Hakutulokset

  1. M

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Tervehdys kaikille kuumeilijoille uusille ja vanhoille =) Jäi tällä kierrolla yrittämättä miehen koulutusreissun vuoksi. Kävikin ilmi että koulutus oli jotain ihan muuta, luulin että meillä oli kaikki hyvin kun lastakin yritettiin, mutta ilmeisesti ei...nyt on tavarat jaosssa. Pahimmasta...
  2. M

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Onnea suski28 :) Mä passaan tän kierron, tai siis mies joutuu just parhaimpaan aikaan viikon koulutukseen :mad: Ihanaa viikonloppua kaikille =)
  3. M

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Ei tarvitse uutta testiä, täti saapui :'(
  4. M

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Nyt ihmetyttää kovin, täti ei kurvannu eilen paikalle joten tein testin aamulla. Punaväri alkoi nousta todella huonosti, ja testiruutuun tuli vaakaviiva ja tarkasturuutuun pysty...testiruudun viiva katosi....joten aattelin tietty että nega, mies katso saman tien testin ja sano että siel kyl...
  5. M

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Oon malttanu mieleni ja ollu nyt testailematta, jos täti ei tänään tuu niin huomenna aamulla testaan..Yhtään ei kyllä ole menkkamainen olo. Aamulla just tajusin et se joka kuukausi ilmestyvä naaman koriste on jääny tulematta =) Vedin ihan hirveet itkupotkuraivarit miehelle maanantaina (oli...
  6. M

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    En sit malttanu olla testaamatta tänään, negahan sieltä pamahti :( Niin siis nyt dpo 13 kp21/24-25, oiskohan silti mahdollista viel plussaan?:confused: Edelleen menkkamaiset juilinnat jatkuu (näitä siis oviksesta asti) ja rinnat on arat + pitkät päällä vieläkin.. Noi rintojen "tuntemukset"...
  7. M

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Kiitos tinttu76 :( ja :hug: toivottavasti seuraavalla kerralla saadaan iloita.
  8. M

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Tervehdys kaikille Mulla on huomenna edessä ns. luomutesti...täti (siis ihan ihminen:D) tulee kylään. Tätini on oikea noita (siis hyvässä mielessä) hän huomasi veljen vaimon raskauden ennen kuin käly oli edes tehnyt testiä.. Oli kuulemma vihjaissut että vois hakea kotimatkalla raskaustestin...
  9. M

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Kiitos kaikille lämpimistä tervetulotoivotuksista =) Tänään ollu outoa kipua oikealla lonkassa ja ihan sellanen olo et täti olis tulossa... :( Sitä olen pohtinut jotta kun tätiä odotellan saapuvaksi 24.7 niin voisko testata jo sunnuntaina, ei malttais odotella :D
  10. M

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Muutaman kuukauden oon viel 35v. eli alaikäinen, mutta pääsiskö silti mukaan? :) "Kuumetta" löytyy ja oireita kuviteltuja tai oikeiat läjäpäin. Kierto on aika vakio 24-25 (muutaman kerran vuodessa 27-28), nyt dpo 10. Viikonlopusta alakaen ollu kovat menkkamaiset kivut alavatsassa...

Yhteistyössä