Hakutulokset

  1. S

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Heippa kaikille! täältä ilmottautuisi yks myöhänen mukaan odottelemaan! :) 27.4./ssann/23/2/JS olen jo jonkin aikaa täällä kirjoituksianne lueskellut mutten aikaisemmin uskaltanut liittyä kun keväällä oli kkm viikolla 6, niin piti odotella että päästäisiin vähän pidemmälle. :) meillä...
  2. S

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Yrittäjä J, siis tossa ylemmässä testissä vai? :o ku unohtu kirjottaa etta alempi on siis se ovistesti minkä huvikseni testasin myös :D näkyispä ylemmässä viivasta myös!
  3. S

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    heipat kaikille! ja aluksi toivon vahvistumisia haamuilijoille ja onnea jo plussanneille!<3 Täällä myös yksi himotestaaja ja nyt kun jännät päivät alkaa olla edessä niin oli pakko uskaltautua kirjoittamaa. :D oon lukenut koko pinon läpi ja jännittänyt kaikkien testejä, koukuttavaa on :D mutta...
  4. S

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Kovasti jaksamisia sinulle Ann-ie ja myös muille näitä asioita kohdanneille <3 Meillä 20.6 nt ultrassa löytyi niskaturvotusta 4,1mm ja turvotusta oli myös muualla kehossa noin 1mm. Viikon kuluttua pääsimme istukkanäytteeseen, jolloin lääkärin mittaamana turvotusta oli 4,6mm. Meillä taisi nuo...
  5. S

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    On tullut viimeisten 1,5vkon aikana selailtua koko pino lävitse, iloittua hyvistä uutisista ja surtua muiden mukana ikävistä lopuista :/ Hyvää vertaistukea saanut jo ihan pelkastään muiden tarinoita lukemalla. Taidan minäkin nyt kirjoittaa oman tarinamme tänne, jonka loppu tosin on vielä...
  6. S

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Heippa kaikille! Täällä on eletty hiljaiseloa, koska on ollut viime viikkoisen ultran jälkeen liikaa huolia mietittävänä :/ Nt ultra oli siis 20.6, ja tuolloin viikkoja piti olla 12+1. Ultrassa todettiin että vastaa viikkoja 10+6, joka ihan ymmärrettävää, sillä kierrot ollut todella...
  7. S

    Tammikuun 2014 vauvat

    http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2267553-tammikuun-tahtoset-kesakuussa/ tälläinen löytyisi jo, eli liittykää ihmeessä tammikuiset tuonne mukaan! :) -ssann
  8. S

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Heippa! :) Mun tiedot jäi myös puuttumaan listalta, kun ilmoitin ne tuossa edellisessä ketjussa ihan lopussa, elikkä 1.1./ssann/23v/1.lapsi/JS. Ultra on varattu 20.6 Tänään oli ensimmäinen neuvola, jossa paljon neuvolatäti papereita täytteli ja kysymyksiä perheen terveyteen yms liittyen...
  9. S

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Hei kaikki odottelijat! Onnea kaikille plussanneille ja kaikille hyviä uutisia nyt jo matkanvarrella saaneille. <3 Ja suuret pahoittelut ikävän uutisen kohdanneille :( !! Voisin uskaltautua liittyä mukaan tänne tammikuisiin odottajiin. Olen lueskellut kirjoituksianne jo pari viikkoa, mutta...

Yhteistyössä