Hakutulokset

1. H

Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

Mä liityn facebook ryhmään kun olen toukan "kuullut/nähnyt". Jotakin oireita on jo ilmaantunut, ehkä. "Kaikki" oireita on ollut vähän, että en tiedä onko se mielen työtä vai sattumaa vai oikeita oireita. Eilen ja tänään on tuntunut alavatsassa pieniä vihlaisuja ja muutenkin tuntunut vähän...
  2. H

Siis tämä pelko on ihan kreisiä, istuin äsken pihalla nurmikolla, nurmikko tietenkin kostea kun aamulla on satanut, tunsin kädellä että hame oli märkä ja olin varma että nyt tuli jotain pihalle, mutta ei mitään. :D Enää en yhtään ihmettele niitä jotka käyvät aikaisin ultrassa. Nyt kyllä olo...
  3. H

Hui, jaksamisia tosiaankin ja toivotaan vielä parasta :hug: Mä kyllä vähä pelkään samaa, nyt pitäisi olla rv 7+6 ja minkäänlaisia oireita ei vielä ollut....Voiko olla edes mahdollista että niitä ei tulisikaan, siis pahoinvointia jne.??
  4. H

Ilmoittaudutaan joukkoon odottamaan :wave: Elikkäs 12.2 / HelmiToukka / 27 / 1 / VKS Ihan kamalan jännittäväähän tämä on. Varsinkin tämä odottaminen kahden viikon päästä vasta neuvola. Nyt on siis 7+5. Kaks kertaa tehty apteekin testi. Mua huolettaa kun ei oo pahemmin mitään oireita....ei...

Yhteistyössä