Hakutulokset

  1. J

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Heippa! Pitkästä aikaa itsekin ajattelin kuulumisia laittaa. Ensiksi hirmuisesti onnea kaikille vauvautuneille ja äly paljon jaksamisia vielä odottaville, tekin saatte kohta oman nyytin kainaloon :heart: Olen käynyt lueskelemassa teidän kuulumisia täällä, mutta jotenki en oo saanu aikaseksi...
  2. J

    Elovauvat 2014 <3 *huhtikuussa*

    Pääsiäinen on tullu vietettyä mökillä, oli ihanaa mutta eilen piti tulla takas töihin. Hirmu kippee selkä ja supistelee kokoajan, vaan ei neuvolan kautta päässy lääkärille :attn: pittää kuulemma mennä työterveyslääkärin kautta ja sinne ei tekis mieli mennä näitten vaivojen kanssa :| Jotku...
  3. J

    Elovauvat 2014 <3 *huhtikuussa*

    Mmaria mää mietin kans nuita bumbleride indie twin Bumbleride Indie Twin Sisarusrattaat, Aqua - Sisarusrattaat - Lastenvaunut ja rattaat - Baby Style rattaita, mutta kun käytiin tuolla liikkeessä niin ne suositteli enempi nuita toisia sen pienemmän koon takia, ja minusta on kiva että nuihin saa...
  4. J

    Elovauvat 2014 <3 *huhtikuussa*

    Tervehdys pitkästä aikaa, vieläkö pääsee mukaan jatkamaan? Täällä ollut muka niin kovaa kiirettä töitten ja pikkuveikan kanssa, etten oo ehtiny kirjottelemaan, mutta kovasti oon lueskellu teijän juttuja o=) Nyt vasta on alkanut tuntumaan ihanalta tämä meidän yllätys raskaus ja kun käytiin...
  5. J

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Heippa! Täällä yks ylläri odottaja ilmottautuisi joukkoon :) Eli 2. Raskaus, ikä 27, LA 14.8, OYS Meillä tosiaan viime perjantaina vasta plussailtiin :O En vaan itse yhtään osannut odottaa plussaa, mutta mies ihmetteli kasvavaa mahaa :D Meillä aikasempi poika siis 9kk ikäinen nyt ja pillerit...

Yhteistyössä