Hakutulokset

  1. M

    Minkä näistä ottaisit?

    No yök ... ;)
  2. M

    Laihduttajan päivän ruuat - mielipiteitä :)

    Ehdottomasti parsakaalit yms kehiin! ....Ja jätät noi teolliset patukat pois! Tais joku jo siitä kirjoittaakin ylempänä :) Tsemppiä laihdutukseen!!!!
  3. M

    Lähtisitkö työv. Koulut. Lähihoitajan ammattiin? Pois kaupan alalta. Nyt olis tilaisuus.

    Minä viihdyn lähihoitajan työssä :) ....Teen mielelläni haavahoitoa yms. Kaikille ei ala varmasti sovellu, eikä kaikki siitä työstä pidä, se on varma. Palkka ei ole kummoinen, mutta onko se kuitenkin parempi kun kaupan alan tes? En tiedä :) ....Hoitoalalla voi myös jatkokouluttautua työn ohella...
  4. M

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Voisin tänne listata tähän ketjuun myös hieman :) Eli tein haalean plussan päiväpissasta 28/27 RFSU:n testillä, ja yhtä haalean plussan aamupissasta 29/27. Olen lukenut keskustelua jo kauan, ja huomannut yhden yhteisen tekijän useissa alkaneissa raskauksissa... nivuskivun. Nivuskipu alkoi...
  5. M

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Täälläkin neuvola varattu ajalle 4.7 :) .. Kylläpäs jännittää, hyvällä tavalla! Taas heräsin yöllä kolmen aikaan tähän jalkojen pakotukseen..ja ei muuta kuin jalat kylmään suihkuun! Pakko alkaa miettimään, mikä tuohon auttaisi :( Aamukuvotusta on.. eli oireilta en ole päässyt välttymään...
  6. M

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Täälläkin nenä tukossa.. mä oikein toivon, että tarttuis mieheenkin :D inhottaa kärvistellä yksin kaikkine vaivoineen. Onko täällä kukaan muu lopettanut juuri tupakan polttoa? Itse lopetin juuri, ja hohhoijaa näitä hermoja! Miehen passitin kotoota pois kun meni avaamaan suunsa aivan väärään...
  7. M

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Kiitos Kerttuli_ tiedosta, laitankin heti viestiä, niin pääsen sinnekkin piinailemaan! Voimahaleja minultakin teille, joille huonoja uutisia tullut! Paino ei ole vielä heitellyt suuntaan eikä toiseen. Ensimmäisessä raskaudessa paino tippui muutaman kilon ensimmäisillä viikoilla ja lähti...
  8. M

    Epi-no Delphine Plus - välilihan venytystreeni - kokemuksianne pikaisesti!

    Jos jollain myydä tuota laitetta jossain vaiheessa, ottakaa yhteyttä. Asialla EI kiire, la helmikuussa, mutta voin ostaa varastoon jo valmiiksi :)
  9. M

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Kuinka pääsen sinne FB ryhmään? Sitä kautta olisi helpompi kirjoitella yms :) !!
  10. M

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Mariie/24/toinen lapsi/l.a 22.2/LH Testin tein vasta, kun oli menkat myöhässä 4päivää. Rinnat ollut arat. Vatsaa ei turvota, hyvä niin! Pientä vihlomista yms vatsassa, ei kovia kipuja.. vain perus tuntemuksia kuten juuri ovulaation aikoihin yleensä on ollut. Pää on kipeä jatkuvasti, ja monena...
  11. M

    paljon teillä on ikäeroa sun ja puolisosi välillä

    10 vuotta. Minä 24 ja mies 34. Molemmilla entisistä liitoista yhdet lapset ja ensimmäinen yhteinen plussattu tänään :)

Yhteistyössä