Hakutulokset

  1. Von Hopo

    Järki lähtee... Voinko huudattaa puolivuotasta illalla?!

    Minäkin painottaisin iltarutiineja. Molemmat lapset olivat aluksi vähän yöunia vastaan, ja varsinkin esikoisen kohdalla oltiin vähän h-moilasina kun ei oikein tiedetty että mitäpä se huutaa. Koskeminen ja nostaminen ylös lähinnä raivostuttivat vauvaa, tai siis huuto yltyi tuolloin. Kokeiltiin...
  2. Von Hopo

    Ei osteta lainkaan lapselle joululahjoja.

    Antakaa appelsiinit per nenä ja sanokaa että ajatus on tärkein.
  3. Von Hopo

    Romaninainen paikalla, haluatko kysyä jotain?

    En montaa osaa katsonut mutta siinä oli ainakin näitä että poika ja tyttö karkaavat kun alkavat seurustelemaan, mutta tämä on kai melko globaali tapa romaneilla? Muistan ainakin jonkun kertoneen joskus tällaista. He myös korostavat melko tavalla tuota romanista perimäänsä mikä tuntui sikäli...
  4. Von Hopo

    Miehet palstalla on tietty ihan ok, mutta mistä tänne on pesiytynyt näitä naisvihaajia?

    Ne on varmaan niitä joita livenä kiinnostaa omat kengänkärjet kovasti kun joku nainen astelee huoneeseen. Elämän kilpajuoksussa heidän kohdallaan näyttää yleensä tältä
  5. Von Hopo

    Säälittävä kertomus paskasta parisuhteesta

    Nyt kun luen tätä kirjoitustasi, mietin, että mitä teet tuollaisessa suhteessa.
  6. Von Hopo

    Kumman vastuulla ne lapset enemmän on äidin vai isän?

    Meillä hoitaa. Etkä varmaan sinne ihmisten arkeen ihan oikeasti näe. Toiset voivat liioitella omia tekemisiään/ toisen tekemättä jättämisiä jolloin pelkällä puheella tuo kokonaiskuva ei realistisesti hahmotu. Älä usko pelkkää puhetta, älä yleistä omia juttujasi kaikkia koskeviksi. Mikäli näet...
  7. Von Hopo

    Romaninainen paikalla, haluatko kysyä jotain?

    Oletko koskaan katsonut noita telkkarista tulevia "Amerikan romanit", "mustalaishäät(?)" yms. tosi-tv:tä? Onko noissa mitään yhtymäkohtia Suomen romanien tapoihin noin pintapuolisesti katsomalla? Pakko sanoa että te kotimaiset ainakin pukeudutte tyylikkäämmin kuin nämä jenkkien pojat ja tytöt...
  8. Von Hopo

    Mies ei laita koskaa sydämiä viesteihin, vaikka mä laitan. Uusi tuttavuus siis..Normaalia? :)

    Siinäpä tavoiteltava alkoholin osuus veressä.
  9. Von Hopo

    Ihanan nostalginen blogi (ainakin 80-luvulla syntyneelle)

    Kovimmilla jätkillä oli sellainen robottipenaali jonka silmiin syttyi valot kun painoi napista, oli siis näitä magneettipenaaleja. Luokkakaverillani, jonka isä oli lääkäri, oli sellainen ja muut pojat tietty kateellisia :) Ne magneettipenaalit olivat muuten hirveän epäkäytännöllisiä kun niihin...
  10. Von Hopo

    Mies suojeli minua päälle käyvältä mieheltä lyömällä

    No kannattaisi sitten varmaan jättää kourimatta. Onhan tämä myös tilannekohtaista, tuossa ap:n tapauksessa kyse oli jo melko törkeästä toiminnasta. En nyt lähtisi lyömään jos joku läpsäisisi takapuolelle, mutta ymmärtänet mitä yritän tässä sanoa? Tässä kai keskusteltiin nyt tästä tietystä...
  11. Von Hopo

    Mies suojeli minua päälle käyvältä mieheltä lyömällä

    Alkaa nyt vähän tuntumaan siltä että sinä harrastat tällaista "pientä hellintää" kun niin kovasti puolustat sellaiseen sortuvaa miestä? Ja kyllä, on oikeutettua tujauttaa sellaista paskaa joka toista ihmistä loukkaa fyysisesti. Jos siitä nyt sitten seuraa pahempaa niin voi voi:
  12. Von Hopo

    Mies suojeli minua päälle käyvältä mieheltä lyömällä

    No jos ukko yrittää hivuttaa kättä housuihin niin eipä se epäselväksi jää mitä siinä on mielessä. Vai onko raiskaus/sen yritys vain siinä tapauksessa suotava termi kun itse penetraatio tapahtuu?
  13. Von Hopo

    Mies suojeli minua päälle käyvältä mieheltä lyömällä

    Lähinnä ihmetyttää se, mistä sinä nyt tuon keksit että joku raiskauksesta puhui?
  14. Von Hopo

    Mies suojeli minua päälle käyvältä mieheltä lyömällä

    C´moon mies. Itse antaisit kaikenmaailman taustareinojen kähmiä ja lääppiä väkivaltaisesti vaimoasi/tyttöystävääsi? Tai edes mielikuvitussellaista.
  15. Von Hopo

    Mies suojeli minua päälle käyvältä mieheltä lyömällä

    Ehkä hän tuntee jonkinlaista syyllisyyttä siitä ettei "ollut paikalla" kun tarvit apua vaan ehdit saamaan ruhjeita? Absurdia, tiedän, ja hänhän oli heti paikalla kun tapahtui, mutta ei tällaisia usein järjellä käsitelläkään vaikka pitäisi. Jos tuli sellainen perusturvaton olo tai kokee itsensä...
  16. Von Hopo

    Mies suojeli minua päälle käyvältä mieheltä lyömällä

    Tuo on aika tyypillinen juttu jos ei ole väkivaltainen, ei halua lyödä tai satuttaa muita. Itselle kävi tähän tapaan nuorempana, tosin siten että minun kimppuuni kävi ihan tuntematon jätkä ilman mitään syytä, alkoi lyödä ja potkia ihan tuosta vaan, kännissä totta kai. Naama kai ärsytti. Annoin...
  17. Von Hopo

    Arki parisuhteessa. Onko teillä todellakin noin huonoja parisuhteita?!

    Käsittämätöntä. Kertakaikkiaan käsittämätöntä. En tiedä kuinka yleistä tuollainen on ulkomailla mutta täällä pohjan perukoilla tuo on yksi vastenmielisimmistä kansallisista piirteistä.
  18. Von Hopo

    Aviomiehen ja äidin välissä

    Ajatus siitä että asuisi anopin omistamassa asunnossa jonka joka pilkusta hän määräisi, kauhistuttaa. Mieluummin vuokralla kuin jonkun toisen armoilla.
  19. Von Hopo

    Missä käytöstavat?

    Kyllähän näitä löytyy aikuisistakin, jopa eläkeikäisistä. Näitä ovella sivustaänkeäjiä jotka sitten pamauttavat oven lastenvaunuja päin. Raahhh...
  20. Von Hopo

    Minusta on kummallista pohtia, että onko avaruudessa elämää.

    Kysymykseen uskonko muualla olevan älyllistä elämää vastaan kyllä, siihen uskonko niiden lentelevän teevadeilla ja asentavan sondeja ihmisten anuksiin vastaan en.

Yhteistyössä