Hakutulokset

1. W

Selän takana puhuminen?

Sanotaan, että pitää puhua, muttei sitten kumminkaan. En tajua tällaista. Ihminen luo käsityksen ympäröivästä maailmasta puhumalla, kuuntelemalla ja aistimalla, eikö vaan? Pitääkö olla niin herkkäperseinen, ettei kestä ajatusta muiden puheista vai eikö oma elämä kestä päivänvaloa tai käsittelyä?
  2. W

Hei kaikki te koiranomistajat jotka ulkoilutatte koiraanne flexillä......

Joo, kyllä se käytös kertoo onko kyseessä koulutettu koira vai kouluttamaton elukka. Eikä ole koiran vaan omistajan vika, jos ei sitä hihnan päässä olevaa voi koiraksi kehua!
  3. W

Nyt kaikki narsisti-vinkit kehiin! Mistä tunnistat narsistin? Auttakaa!

Tosi uuvuttavia tyyppejä. Imevät kaiken energian, nostavat itseään jalustalle tallomalla muita jalkoihinsa.
  4. W

Hei kaikki te koiranomistajat jotka ulkoilutatte koiraanne flexillä......

Moni käyttää fleksiä, kun ei ole vaivautunut opettamaan elukkaansa normaaliin hihnaan. Luulee sitten, että se on helpompaa nykiä sitä rakkia fleksi rutisten, että saa käsi edes vähän levätä sillä välin kun kouluttamaton elukka juoksee siitä rinnalta sinne fleksin toiseen päähän. Oikeesti...
  5. W

Miten saada pieni vauva (alle 4 viikkoinen) nukkumaan omassa sängyssä?

Pinnasänky aivan oman sängyn viereen, sitten vaan sinnikkäästi yrittämään. Vauva ei itkuunsa tukehdu, anna itkeä siinä, kohenna välillä peittoa tai jotain että tietää sun olevan siinä lähellä, kyllä se siitä nukahtaa pinnikseen aikansa vastusteltuaan. Tätä jatkat aina vaan. Mulla ensimmäinen...
  6. W

Mä niin toivon, että meidän koira kuolee.

Mä vielä lisään, että meilläkin on koira (norjanharmaa) ulkona kaikki päivät, juoksulangassa, mutta se ei KOSKAAN TEE PASKOJA ollessaan juoksulangassa, koska se tietää pääsevänsä kolmesti päivässä lenkille. Pysyy piha siistinä, eikä sisäolossakaan ole mitään vikaa. Hyvin pyytää pihalle jos...
  7. W

Mä niin toivon, että meidän koira kuolee.

Kuinka usein käytätte sitä LENKILLÄ? Pihalla oleminen ei riitä koiran lenkiksi. Jos lenkitätte sitä 2-3 kertaa päivässä niin kuin kuuluisi lenkittää, sen kyllä pitäisi tehdä paskat lenkin aikana.
  8. W

Oletko mielestäsi normaali?

Minä olen minä. Onko se normaalia? Ehkä tai sitten ei.
  9. W

Läskifoobikot!

Ei mitään lisättävää tähän.
  10. W

"Mummo"

Jätä se muija. Katkaise välit. Et kai oikeesti pidä yhteyttä tuollaiseen ihmiseen. Katkaise välit kunnolla, äläkä tapaa edes "joskus", älä tapaa IKINÄ.

Yhteistyössä