Hakutulokset

  1. M

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Kiitos lohduttavista sanoista :). Tämä painonnousu on mulle varmasti pahempi paikka kuin monelle muulle, osasin tietenkin odottaa. Hyvin terveellisesti tässä on tullut syötyä, toki herkkujakin pari kertaa viikossa tai jotain pientä useammin. Mulla on itse asiassa paljon juuri tuota...
  2. M

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Tasaantuiko teillä muuten ruoanhimo alkuraskauden jälkeen (jos sitä siis oli)? Mulla on ollut ihan kauhea ruokahalu koko ajan ja kiloja on tullut reilut kolme jo tähän mennessä. Lihomisvaraa kyllä on vaikka kuinka, mutta ajatus hurjasta painonnoususta ahdistaa (minulla on taustalla syömishäiriö).
  3. M

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Niin, en taida kertoa kuitenkaan ainakaan vielä tässä vaiheessa. Kaikki oikeasti läheiset ihmiset tietävät kuitenkin jo.
  4. M

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Esikoinen on kyseessä :). En tiedä, miten on mahdollista, mutta tänään tuli jo Down-tulokset: ei riskiä. Oli lähetetty pari tuntia uä:n jälkeen. Nyt tekisi mieli jo kertoa laajemminkin, mutta pitää varmaan odottaa vielä rakenneultraa. Missä vaiheessa te uskalsitte kertoa? Mä pelkään vieläkin...
  5. M

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Lasketun ajan pitäisi mielestäni olla 31.1.2014, kun tänään on 12+6. Kätilö kirjoitti taas neuvolakorttiin 30.1. (?).
  6. M

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Täältäkin paljon onnea! 36 vuotta mittarissa ja esikoista odottelen (12+5). Np-ultra oli tällä viikolla ja hyvin näyttää masuasukki voivan :). Takana yksi keskenmeno ja hurja verenvuoto tämän raskauden alussa ja luonnollisesti onkin jännittänyt aika paljon. Nyt alkaa tuntua siltä, että...
  7. M

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Hei! Olen yrittänyt lähettää pari kertaa yv:tä, mutta ne eivät näy lähetetyissä eli eivät kai ole tulleet perille. Uskaltaudun laittamaan nyt tänne s-postiosoitteeni: svepsalainen1 (at) gmail.com. Poistan tämän viestin sitten liittymisen jälkeen.
  8. M

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Hei! Mäkin haluaisin vielä mukaan facebook-listalle (en ole löytänyt ryhmää fb:sta). Np-ultra tiistaina, ei muita oireita kuin ärtymys, päänsärky ja hillitön ruokahalu (jotka ovatkin kestäneet pitkään :( ). Nyt 12+2. Paino noussut tähän mennessä jo 2,5-3 kg (lukema vaihtelee). Saakin nousta...
  9. M

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Raikasta sadepäivää Espoosta! Laskettu aika täällä 31.1. eli viikkoja vasta 7+0. Edellisestä raskaudesta (joka päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon) vain muutama kuukausi ja tulin heti menkkojen jälkeen uudelleen raskaaksi, mikä oli aivan uskamatonta. Tämä raskaus on edennyt yllättävän...

Yhteistyössä