Hakutulokset

1. M

Relaatio 12

Muutama vastaus vielä myöhäisille ratkojille, koska näköjään wikistä oli poistettu joitakin kohtia. Harry Potter -------------- Harry Potter 6 ---> Vereva Huuhaa -------- Huuhaa 12 ---> sfnet.huuhaa (ja siitä jatko 6 ---> usenet) Huuhaa 11+11 ---> Cottingleyn keijukaiset...
  2. M

RELAATIOT 10 on täällä

kolmeen viimeisimpään kysymykseen vastaukset: savikiekko kryptoeläintiede horoskooppimerkki
  3. M

Relaatio 5 tilttas, jatketaan tähän!

Kurdiohjaaja on Bahman Qubadi. Jatkot on hänen syntymämaansa ja yksi hänen filmeistään.
  4. M

Vain miehille!

Tunnustaudun mieheksi. Löysin palstan relaatiot-ketjujen ansiosta ja pääasiassa luenkin vain niitä. Välillä tsekkailen myös muita ketjuja.
  5. M

SANAPELI osa 4

matosta 12 --> mattolaituri
  6. M

RELAATIO 8 ilmestynyt :D

Armoton googlaus antoi nämä lopulta. Elikkäs VHH ateriarytmi (ja tästä seuraava syödään sit aamupalan jälkeen mutta ennen päivällistä)
  7. M

Ha! Antropologi löytyi enkkuwikin "antropologit maittain" listauksesta. Koska oon viettänyt tuntikausia tätä etsiessä, kerron sen muille kohtalotovereille suoraan: Carlos Castaneda Nyt puuttuu enää Ruoka ------------ Hiilihydraatit ---> (3) ---> Atkins Ruoka ---> (11) Anyone?
  8. M

Ei oo Wittgenstein se antropologi mitä ainakin itse haen. Sinne oikealle ylös siis. Oon selannu sekä suomi- että enkkuwikien antropologilistat läpi, eikä löytynyt. Joten, PLEASE voisko joku kertoa tän? Muita puuttuvia: Ruoka ----------- hiilihydraatit --> (3) --> Atkins ruoka --> (11)...
  9. M

UUSI RELAATIO ILMESTYNYT

Kerron suoraan, koska itse jouduin pähkäleimään tätä tosi pitkään, eikä wikistä ollut juurikaan apua (siellä mainitaan vain "valittujen sali" - 10+4 kirjainta, ei siis 11+4). Eli oikea vastaus on... kaatuneiden sali

Yhteistyössä