Hakutulokset

  1. T

    Mistä voi vuokrata turkiksia?

    Enpä usko, että aitoa turkista vuokrataan.
  2. T

    Saako mies pukeutua näin häihin?

    Häihin on suotavaa pukeutua värikkäästi, kunkan ei vie sitä huomiota pois hääparista. Mua ainakin masentaisi, jos mun häissä ihmiset pukeutuu mustiin. Se ei ole surujuhla.
  3. T

    Häiden ensimmäinen yhteinen tanssi/ valssi

    Ajattelin Ylviksen Foxia. Lässytysmusiikkia en jaksa. Eikä meidän "valssi"biisi välttämättä ole tuo, mutta joku sen tyylinen.
  4. T

    Vanhojentanssipuvut

    Mikä hitto on "aito vanhojentanssikampaus"?
  5. T

    Sinä n.30v mies voisitko alkaa parisuhteeseen 21v naisen kanssa?

    Minäkään en ole mies, olen 19v tyttö/nainen ja kihloissa 33-vuotiaan mieheni kanssa. Mutta siis, miksi ihmeessä ei voisi?
  6. T

    Mistä tämä tällainen "kulttuuri" on tullut että mennään toisten kerrostalojen pihoille leikkimään

    En näe asiassa mitään ongelmaa, jos osaa käyttäytyä. Lelujen levittely, pölliminen ja sotkeminen ei kuulosta aikuisen ihmisen toiminnalta...
  7. T

    Mun mielestä turhan rivoa puhetta tyttöni hoitajalta. Onko teistä rivoa?

    Pillusta tulee mieleen, että sitä on nussittu. Pimppi on enemmän pikkutytöille suunnattu. Vanhoilla ämmillä on vittu. Itse käytän nimitystä "pimpsakka" :D Emätin on liian virallinen, tuheroa, toosaa ja römpsää on nussittu.
  8. T

    Mitä ajatuksia herättää, jos 35 -vuotias mies ja 23 -vuotias nainen seurustelevat?

    Ihan normaalia. Mitä muka tuostakin pitäisi ajatella :headwall:
  9. T

    Kysymys 30+ miehille (jos sellaisia täältä löytyy).

    En ole kolmekymppinen mies, mutta kihlattuni on. Itse olen ~20-vuotias. Eli uskon, että voi ;)
  10. T

    Ihastunut ystävään

    Minäkin ihastuin taannoin ystävääni, nyt ollaan oltu kolme vuotta yhdessä ja ollaan kihloissa. Kannattaa yrittää.
  11. T

    Raskaana vai ei? Tarvitsen apua!

    Tarttukaan vain tuohon "idioottiin", vaikka se kohdistui aloittajaan vasta sitten, kun hän itse käänsi sen itseensä.
  12. T

    Raskaana vai ei? Tarvitsen apua!

    Puhuin siitä tulevaisuuden lapsestani, en sinusta. Toki olet sinäkin idiootti, kun et osaa käyttää ehkäisyä. Kannattaa kyllä sivuuttaa kaikki nämä kommentit, eihän näissä ole mitään järkeä. Oikeasti kannattaa tehdä lapsia tuon ikäisenä. Melkein onkin haukun asia.
  13. T

    Raskaana vai ei? Tarvitsen apua!

    Kyllä, minustakin on aika teiniä ymmärtää, mitä lapsi tuo tullessaan. Edit: Niin, ja kypsä aikuinen = panee kännissä jotain randomia ilman ehkäisyä. Ikää 15v.
  14. T

    Raskaana vai ei? Tarvitsen apua!

    En potkisi, hän saisi rauhassa etsiä itselleen kodin, ennenkuin vauva syntyy. Edelleen: jos on valmis äidiksi, on valmis pärjäämään ilman omaa äitiä. Tosin en kasvata lapsestani mitään idioottia, joka ei osaa käyttää ehkäisyä.
  15. T

    Raskaana vai ei? Tarvitsen apua!

    Aivan sama kuinka vahinko on, jos sen meinaa pitää. Se on lasten tekemistä. Sillä perusteella, että jos alat nyt lisääntyä, olisi korkea aika ottaa vastuu myös itsestäsi. Jos tulevaisuudessa oma lapseni alkaisi teinimammaksi, hän saisi todellakin muuttaa pois kotona. Kertaan: jos on valmis...
  16. T

    Raskaana vai ei? Tarvitsen apua!

    Miten olet valmis tekemään lapsia 16-vuotiaana, jos et ole valmis muuttamaan pois kotoa? Mitäs jos vanhempasi yritykset kaatuvat, mistäs sitten saat töitä?
  17. T

    Onko suurikin synti

    Oksettavaa.
  18. T

    Onko ihan normaalia?

    On.
  19. T

    Raskaana vai ei? Tarvitsen apua!

    Älä pidä sitä. Näitä tapauksia on nähty liikaa: lapsi alkaa tehdä lapsia ja sysää sen vanhemmilleen aina kun bilejalkaa alkaa taas vipattamaan. Oletko valmis ottamaan vastuun itsesi lisäksi vauvasta? Muuttamaan pois kotoa ja elättämään itsesi ilman koulutusta? Toivottavasti et ole raskaana...
  20. T

    Myöntävä vastaus kosintaan.

    Erittäin valaiseva aloitusviesti.

Yhteistyössä