Hakutulokset

1. T

Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

Ällöjuttuja: Täällä kärsitään kans todella runsaasta valkovuodosta. Aina sitä on paljon tullut, mutta nyt jotenkin ihan tolkuttomasti, ja koostumuskin on ihan outo. Huomenna on lääkärineuvola, joten pitää varmaan kysäistä, onko tuolla kaikki kunnossa... Lisäksi mulla on hieman sama ongelma kuin...
  2. T

Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

Meillä oli tänään nt-ultra, ja siellä näkyi yksi 5,5 cm:n mittainen pallero. :) Niskaturvotusta oli 1,48 mm, ihan normaali kuulemma. Ensin ultrattiin mahan päältä ja napattiin 3D-kuva muistoksi. Lopuksi vielä varmistettiin mittoja alakautta, ja saatiin siitäkin (kehno) 2D-kuva mukaan. Laskettua...
  3. T

Tammikuun tähtöset kesäkuussa

Oireita: Vatsa löysänä on täälläkin! Samoin mua huimaa ihan älyttömästi. Onko muilla tuota ongelmaa? Väsymys on myös aika kova, mutta toisaalta se johtuu varmaan osittain myös tuosta työllistävästä ja vähäunisesta esikoisesta. :) Neuvolakäynnit: Mies pääsee käymään periaatteessa kaikissa...
  4. T

Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

Hei kaikki! :) Uusi odottaja Tampereelta ilmoittautuu. Tein ensimmäisen haamuplussatestin (TODELLA epäselvä haamu) herkällä liuskatestillä 11.5., kun olin oksentanut 5. päivän illasta seuraavaan aamuun. Epäilin jo, että olisiko ruokamyrkytys tai noro, mutta sitten mietin, että voisi kai...

Yhteistyössä