Hakutulokset

  1. N

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Terve taas. Onpas tuolla ollut ihania kesäkelejä :) Itselläkin kesäloma opiskelusta niin saa nauttia kaikki päivät rannalla muksun kanssa. Rinnoista: eikö ne kasvakkaan? :O Mä jo odottelin että millon ne kasvaa taas.. Itse imetin viimeksi jonkun 2-3 kk ja sillon oli todellakin koko eroa...
  2. N

    Äidit ja odottajat jyväskylä

    Täällä olisi 26vuotias 4,5v tytön äiti ja uutta odotellaan vielä aika alussa rv 9+5. Leikkiseuraa tytölle ja juttuseuraa itelle kaipailisin :) Jyväskylästä ollaan ja FB-ryhmään olisi kiva liittyä kanssa. Laitan satumyylle yksäriä.
  3. N

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    _jemasu_ mulla on hiukan samanlainen tilanne kun sinulla. Mä olen kanssa ollu vähän päälle vuoden yhdessä tulevan isän kanssa ja nyt olisi yhteinen lapsi tulossa. Ollaan kyllä monesti puhuttu että joskus yhteinen lapsi (ja minun mielestä mielellään pienellä ikäerolla jo oleviin) mutta...
  4. N

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Minä voisin kanssa liittyä tähän ketjuun =) Laskettuaika28.12.13./ Neva/ 26 /toinen lapsi tulossa / synnytyssairaala K-SKS Minä tein raskaustestin hiukan myöhään, vasta tässä kuussa. Nyt masussa köllii tuleva pikkusisko tai -veli 4,5vuotiaille tytöille :heart:. Joille ei tosin olla...

Yhteistyössä