Hakutulokset

  1. J

    Tuplamammat 2013-2014

    Hyvää jussia kaikille! En oo tosiaan täällä käynyt pitkään aikaan. Täytyy myöntää, et oon myös jumittunu tonne fb:n puolelle. Pohjoistuuli jo laittoikin noita ryhmiä joita löytyy. Niiden lisäksi vielä löytyy Monikkovanhempien avoin group Toivottavasti jokainen löytää omanlaisensa...
  2. J

    Tuplamammat 2013-2014

    Hei vaan kaikille! Tipetsu toivottavasti vilkkaan alun jälkeen vähän rauhottuis tilanne teillä :) Itekin oon huomannu et ei tää äpraha riitä mihkään. Tai siis oon jo vanhempainpäivärahalla joka on vielä vähemmän :( Sen vuoksi tekis mieli mennä aikasemmin töihin.. toisaalta ois kiva olla...
  3. J

    Tuplamammat 2013-2014

    Onnea vauvautuneille!! :flower: Lisään teidät listaan :)
  4. J

    Tuplamammat 2013-2014

    Pohjoistuuli toivottavasti kuuri alkaa auttaan ja syöminen helpottuu. En osaa sanoa kuinka paljon kipeenä pitäis sitä maitoa saada menemään. Jos ton verran on kuumetta, niin kyllä sitä nestettä ainakin tartteis enempi ku terveenä. Kai se märkä vaippamittari on ihan hyvä. Ja yleensä lääkkeet vie...
  5. J

    Tuplamammat 2013-2014

    Onnea Tipetsu!! :flower: Lisään sut listaan. Nautinnollisia hetkiä pienten parissa :)
  6. J

    Tuplamammat 2013-2014

    Hiljaista on kyllä tässä ketjussa. Mäkin käyn kattomassa melkein päivittäin, onko juttuja tullu, mutten oo itekseni lähteny kirjotteleen. Aika paljon pyörin myös tuolla fb:n puolella :) Pohjoistuuli, meillä kiinteät autto pulatteluun. Mies on meillä samanlainen, että meinasi yökätä kun tuli...
  7. J

    Tuplamammat 2013-2014

    Moikka pitkästä aikaa! <>:) Elmeriini kyseli kiinteiden aloituksesta ennenaikaisilla ja Jenniferi ihmetteli tuota aikaista aloitusta. Koitan nyt vastata molemmille sen verran kuin tiedän, tai siis mitä tyksissä on neuvottu. Kyse ei siis ole pienipainoisista täysaikaisina syntyneistä lapsista...
  8. J

    Tuplamammat 2013-2014

    Minde, ootko laittanu s-postia pampersille, muumille ym.? Vai onko nää jotain niitä kerhojuttuja joihin pitää liittyä?
  9. J

    Tuplamammat 2013-2014

    Timmutar meillä pojat käyttivät lasketussa ajassa 50-56. Mullakin oli alussa liian vähän 50 koon vaatteita, kun aiemmat lapset käyttäneet vain 56->. Meillä noi 50 koon vaatteet meni tosi kauan ja olivat isojakin aluksi, sillä pojat syntyivät ennenaikaisesti. Lasketusta ajasta ne meni vielä n...
  10. J

    Tuplamammat 2013-2014

    Onnea Minttuma vauvoista ja tervetuloa tänne! :) Maibeille ja tytöille onnea ristiäisten johdosta! Voi Sunshine, toivottavasti tuo on vaan ohimenevä tankkausvaihe ja loppuu piakkoin! Täällä kattelin vanhempien muksujen vauvakirjoja, ja kyllä olivat isomaisia 5kk iässä, mitä nää...
  11. J

    Tuplamammat 2013-2014

    Juu, en mäkään vielä lähde noita unikouluttamaan, mutta nukuttamisrituaalia koitan muokata parempaan suuntaan. Meillä itketään sen vuoksi, jos nukkumaanmeno viivästyy ja väsymys menee yli. Parhaiten nuo nukkuu kun iltapuuron antaa siinä seitsemän hujakoilla ja iltatoimet sen jälkeen. Usein vaan...
  12. J

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    Hellanlettas pompin nyt tänne puolen kommentoimaan, et meillä on carenat. Uutena ostin ennen joulua ja sain tarjoushintaan 299e. Otin liilat, kun meillä on toisetkin vaunut, brio double wavet, ja ne on mustat. Kummatkin on kivat :) carenat mulla autossa, ja briot päiväuni ja lenkkivaunuina...
  13. J

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    Timmutar sama täällä kuin Pohjoistuulella. Vain tutit omat. Ja syötetään molemmat eri pullosta, ja vaikka käytetään vain kerran sitä pulloa. Turvakaukalot ja sitterit tietty kandee olla kaksinkappalein :)
  14. J

    Tuplamammat 2013-2014

    Eihän ne pojat vielä viikon päästä oo 5kk, vaan kahen :D Pää pehmenny :D Maibei no hyvä saada vähän tukea tolle mun unikoulutusjutulle. Muutaman viikon kun ootan, niin ollaan ees vähän lähempänä sitä 6kk. Voi Sunshine! Meillä kans noi uniajat aikalailla samanmoiset. Miten teillä sitten...
  15. J

    Tuplamammat 2013-2014

    Pohjoistuuli täällä toinen joka "tunnustaa" ettei niin nauti ihan tästä varhaisimmasta vauva-vaiheesta. Ja meillähän se on kestänyt ja tuntuu kestävän :( Pojat viikon päästä 5kk, vasta nyt alkanut muodostumaan jotakin rytmiä, joka kyllä ei mene ihan kellontarkkuudella. Välillä aamut alkaa 7, ja...
  16. J

    Onko monikkoraskaus erilainen kuin "yksösraskaus"?

    Ei se masu ainakaan yksösraskaudessa vielä tuossa vaiheessa pullahda ulos. Muutoin pahoinvointi ja väsymys on niin yksilöllistä, ettei niiden perusteella voi vetää johtopäätöksiä. Mulla 2 yksösraskautta ja 1 kaksosraskaus takana. Mut ei kyllä kaksosten kohdallakaan masu vielä noilla viikoilla...
  17. J

    Tuplamammat 2013-2014

    Kirpakasta päivää kaikille! Omppu onnea taaperoiden vuosipäivän johdosta! :) Varmaan se aika meneekin kuin siivillä, kun on saanut arjen pyörimään alkutaipaleen jälkeen. Tässä vaiheessa vielä tuntuu aika matelevan kun odottaa sitä yötä jolloin ei tartteiskaan herätä :) Tuleekos teillä puhetta...
  18. J

    Tuplamammat 2013-2014

    Pohjoistuuli pari päivää siinä meni kun kakka muuttui mangososeen näköiseksi ja sitä tuli koko ajan ja paljon. Samaan aikaan alkoi sitten iteminen kun oli masu kipiä. En tie et oliko se sitten maissi, luulen kyllä että se johannesleipäpuun uute, jota siinä myöskin on. Nyt kun on maissia...
  19. J

    Tuplamammat 2013-2014

    Jenniferi enpä oo aatellu tuota maitoallergiaa. Saattahan olla. Koitan nyt ensin näillä ohjeilla joita eilen sain kehitysseurannasta. Oon antanu hyvin vähän kiinteitä, kun oon aatellu että maitoa pieni vauva tarvii. Mutta, pikkukeskosiin erikoistunut hoitaja sanoi että kiinteitä! Riittää kun...
  20. J

    Tuplamammat 2013-2014

    Pohjoistuuli meillä oli viikon verran nutrilon nutriton (maidonsakeuttaja) käytössä. Pulauttelu vähentyi, mut laitto mahat sekaisin. Joten lopetettiin. Nyt iän myötä on itestään tuo pulauttelu vähentyny. Joillakin se toimii, joten voisithan kokeilla sitä. On apteekkitavaraa. Joko te muut...

Yhteistyössä