Hakutulokset

1. J

~~Toukomurut 2014~~

Olen vasta yhden kerran käynyt tänne kirjoittamassa, ja yritän huomisen aikana lukea ketjua läpi :) Meillä kävi vähän jänniä juttuja tällä viikolla, eli tiistaina jouduin lähtemään koulusta julmetun heti aamulla alkaneen vatsakivun takia terveyskeskukseen, jonka jälkeen lähettivät sairaalan...
  2. J

~~Toukomurut 2014~~

Heissan Täällä olisi taas yksi tulokas lisää ilmottautumassa! :) Eilen sain vahvan näköisen haamun rfsu:n testiin, ja tänään ihan selvä plussa CB:n testiin. Eli LA 14.5. Jadeline/22/2. lapsi/TAYS
  3. J

Toinen lapsi 2014?

Mut voi siirtää plussanneisiin :) En jaksanut odottaa ylihuomiseen vaan tänään jo uuden testin tein, ja CB näytti niin selvän plussan ettei tarvinnut enää epäillä. Eli Jadeline..... 7.9.2013....tjot.....22.....15.5.2014.....07/12 Piti käydä oma ikä muokkaamassa... Noin ne omat synttärit...
  4. J

Toinen lapsi 2014?

Rfsu:n testi näytti haamua aamulla... Oli kyllä niin selvä ettei tarvinnut mitään taikatemppuja keksiä :) Odottelen vielä muutaman päivän ja katsotaan miten se viiva vahvistuu! Oon aika shokissa, mutta varovaisen onnellinen :D En uskonut että tässä kierrossa onnistuu!
  5. J

Toinen lapsi 2014?

Meidän neiti on ollut noin neljä viikkoa jo tarhassa, kun itse lähdin takaisin kouluun. Salilla käynnit aloitin taas reippaana (yritän ehkäistä syysmasennusta) ja yritän pitää itseni suht kiireisenä :)
  6. J

Toinen lapsi 2014?

Oon käynyt lukemassa päivittäin, mutta aika kuollutta tämä meno täällä on... Onko porukalla vauvakuume laantunut, vai eikö vaan juttua riitä? Täällä kohta ovis tulossa.
  7. J

Toinen lapsi 2014?

Mulle voi sitten päivittää .kp 1/?........tjot.
  8. J

Toinen lapsi 2014?

Huomenna pissan kuskaamista labraan... huoh. Tuloksen pitäis odottaa mua sitten ylihuomenna aamusta. Lääkäri oli sanonut että virtsasta tulos on tarkin, ku itse olin kyllä siinä kuvitelmassa että verestä se varmin tulos saadaan? Olishan se mahtavaa olla raskaana, varsinkin kun toinen vaihtoehto...
  9. J

Toinen lapsi 2014?

Täällä ei vieläkään ole tätiä kuulunut kylään... rintavarustus kyllä suurentunut ja pientä pahoinvointia ilmassa, samoin koko ajan nälkä päällä. Huomenna aamulla testaan ja jos vielä negaa näyttää niin kilautan lääkärille. Joko nyt on tädin kyläily siirtynyt stressin takia tai oon vaan ovuloinut...
  10. J

Toinen lapsi 2014?

Adalie ihan selkee haamu näkyy :) ONNEA :flower: Miten onkaan niin erilaista naisten hormonin tuotanto :D
  11. J

Toinen lapsi 2014?

Nyt en enää ymmärrä!!! Onko oikeasti mahdollista olla valeraskaana? Kuukautiset kolme päivää myöhässä, maitoa tulee kipeinä olevista rinnoista ja vessaan pitää mennä yölläkin. Mutta testi näyttää negaa!!!!! Mitä mä teen?! Pää hajoaa ihan urakalla kun olen vielä vähän aikaa yksin kotona :(...
  12. J

Toinen lapsi 2014?

Kävin just ostamassa huomiseksi testin :) joudun käymään selvästi useammin vessassa, jopa yöllä :D ja tissit kipeenä mennään! Huomenna tuun huikkaamaan vielä testin tuloksen ;)
  13. J

Toinen lapsi 2014?

Huh... Mulla on tänään menossa kp 30. Ja saunassa ollessa alkoi tulla maitoa... Eikä menkoista oo mitään merkkiä! Testaan torstai aamuna ;) oon kyllä 100% varma et plussa tulee :)
  14. J

Toinen lapsi 2014?

Oon huomannut että liian moni meistä joutuu tänne takaisin palaamaan :( Toivottavasti nyt alkais jo tätäkin porukkaa pysyvästi onnistamaan! Meillä jäi puuhailut vähille ovulaation aikoihin ja toivon vaan että ne vähäset nyt olis riittäny :/ Tänään tuntunut pientä menkkakivun poikasta niinkuin...
  15. J

Toinen lapsi 2014?

Löytyyhän multakin vielä 6-vuotias siskopuoli, mutta ei silleen sisarukselta tunnu kun ei hirveästi enään edes nähdä ja ikäeroa löytyy :( Onneksi kuitenkin on se velipoika <3
  16. J

Toinen lapsi 2014?

Onko teillä muilla sisaruksia? Minkälaisilla ikäeroilla ja oletteko olleet läheisiä?
  17. J

Toinen lapsi 2014?

Osanotot menetyksen kokeneille ja plussanneille ONNEA!!! Mulla pitäis nyt olla ovis, ja sama juttu kun viimekuussa... eli eilen alko alavatsan säryt ja tänään on krampannut aika ajoin. eilen vähän puuhailtiin ja katsotaan saisinko jotain tänäänkin aikaseksi ;) Mun veli on ehkä huomenna...
  18. J

Toinen lapsi 2014?

Eihän sitä listaa tarvii nyt joka päivä päivittää :) Oon miettiny, että kun aina on sanottu, että seksin harrastaminen joka toinen päivä riittää lapsen teko puuhissa, niin kysymys kuuluu että jos ovulaatio on esim. 15pv niin tähdätäänkö puuhat päiville 14 ja 16, vai mielummin 13 ja 15pv...
  19. J

Toinen lapsi 2014?

Paljon onnea Sekopo ja Tipetsu :flower: Yöperhoselle jaksamisia:hug: Meillä vietetään tänään esikoisen 1-vuotis synttäreitä, ja äiti on aamusta asti itkenyt... En vaan kestä ajatusta että mun pieni vauva on jo iso tyttö! Vauvakuume on pahempi ku koskaan, ja odottelen vaan seuraavaa...
  20. J

Toinen lapsi 2014?

Mullekin voi päivittää kp 5/28-30 puhelin ei suostu lisäämään punasta väriä, joten toivottavasti löytyy... Ja yk 2 kyseessä. Yritän ottaa tän kierron rennosti, ja ajatella ettei se niin kamalaa ole jos joutuukin vähän pidempään yrittää. Onnea vielä plussanneille <3

Yhteistyössä