla oli myös niitä "raskausoireita" samaisella viikolla kun kierukka poistettiin, se lienee ihan normaalia(ko?) :) Edelleen on sellainen tunne että kaikki ei ole ok,mielenrauhan saisi varmaan vasta sitten kun käy tk:ssä verikokeissa :D Enpä tiiä voiko kuukautiset tulla vaikka...
  4. M

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Tinttu85: Mulla meni 48päivää ennekuin tuli ensimmäiset kuukautiset. Mitkäköhän ne minun "raskausoireet" oli? :/ Onko ollut nyt ihan normaalikierto?
  5. M

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Tinttu85; Kauan meni kun alkoi kuukautiset? Tuliko ns. tyhjennysvuoto heti kun kierukka poistettiin? Oliko oireet kierukan poiston jälkeen kuin olisi raskaana? Mulla poistettiin tuolloin 10.6 maanantaina ja samaisella viikolla etovaa oloa,väsymystä, mielialavaihteluista, kuin raskaana olisi...
  6. M

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Heips! Täällä olis kahden lapsen(4v, 6v.) äiti. Hormoonikierukka otettu pois 10.6.13. Päivää vaille 7vko sai odotella kuukautisia ja sunnuntai 28.7 alkoi niin tietää ehkä vähän rytmiä. Hormoonikierukan aikana joka ehti olla 3,5 vuotta ei kuukautisia säännöllisesti tullutkaan. Onko muita joilta...
  7. M

    Hormoonikierukan poisto jälkeen raskaaksi?

    Heips! Täällä olis kahden lapsen(4v, 6v.) äiti vauvakuumeessa. Hormoonikierukka otettu pois 10.6.13. Päivää vaille 7vko sai odotella kuukautisia ja sunnuntai 28.7 alkoi niin tietää ehkä vähän rytmiä. Hormoonikierukan aikana joka ehti olla 3,5 vuotta ei kuukautisia säännöllisesti tullutkaan...

Yhteistyössä