Hakutulokset

  1. V

    ** Yrittämään päässeistä plussanneet, part 2 **

    Jks, ihana uutinen! sydämen syke ensimmäistä kertaa on kyllä niin mahtava tunne. :) Nyt vain peukut pystyssä, että pieni pysyy matkassa! Ja tosiaan kaikki mammat, voikaamme hyvin ja syökää hyvin näin joulun aikana!
  2. V

    ** Yrittämään päässeistä plussanneet, part 2 **

    Täällä tänään aamulla rakenneultrassa käyty ja mun oma olo sukupuolesta piti paikkansa. Poika siis tulossa<3 veepu & baby 20+2<3
  3. V

    ** Yrittämään päässeistä plussanneet, part 2 **

    Jks, mulle tuli niin paha olo äsken kun luin tästä ketjusta sun epäonnesta, jos niin voi sanoa! Toivoisin niin, että saisit jo vihdoin oman nyytin. Nyt pidetään torstaihin asti peukut ja varpaat pystyssä ja toivotaan parasta!<3 ON: Torstaina rakenneultra, jänskää! POKS puolivälille 20+0!<3
  4. V

    ** Yrittämään päässeistä plussanneet, part 2 **

    Ennen ku huomaattekaan niin ootte jo viikolla 20. niinkuin minä nyt! Huh miten hurjaa, vaikka vasta muistan tehneeni plussatestin. :) Toivottavasti alkuraskaus menee teillä ilman rajuja pahoinvointeja tms.
  5. V

    ** Yrittämään päässeistä plussanneet, part 2 **

    Onnea plussanneet! Erityisesti Jks, teillä pitkä yritys takana ja nyt vaan positiivisin mielin eteenpäin! :)
  6. V

    ** Yrittämään päässeistä plussanneet, part 2 **

    Kiva että on uusia plussanneita! Tänne kuuluu ihan hyvää, nyt mennään viikoilla 17+4, odottelen kovasti sitä "söpöä vauvamasua" kun on ennestään jo vatsaa että milloin se vauvamasu alkaa sitten erottumaan. Rakenneultraa odotellessa, se on sitten joulukuun ensimmäisellä viikolla ja sit ollaan...
  7. V

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Marraskuu-

    Tänne ei mitään ihmeempää, odottelen vatsan kasvua että oikeasti alkaisi näkyä tämä raskaus johonkin :) Tänään neuvolalääkäri tässä aamulla, rakenneultra 4.12. ja seuraava neuvola vasta sitten joulukuun puolivälissä. Silloin kuulemma kirjoitetaan todistus Kelaa varten, wautsi! Tuntuu hurjalta...
  8. V

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Marraskuu-

    Minulla muuten lukee tuolla tiedoissa HUS, mutta pitäis varmaan olla HYS :) eli Hyvinkäällä meinasin ponnistella.
  9. V

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Marraskuu-

    Hurjaa, että mennään jo marraskuussa! Vastahan sen plussatestin teki :)) veepu & sintti 15+4
  10. V

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    Amaya, paino oli tippunut 800 g edellisestä mittauksesta. Neuvolatäti sanoi vaan että vielä tässä alussa ei siihen puututa, mutta myöhemmin painoa pitää sitten kertyä. Luulen että osittain mulla tuo painon lasku on lihasmassan pienenemistä, koska ei ole tullut käytyä enää kuntosalilla plussan...
  11. V

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    Täällä toinen neuvolakäynti takana. Toisella neuvolakäynnillä ei täällä mitattu hemoglobiinia, verenpaine kyllä mitattiin ja se oli ihan ok. Paino oli laskenut ensimmäisestä kerrasta, ja kuulemma se ei vielä tässä vaiheessa haittaa. Lopuksi kuunneltiin sydänäänet<3 on niitä vaan kiva kuunnella :)
  12. V

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    CVAD, otan osaa! :(
  13. V

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    truudy, paljon voimia! :hug:
  14. V

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    Zemar, sinulle on viestiä! Itse ajattelin olla kotona vain vanhempainvapaan ajan, ja pitää kaikki mahdolliset vuosilomat siihen perään.. jos siten saisi 1v asti pidettyä lapsen kotona :) Katsotaan miten mieli muuttuu.. taloudellisesti tämä olisi paras vaihtoehto.
  15. V

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    ttaisku, minulle ultrassa sanoi hoitaja, että ollaan kuultu varmaan sykkeet niin ajoissa siksi, että istukka on selkäpuolella ja siten ei ole kuuluvuuden tiellä. Voihan olla, että sinulla se on etupuolella ja siksi peittää kuuluvuutta? Ole huoleti, torstai tulee nopeasti :) (.) Päänsärkyä...
  16. V

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    Voimia tamariini! Ei tuota toivoisi kenellekään :( (.) Meillä oli myös ultra tänään ja napero vastasi viikkoja täysin :) Meinasi olla vaikeaa saada mittaus tehtyä kun napero ei millään halunnut vaihtaa asentoa. Piti käydä välissä ottamassa kanttiinista kahvia ja makeaa niin saatiin liikettä...
  17. V

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    Kevis, oon pienemmillä viikoilla (tänään 12+0 POKS!) Kuuntelen yleensä kerran viikkoon sydänääniä miehen kanssa yhdessä, ja on nyt jo pari kertaa löytynyt suht helposti. Etköhän sinäkin pienen harjoittelun kanssa ala muistaa, mihin kohtaan se doppler kannattaa laittaa :) Suosittelen kyllä, se...
  18. V

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    Bebebandino, mulla aina välillä tulee selkään ja alavatsaan menkkamaisia jomotuksia, mutta luotan siihen että ovat ihan normaaleja "kipuja". Silloin varsinkin jos istuu kauan niin tulee sellaisia aaltomaisia jomotuksia. Torstaina ultraan, iik! toivottavasti kaikki hyvin :) veepu & sintti 11+5
  19. V

    ** Yrittämään päässeistä plussanneet, part 2 **

    Oon vaan kirjoitellut tuolla huhtikuun hurmureissa, enkä ole muistanut tänne kirjoittaa! Tänne kuuluu rankkaa väsymystä ja iltaturvotusta... huhhuh, voispa jo helpottaa. Lähestulkoon joka ilta klo 9 nukkumassa. Salliiina, eikö yleensä sanota, että asioilla on tapana järjestyä? Eli...
  20. V

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Onko teillä muilla tuntemuksia sukupuolesta? Oon ollut jotenkin alusta lähtien sitä mieltä, että tulee poika.. edelleen tuntuu siltä, mutta rakenneultrassahan sen sitten näkee... toivottavasti. :) Halutaan ehdottomasti tietää. Joku muistaakseni täällä kirjoitteli nopeasta karvojen kasvusta...

Yhteistyössä