Hakutulokset

  1. K

    YO-kirjoituksissa hyväksytty vaikka pisteet pikkuisen alle

    Kysymykseesi en osaa vastata mutta MEGAONNITTELUT!!!!! Ei varmasti ihan helpolla saa "alennusta", olet sitkeä ja lakkisi ansainnut kun rankan hoitojakson aikan jaksoit kirjoittaa! :flower: :hug: :hug:
  2. K

    kuinka monta vuotta opiskellaan opettajaksi???

    4vuotta meikällä meni...
  3. K

    Oikein vai väärin?!

    On perhe jossa isä, äiti ja esikouluikäinen lapsi. Sit on psykologi joka teki lapselle koulukypsyystestit. On lapsen opettaja. Esikoulu on siis koulun yhteydessä. Sit on koulutoimenjohtaja, joka tekee tärkeitä päätöksiä. Oli opettaja, joka antoi ymmärtää, että lapsella menee koulussa ihan...
  4. K

    Jokos TÄMÄ oli täällä näytillä??

    No onkait noita muitakin julkkuja alasti ja niillä on pentuja.Onkohan toi edes todellinen???Feikki taitaa olla.
  5. K

    ongelma

    meilläkin on jo kissoja, mutta eipä tuo eestä...
  6. K

    ongelma

    Meillä on kaksikerroksinen talo, ja välikatossa viilettää hiiriä... ollaan yritetty myrkyttää niitä pois, kun räpsyä sinne on todella hankala laittaa. Mitenkä olette muut saaneet hävitettyä hiiret, vai oletteko? Ja rotanmyrkyistä joku tietävä osaako sanoa, miten paljon yksi hiiri sitä evästä syö...
  7. K

    Parhaat rattaat 1 vuotiaalle?

    Mitkä olisi parhaat rattaat 1vuotiaalle? Meillä on Emmaljungan Crosswayt Duoliftillä, mutta nuo rattaat ovat aika "massiiviset" ja isot. Mitään ihan matkarattaita en haluaisi, eli saisivat kuitenkin olla ihan kunnon rattaat. Emmaljungalta olen katsellut Scootereita ja vaikuttavat aika kivoilta...
  8. K

    Pojan yölliset heräilyt ja itkemiset ja huutamiset...

    Meilläkin poika nukkui 1v3kk asti hyvin omassa huoneessaan ja sängyssään. Illalla vain vietiin sänkyyn ilman sen kummempia nukutusseremonioita ja poika nukahti itsekseen. Me käytimme vauva-aikana samoja keinoja kuin Agapi ja poju oppikin helposti rauhottumaan itsekseen sänkyynsä. Sitten...
  9. K

    maidottomia rukokaohjeita 8kk

    Sama ongelma täällä! Etsin kans velliohjeita maitoallergiselle 5kk vanhalle pojallemme. Olen yrittänyt tehdä peruna/porkkanavellin itse mutta ongelmana et siitä ei meinaa koostumukseltaan tulla niin hienoo. Olen keitelly raaka-aineet ja sit soseuttanu ne pojan oman korvikkeen kans. ilmeisesti...
  10. K

    Koti vai työ

    Paras paikka pienelle lapselle on koti ja äidin tai isän syli sitä en kiellä, mutta aina se ei ole mahdollista. Työssä on vain käytävä. Itsekin olisin kotona, jos pelkästään miehen palkka riittäisi elämiseen tai jos olisi rahaa sukanvarressa. Itse en kuitenkaan halua olla yhteiskunnan tukien...
  11. K

    Kohdunsuun tilanne+kätilön sormet

    Hei! Kohdunsuun tilanteen arviointi tuntuu olvan ihan kiinni siitä kuka mittaa, ilmeisesti sormien paksuudesta yms. kiinni. Itse ainakin olen saanut niin hupaisasti (oikeasti kaikkea muuta) toisistaan lyhyen ajan (tuntien) poikkeavia mittoja, että tähän tulokseen olen tullut.

Yhteistyössä