Hakutulokset

  1. M

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Heiii, kiitos ja sorry, että en huomannut täällä aiemmin laittaa viestiä asiasta. En ihan hirveästi luota itseeni näiden viestien kanssa niin en ollut varma, että tuleeko edes perille :). Nyt kuitenkin homma kunnossa!
  2. M

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    VS-lääkäripalvelusta olen mäkin kuullut hyvää palautetta monelta eli varmaan kannattaa sitä kokeilla. Itse en ole käynyt, joten sen enempää en siitä tiedä. Ja sitten kävin siellä OzBabyssa, jossa oli kyllä hyvä valikoima, mutta myyjä yritti myydä meille jotain ihan muuta kuin mistä oltiin...
  3. M

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Mun viimekertainen rakenneultra oli jotain 160 euroa eli kyllähän ne kalliita on. 4D on mun käsityksen mukaan vielä vähän kalliimpikin, tosin sain viimeksi ihan kaupan päälle niitä 4D kuviakin mukaan. Mutta jos se ylimääräinen löytyy niin 4D on paitsi kiva niin myös ihan hyödyllinen; sillä...
  4. M

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Onnea Murmelimamma! Miksi ei kertonut sukupuolta, eikö näkynyt hyvin vai onko niillä joku sellainen periaate etteivät kerro ettei tule virheitä? Ja pitääkö erikseen kysyä suoraan että kertovat? Mulle yksityisellä kertoi arvionsa vaikka asia ei ollut todellakaan selvä, ultraava lääkäri kuitenkin...
  5. M

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Heiii, täälläkin on juhannuksen vietosta kotiuduttu ja kävinkin itse asiassa tänään alesta vähän hakemassa pienen pieniä bodyja ja pöksyjä <3! On ne niiin ihania! Kiitos hyvistä vinkeistä, toi Ozbaby vaikuttaa hyvältä nettisivujen perusteella, en vaan sinne lähtenyt tänään, mutta jos...
  6. M

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Ketjussa ehkä saattoi olla jo aiemmin puhetta tarvikehankinnoista joten pahoittelut jos kysyn uudestaan, mutta onko suosituksia paikoista mistä kannattaisi vauvan tarvikkeita hommata? Vaunuja monet ainakin tilaa netistä, mutta mistä sitä sit tietää mitkä noista sivustoista on luotettavia jne...
  7. M

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Moikka, päätin nyt ilmoittaa itseni myös mukaan ryhmään kun olen täällä aina välillä käynyt keskustelua seuraamassa. En vain ole aiemmin saanut aikaiseksi rekisteröityä, koska varsinkin viime aikoina mulla on tullut tehtyä paljon töitä ja siksi ajan kanssa on aina välillä vähän tiukkaa. Koitan...

Yhteistyössä