Hakutulokset

  1. H

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Millees sinne FB ryhmään liityttiinkään? :)
  2. H

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Heips! Neuvolassa lääkärin vastaanotolla käyty! Kauhistukseksi tuplista vaan toisesta saatiin sydänäänet kuulumaan tovin ettimisen jälkeen..tällä hetkellä siis huolesta soikeena,että onko siellä enään kahta elämää vai ei..viikon päästä tiistaina on vasta np-ultra,enkä mitenkään malttaisi...
  3. H

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Heips taas! Paljon voimia ja jaksamisia surun kohdanneille/huonoja uutisia kuulleille!! :( Semmoista tällä kertaa,että voisin lisäillä noita omia tietojani tuonne listaan,ku näyttää vielä puuttuvan! Elikkäs 21v./esikoisia odottelen kun niitä tosiaan nyt tuplasti aluillaan :D/SatKS...
  4. H

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    -riitu- Paljon kiitoksia !! :) Oho ai oot itse kaksonen,ompa hienoa ja onnittelut sinulle myös pikkusesta! :) Oon otettu,kun niin moni onnitellut täällä jo,että jäänyt kyl todella hyvä ensivaikutelma tästä keskustelu palstasta! :)
  5. H

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Jaziemily Oi ompa hienoa!! :) Kiva kun löytyi toinenkin nuori ja vielä tuplia odottava! Itse olen siis täyttämässä nyt syksyllä 21v. :) Jänskätän itte ainaki aika paljon tätä kaikkee,kun on niin uutta ja ihmeellistä kaikki :D Hassel Valitettavast en kyllä osaa sanoa tuohon mitään varmaa...
  6. H

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Jaziemily Aika aikasin se masu sielt sit vaa näyttää tuplista tulevan esiin? :D Mahtavaa,ettet sen enempää oo joutunut oksuilemaan! Odotan innolla jo kunnon vauva masua,muuten tää näyttää tällä hetkellä vaan siltä,että ois lihonnu pari kiloo :D Ei tätä oikeen osaa vieläkään ajatella...
  7. H

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Kiitoksia oikein paljon onnitteluista Apr17 Ninzi Jaziemily & JustSe!!! :heart: Mitenkäs Jaziemily,milloin sait tietää kaksosista ja onko kauheasti ollut turvotusta masussa/pahoinvointia? Itelläni ollut kyllä kuitenkin suht siedettäviä nää alkuraskauden oireet,kun yleensähän tosiaan oireita...
  8. H

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    katrinainen Kiitoksia kovasti! :) Ja tuosta kaksikielisyydestä tuli mieleen,että mulla pari nuorempaa sisarusta toinen 5v. ja toinen vasta 5kk..(itse olen siis 21v.) niin kummatkin syntyneet kans kaksikieliseen perheeseen ja ihan hyvin on mennyt! :) mielestäni vain positiivinen juttu,jos...
  9. H

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    margareta91 Paljon kiitoksia! Itseasiassa en tiennyt suvussa olevan kaksosia ennen kun nyt vasta kun omani tuli ilmi! Isän puolelta löytyy kaksospojat,nykyään kyllä jo vanhat miehet :D
  10. H

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Tässä just vaan se,että tua maha saattaapi tulla aikas ajoissa näkyviin :D Meillä kans todella kiva työporukka,ja lasten kanssa muutenkin työskentelen niin sieltä kyllä ainakin ymmärrystä löytyy tähän juttuun,muutenkin siellä sellainen kaverillinen työilmapiiri kaikkien välillä mukaan lukien...
  11. H

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Heips! Täällä kans yks tuore odottaja! :) Varhais ultrassa sain tietää,että odottelenkin nyt sitten kaksosia! Huikee,mutta samalla hiukan pelottava fiilis kaikesta,että miten pärjää jne. :D Nyt viikkoja kasassa vasta 10+4,joten onneksi pikku hiljaa jo lähestytään pois pahimmilta...
  12. H

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Hei!! Täällä olisi kans yks tuplien odottaja rv 11+0,LA 21.2.14 :) Haluaisin kysellä,että missä vaiheessa yleensä saa tietää kaksosten identtisyyden/epäidenttisyyden? (niinki varmaksi kun sitä nyt voikaan tietää) On tullut pohdittua,mutta selkeää vastausta en oo oikeen saanut mistään..milloin...
  13. H

    Nuoret tuplien odottajat

    Heips! Löytyisikö täältä nuoria tuplien odottajia? Itse täytän pian 21v. ja tuplien odotuksesta sain tietää varhaisraskauden ultrassa rv 7+4 mikä oli kyllä totaallinen yllätys!! :) Kaikki on niin uutta ja jännää JA pelottavaakin,että olisi kiva löytää samassa tilanteessa olevia nuoria...

Yhteistyössä