Hakutulokset

  1. B

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Moikka! Oon pitänyt hiljaiseloa pitkän aikaa, ei vaan ole saanut aikaseksi kirjoitella mitään. No nyt on syytä kirjoittaa, eli pieni iso mies syntyi lauantaina 15.2 kovalla rytinällä noin viikon yliaikaisena. Nyt ollaan kotona ja kaikki on kunnossa :heart: Eli tietoihin voi lisätä mulle Poika...
  2. B

    Helmikuun Helmet 2014 *Marraskuussa*

    Mullekin annettiin sokrurasitukseen ohjeeksi että noin 10h paasto riittää ja vettä saa juoda :) Huomenna se on edessä..
  3. B

    Jos palkka on työpaikkailmoituksessa Tes:in mukaan niin..

    Noh esim pääkaupunkiseudulla asuminen ja eläminen kalliimpaa kun muualla suomessa siksi siellä paremmat palkat.
  4. B

    Helmikuun Helmet 2014 *Marraskuussa*

    Nykyäänhän ei pulloja/tutteja ole äippäpakkaukses ettei vaan edistetä pulloruokintaa ym :P Ja en aio ostaa isukin päivälahjaa tuolle isukille, kun ei se mun isi ole ;) Yök ylihuomenna meen rasittuun sokerista, ei paljon nappais..
  5. B

    Helmikuun Helmet 2014 *Marraskuussa*

    Poksahtelen tähän väliin 26 viikkoa täynnä! Eipä kummempia oloja, työpäivät valuu hitaasti eteenpäin päänsisäisesti oon jo lomalla ;) Nael ootkos aatellut että ostaisit laidan siihen isompaan sänkyyn, Ikeasta ainakin saa niitä ja nostaa reunaa aikaslailla :)
  6. B

    Helmikuun Helmet 2014 *Lokakuussa*

    Tulinpas poksumaan 25 viikkoa täynnä! voi kun äippäloma alkaisi jo, alkaa väsyttämään tämä työnteko tosissaan..
  7. B

    Helmikuun Helmet 2014 *Lokakuussa*

    Poks 24 viikkoa täynnä! Uusi aika sokerirasitukseen varattuna nami vaan. Poju pitää hurjaa masujumppaa monta tuntia päivässä, onneksi yöt nukkuu ;) Lisäksi osallistuttiin diabetestutkimukseen josta tälle altistava geeni löytyi, nyt siis lisätutkimuksia.
  8. B

    söin raskaana 3vkoa vanhaa gefilus jogurttia, voiko olla haittaa?

    No jos maku/haju/koostumus ok tuskin tekee mitään..niissähän on se parasta ennen päiväys minkä jälkeen pitää mennä aistien varassa..
  9. B

    Koira pureskelee kaiken romuksi!

    Mahdollisesti tarvii paljon aktiviteettia jos tuollaista touhuaa, varsinkin kun kyse noin nuoresta. Ehkä joku harrastus mihin uppoaa aikaa paljon saa energiaa kulumaan. Eipä ne lopeta pureskelua jos kokee että on "tylsää".. Ja karkoitesuihketta kannattaa ehkä ostaa lisäksi mitä suihkii...
  10. B

    pesettekö paistinpannun käsin vai astianpesukoneessa?

    Paistinpannulle riittää talouspaprulla pyyhkiminen, isommat liat vedellä sitten huuhtasee nopeesti.. Pannut menee nopeesti pilalle koneessa oli se pinnoite minkälainen vaan :P Tarttumaton pinta muuttuu jännästi sellaiseksi mihin tarttuu ja palaa kaikki jos koneessa pesee tai pesee muutenkin aina...
  11. B

    Helmikuun Helmet 2014 *Lokakuussa*

    Brion yhdistelmät tulee meille, tai on jo tuolla odottamassa :) Hintalaatusuhteeltaan hyvät, vanhana sain ne (pari vuotta vanhat) ja jos ostaisin niin varmaan silloinin niihin päätyisin. Ihanaa viikonloppuvapaa, saa ottaa rennosti :)
  12. B

    Helmikuun Helmet 2014 *Lokakuussa*

    Menkkamaiset kivut myös liittynee supistuksiin, en olis huolissaan jos ei paljon satu.. Mä kävin eilen neuvolassa ja rautakuurin sai alkaa nyt. Mahamitat meni omilla käyrillään, nyt jo 23cm! Paino noussut koko aikana jo noin 10kg, mut en ole huolissani koska laiha olen normaalisti.. Ja mulle...
  13. B

    Helmikuun Helmet 2014 *Lokakuussa*

    Mulla kans sokerirasitus uusiksi edessä jokusen viikon päästä huoh vaan ja yök! :D Ja hui kun pitkällä raskaus jo on :heart: alkaa tulemaan kommenttia sieltä täältä kasvavan masun takia, on jo siis tosi iso (tänään yksi tuttu kysyi millon laskettu aika on, ja meinas tipahtaa persiilleen kun...
  14. B

    Te, joiden palkka on 2400-2500 euroa...

    Miten voi saada tonnin säästöön 1700eurosta?! Mulla ainakin asuminen maksaa, työmatkat, sähkö, puhelin (mulle ja lapselle) ym ym o.O Eipä siitä paljon sitten jääkkään ruokaan.. Ja ei tosiaan mitään ylimääräisiä tehdä jos ei tule paljon lisiä.. 30e menee säästötilille joka kuukausi..
  15. B

    Helmikuun Helmet 2014 *Lokakuussa*

    Täällä pokselipoks 22 viikkoa täynnä! Tällä viikolla kelapapruja sun muuta :)
  16. B

    kertakäyttövaipat

    Eikös ne koko suositukset nyt mene noin suunnilleen painon mukaan, riippuu varmaan lapsen muustakin koosta mikä vaippa paras vaippa o.O Sirolle käy varmasti ns.pienemmät vaipat vaikka painoa olisikin ja taas isommalle joutuu ostaan isompia aiemmin vaikka painoraja ei täyttyisikään..
  17. B

    Maistuisiko?

    Paljon salaattia kaveriksi niin maistuis kyllä vaikka itsetehty parempaa ;)
  18. B

    Helmikuun Helmet 2014 *Lokakuussa*

    Joo mua kans töllötetty kun t-paitasillani istun töissä :D :D Muut vetää kaikenmaailman villatäkkiä päällensä vaatteiden lisäksi.
  19. B

    Helmikuun Helmet 2014 *Lokakuussa*

    En olekaan huomannut kirjoittaa, viime perjantaina rakenneultrassa käyty ja POIKALUPAUS saatu :) Siellä pieni piilotteli kasvojaan kovasti eli kasvokuvaa ei saatu mutta kaiken muun näytti kyllä ;) Närästys vaivaa tosi kovana, ei auta närästyslääkkeet ollenkaan vaivaan :/ Ihanaa kun on syksy...
  20. B

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    Supistuksista, nythän on otolliset ajat harkkasuppareille eli tuskin on vaarallisia mitenkään jos ei satu :) Mulla on tänään rakenneultra, näyttääköhän kaveri mitä sorttia onkaan :heart:

Yhteistyössä