Hakutulokset

  1. P

    Heinäkuun Hellemasut -15 *toukokuussa*

    Onnittelut Annuulle ja koko perheelle Vappu yllätyksestä :)
  2. P

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Huhtikuussa*

    Hei kaikille ja tervetuloa uudet :) Voi astrea, toivottavasti menee vatsatauti? pian ohi ja pääsisit kotiin lepäileen. kestovaippailu en usko että me edes kokeilemme, koen ajatuksena sen liian työlääksi. vauvan asento en osaa sanoa miten päin vauva majailee, potkut/lyönnit mitkälie tuntuu...
  3. P

    Heinäkuun hellemasut -15 *maaliskuussa*

    Pikavastaus nellille, saa laittaa tyttölupauksen listoille :) Piatu&pikkuinen 22+1
  4. P

    Heinäkuun hellemasut -15 *maaliskuussa*

    Hei kaikille :) Viime perjantaina oli tosiaan kauan odotettu rakenneultra, joka meni hyvin. Pikkuiselta löytyi kaikki tarvittava ja näytti normaalilta. Tällä kertaa oli 6päivää la:ta pienempi, koko ajan on ollut muutamia päiviä jäljessä. Ja sukupuoleksi kätilö arveli tyttöä tulevaksi <3...
  5. P

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Helmikuussa*

    äitiyspakkausta kävin katsomassa ja sehän näytti kyllä kivalta, paitsi se toppahaalari :/ mutta pakkaus otetaan siitä huolimatta :) En ole siis neuvolasta kuullut ambulanssilla synnytykseen menosta vaan muutama kaveri on näin maininnut, eli en ole täysin varma todellisuudesta, mutta jos näin...
  6. P

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Helmikuussa*

    Mismis- en tiedä varmasti, mutta näin olen kuullut että ensisynnyttäjät viedään lanssilla. Jää nähtäväksi.
  7. P

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Helmikuussa*

    sairaalassaolosta Esikoista tosin odotellaan joten ei tietoa kauanko sairaalassa joutuu olemaan, toivottavasti ei kovin kauaa, en tykkää ajatuksesta että pitää olla vieraassa paikassa kauan aikaa :/ Matkaa meillä tulee 135 km, todennäköisesti ambulanssilla joutuu menemään kun on...
  8. P

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Helmikuussa*

    Heissan uudet ja vanhat :) säihkiss Rautaa olen minäkin syönyt ja obsidan merkkistä, aluksi kun otin aamulla tabletin niin laatta lensi melkein heti, sitten vaihdoin retaferiin, siitä tuli mahakivut. Joten päädyin takas obsidaniin mutta otankin sen yöllä kun herään vessaan, runsaan veden...
  9. P

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Helmikuussa*

    Hei kaikille ja tervetuloa astrea :) Täällä olo on aika ns. normaali joskin hieman väsynyt, mahtaa johtua laskeneesta hemoglobiinista, viikko sitten neuvolassa mitattuna 114. Antoivat sieltä sitten obsidania mikä laitto oksettamaan, sitten ostin retaferia mikä myös toi huonon olon, joten...
  10. P

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Tammikuussa*

    Tervetuloa uusille :) Facebook ryhmään myös liittykää (zenille yksityisviestiä siitä). Vaunuja minäki olen kattellu, ja eniten miellyttää silmää emmaljungan edge duot. Lähinnä käytettyjä torista silmäilly, mutta en taida ostaa ennen puoltaväliä. Kaukalon saan kaverilta(maxicosi) ja...
  11. P

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Tammikuussa*

    Nt-ultra takana, huh ja kaikki näytti siltä kuin pitääkin, paria päivää pienemmältä näytti taas kuten varhaisultrassakin, mutta ei muuttanut la:ta. Niskaturvotukseksi tuli 1,3mm, aikansa sai etsiä sopivaa mittauskulmaa kun pikkunen oli niin liikkuvaa sorttia :) oli kyllä ihanaa nähdä toinen...
  12. P

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Tervetuloa uudet odottajat! Ja onnea teille ketkä olette saaneet hyviä uutisia ultrassa, ja pahoittelut teille kellä uutiset ei olleet hyviä! Itse kävin eilen neuvolassa ja terkka halus kuunnella sydänäänet (10+3), joita ei löytynyt, ainoastaan istukan viuhunta kuului. En oikeastaan...
  13. P

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Pahoittelut Riinaselle! Itse kävin eilen ultrassa katsomassa mitä mahassa näkyy ja siellähän näkyi yksi lähes viikkoja vastaava lapsenaku. Sydänäänetki kuultiin, ja kylläpä se meinas herkistää :) Sokerirasituksesta, joudun varmaan siihen kun olen yli 25v ensisynnyttäjä, kauhulla odotan...
  14. P

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Täällä käyty ekassa neuvolassa ja eikä ultrattu :( joten varasin yksityiselle ajan lauantaille, en kestä odottaa enään. Muuten neuvola käynti oli ihan ok, perus kyselyjä ja nippu esitteitä kotiin mukaan. Mieskin oli mukana. Edelleen suht oireeton, nälkä ehkä useammin ja välillä vähän etoo...
  15. P

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Täälläkin eka neuvola varattu, 10pvä jolloin olisi rv 7+5, toivoin että ultrataan samalla, saas nähdä. Vielä 9 piiiiiiiitkää päivää odottelua :/ Oireita ei vieläkään ole kuin tissikipu ja ehkä nälkä on useammin, tai ehkä kiinnitän siihen enemmän huomiota :) Pikkujoulut oli viikonloppuna ja...
  16. P

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Hei kaikille! Onnea kaikille plussanneille ja pahoittelut teille kellä ei jatkunut onni! Uskaltautuiskohan itsekkin liittymään tänne, taustalla 4,5 vuoden selittämätön lapsettomuus, tuloksettomia hoitoja monia, yksi kemiallinen raskaus. Nyt sitten tapahtui se luomuihme mitä en osannut...
  17. P

    * OYS 2011 hoidot *

    Tänään punktiossa käyty joka sinällään meni ihan hyvin joskin tulos oli surkea, 5 rakkulasta yksi solu saatiin. Eli usko onnistumiseen täys nolla, huomista puhelua -ei tarvi siirtoon tulla- odotellessa. Oi voi. Kai se on vaan ruvettava rahan keruuseen ja yksityiselle kokeilemaan onnea. Ja...
  18. P

    * OYS 2011 hoidot *

    Tosin ei mulla aikaisemminkaan ole tullut kuin eka Ivf 5 josta 0 hedelmöittynyttä, toka icsi 5 josta 2 hedelmöittynyttä(2siirtoa), kolmas icsi 7 josta 4 hedelmöitty ja kahteen siirtoon päästiin. Eli ei hurjia määriä, vaikka ei menopurilla vissiin määrää tavoitellakkaan vaan laatua. Ihmettelen...
  19. P

    * OYS 2011 hoidot *

    Äh, toinen ultra käyty, vain 5 munarakkulaa näkyvissä. Masentaa vaikka tiedän että tilanne kerkiää muuttua vielä, ja yksikin voi riittää mutta silti kumma homma että niitä munarakkuloita ei tuon enempää saada kasvamaan :/ No perjantaina taas ultraan.. Mites muilla menee?
  20. P

    * OYS 2011 hoidot *

    Onnittelut piu_pau, jo oli aikakin :) toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti! Tervetuloa mago! Mulla myös lutinukset pitäny vuodon pois, yleensä vuoto alkanu päivän kaks lääkkeitten lopetuksen jälkeen. Itse kävin eilen ns. nollaultrassa ja siellä kaikki niinkuin pitääkin, eli sain...

Yhteistyössä