Hakutulokset

  1. 4nn4

    G: mistä tietää että suhde vetelee viimeisiään?

    Kun yksin on hauskempa ja mukavampa kun toisten seurassa. :popcorn: Ei kiinnosta olla eedes toisten seurassa, puhumatta seksista! hyyi :D Samantekevä mitä hän tekee tai kenen kanssa. Kunhan ei ole vieressä. :stick: Suorastaan toivoisi, että tapahtuisi jotain, että tää tilanne loppuisi jollaan...
  2. 4nn4

    Ovulaatio-oireista

    Mulla kanss on oviksen aikana pahoinvointi (ja pari päivä sen jälkeen myös),päänsärkyä,nipistelyä alavatsalla munasarjan kohdalla ja seksualisyys korkealla (yleensä pari päivää ennen ja jälkeen) Tekee mieli myös pukeutua eri tavalla. ;) Silloin tuntuu, ettei kapissa ole yhtään mitään vaatteita...
  3. 4nn4

    Mieheni kutsuu toista naista hellittelynimillä..

    Olen sama mieltä kanssasi. Kunhan heti tietää, että se on vain tapa. :)
  4. 4nn4

    Mieheni kutsuu toista naista hellittelynimillä..

    Kiitos :) Itsellani on tapana kutsua hassusti ainoastaan todella läheisiä ihmisiä: ystäviä ja perhettä. En silti mies-puolisia. En ole koskaan kuullut eikä tiennyt, että mieheni kutsuisi ketään toista hassusti (paitsi minua ja häneen tyttärensä) Hän ei vielä myöskään kutsuu minun poikaa...
  5. 4nn4

    Mieheni kutsuu toista naista hellittelynimillä..

    jotain hassua englannin kielellä. huomasin sen ihan hetkeksi hänen facebookin profilissa yksityisessä viestissä. (tietokoneeni on kiinni tv:een niin jos käyttää facebookia niin toinen henkilö näkee kanss aika paljon vaikka ohi kävelessään) Ei hairitsee sen enempä, että mies keskustelee...
  6. 4nn4

    Mieheni kutsuu toista naista hellittelynimillä..

    Vahingossa sain tietää, että mieheni kutsuu toista naista hellittelynimillä. En osaa sanoa, onko se hänen yleinen tapaa vai kutsuuko hän ainoastaan läheisiä ihmisiä hassusti. Ajattelin että hän kustuu hellittelynimillä ainoastaan läheisiä... ja nyt huomasin, ettei ole näin. Tiedäkseni se...

Yhteistyössä