Hakutulokset

  1. T

    Jelppiä

    Jollain satelliittiohjelmalla tekisi mieli tiirailla tuota Dean-hurrikaania jos vaikka se näkyis. Osaako kukaan jelppiä? Anyone?
  2. T

    No joo, heikää ny

    ja yötä! Pohojammaa kuittaa :wave:
  3. T

    Kissa meinasi tehdä viimeisen temppunsa

    Ulko-ovi oli auki ja toi melkoisen mouruamisen kanssa elävän hiiren sisälle... :kieh: Lähti kyllä aika haipakkaa pihalle kun desibelit taisi nousta inhosta yli sallitun.. :x Ei siinä kyllä paljon lämmittänyt se ajatus, että toi sen hiiren kiitoksena kotoväelle.. :whistle:
  4. T

    Mitäs tänne?

    Kuumia puheenaiheita parina viime päivänä ollut..? :D
  5. T

    Taisimpa vaihtaa nimimerkkiä

    Ihan vain siksi kun noita äitejä ja äireita ja äippiä ja mammoja ja äiskiä ja ja ja... oli ihan vain muutama. Eli nyt siis Täpyytes. Tietääkö kukaan mikä tai millainen on täpyytes? :D
  6. T

    Nyt kyllä ketuttaa

    Teillä kaikilla on tuommoiset hienot kirjekuoret nimimerkin alla ja mulla ei oo. :kieh: Koen ulkopuolisuuden tuntemuksia. :snotty: Pankaas nyt lähettäen mulle ykstiyisviestejä jos vaikka saisin kans kuoren ja olisin niin kuin muutkin. :saint: :D
  7. T

    Muistaako kukaan..

    .. oli joskus talvella puhetta siitä kesäpalstatapaamisesta. Oonko nähnyt unta vai löytäiskö joku jostain ketjun? Tulisko siitä mitään vai oliko vain toiveajattelua? :)
  8. T

    Vattansa vierehen maata

    Yötä! Olis nyt se Ukraina voittanut.... *mutisee mennessään* :wave:
  9. T

    Kalluppi: Suosikkinne?

    No niin, lemppariveisuu kalluppi Kyllä tuo Ruotsi veti suun hevosenkengälle :D Muoks: Tai Ukraina... :D <br><br>
  10. T

    Kirjoitan nyt tähänkin -vinkkejä korvatulehdusten estoon?

    Aiempaan aloitukseen en saanut vastauksia, nyt yritän uudelleen.. Eli tiedättekö "vippaskonsteja" korvatulehduksen estoon? Itse hyvänä havainnut pilkotun sipulin ja Frantsilan yrttitilan "Karvakorva"-tipat? Tyttö reilu 2v yksi korvatulehdus ja poika vajaa 7 kk ei yhtään. -KOPUTTAA PUUTA-

Yhteistyössä