Hakutulokset

1. D

~*~Joulukuun tonttuset 2013 syyskuussa ~*~

Heissan, selvisin kuin selvisinkin sokerirasituksesta yllättävän hienosti - olo huononi vasta loppuajasta sellaiseksi nälkä-heikotukseksi, mut sitpä oli enää vartti jäljellä ja mies tuli pitämään kädestä :D Ja mikä parasta, arvot oli ihan ok kun soittelin neuvolaan :) Maikkis:kohan se oli...
  2. D

~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

tömpsis, en kokeillutkaan sitten Gavisconia vaikka apteekissa sitä mulle esiteltiin. Mua jotenkin jäi hirvittämään se (älkää välittäkö, mua hirvittää tällä hetkellä millon mikäkin asia :D) kun apteekin tyyppi sanoi siinä olevan alumiinia, ja toisekseen se kun siitä kuulemma tulee mahalaukussa...
  3. D

Hoi, olenpas ollut laiska kun en oo kirjotellut vaikka joka päivä luen teidän kuulumiset läpi x) Viimeksi valittelin närästystä, johon hainkin sitten lääkäriltä apua ja sain reseptillä omepratsolia (?). On kuulemma pitkään ollut käytössä eikä haittavaikutuksia ole todettu, joten olen uskaltanut...
  4. D

Heippa, taas oon taustaillut pidempään ja vain lueskellut teidän muiden juttuja. Mä näen kans tosi kummallisia unia, joku muukin täällä kertoi aina niissä jäävänsä vauvan kanssa kaksin ja mä oon myös nähnyt tosi paljon sellaisia, joissa minä tai mieheni ollaankin yhtäkkiä jonkun ihan muun kanssa...
  5. D

~*~ Joulukuun tonttuset 2013 heinäkuussa! ~*~

Heipsan, täällä on taustalla lueskeltu ahkerasti mut omat kirjoitukset jääneet vähiin kun lähinnä kännykällä nettiä selaillut. Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista, ihana lukea teidän kaikkien tilanteista - ja tsemppiä teille joilla on haasteita. Toivotaan että kaikki kääntyy hyväksi...
  6. D

~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

Anette24, tuo sun viesti oli niinku mun kirjoittama ;D Samalla tavalla ekat viikot - oikeestaan varmaan yli kuukausi - vierähti lähinnä sängyssä/sohvalla lojuessa ja tuskaillessa ja tasapainotellessa huonon olon ja syömisen välillä (ihan hirveetä "nälkäpeliä"!!). Sitten pikkuisen helpotti enkä...
  7. D

~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

Heippa kaikille, minäkin uskaltaudun nyt matkaan mukaan kun aikani olen tuuminut ja seuraillut keskustelua täällä. Eli Di-mang / 26v. / 1. lapsi / LA 21.12. / K-SKS En tiedä tuliko tuohon kaikki tarvittava tieto ja missä järjestyksessä olis kannattanut olla, mut jos joku mut listalle...

Yhteistyössä