Hakutulokset

1. W

YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Tervehdys vaan kaikille :-) Itse täällä painin vähän niiden aatosten kanssa että pitäiskö antaa asian vaan olla ja unohtaa koko vauvahaaveilu. Yritystä tässä ollut nyt pari vuotta milloin milläkin tavalla. On yritetty rennolla otteella, laskemalla kierrot, tikuttamalla ja milloin mitäkin. Ja...
  2. W

Hei pitkästä aikaa. Tosiaan ihan normaalisti alko viimeksi menkat 28 pvän kierrolla. Nyt en muuten muista mikä tässä on menossa mut minut voisi laittaa taustalle! Terveys nyt siinä jamassa että vauvan yrittäminen saa jäädä hetkeksi. Kunhan tässä saa vastauksia niin sitten katsoa että voiko...
  3. W

Omia kuulumisia tässä itsekkäästi äkkiä kirjottelen että täällä vielä ollaan! Meillä mennyt nyt viimiset 3 yritystä putkeen ihan penkin alle ku joka kerta otolliseen aikaan jompikumpi kipeenä :p Et jos nyt helkatti soikoon tästä seuraavasta kierrosta vois edes jännittää et olisko tärpänny...
  4. W

Caroliinalle viivan vahvistumista =) Mulle vois korjata kp8 Eipä tässä oikeen sit muuta...oviksen bongaamista.
  5. W

Mä olen Pinkku kanssa miettinyt et viitsiikö niitä ovistikkuja enää :confused: Alien1, toivotaan että saatte tutkimuksista sellasta apua että saatte sen käärön ens vuonna :) ON: ne menkat kestikin sitten yhden vessareissun. Joten korjaan tuon mun kierron kunhan nää menkat alkaa oikeesti...
  6. W

Mulla menny nyt kiero ihan sekasin. Alko tänään menkat viikon etuajassa eli kp1 Kylläpäs tää on nyt hankalaa :mad:
  7. W

Tervehdys :) Olen tässä lomaillu ja käynyt vaan kurkkimassa että onko plussia tullut ja olihan täällä yksi...hirmu paljon onnea selina! Pinkulle peukut pystyssä että plussaat kanssa. Me muut tullaan kyllä perässä =) Itellä meni tää kierto pieleen ku sairastuin just otollisimpaan aikaa...
  8. W

:p kp 1
  9. W

Mulla tuo ainokainen tuli heti ekasta kerrasta ja ikää minulla oli silloin 25. Nyt tätä toista on yritetty jo jonkin aikaa. 5 vuotta sitten aloitettiin ja yritystä oli noin vuosi mutta yritys oli aika rentoa enkä laskeskellu ovispäiviä ym. Mutta eipä ollut menkat edes kertaakaan myöhässä :p Nyt...
  10. W

Ollut töissä niin rankkaa etten ole jaksanut tänne mitään kirjotella. Peukkuja kaikille tasapuolisesti. Kännyllä kirjottelen niin toimii tämä vähän hassulla tavalla. :p ON viime kierron jätin tikuttamatta enkä ajatellu asiaa ollenkaan. Edellinen kierto ku meni siihen että alko jo tuntumaan...
  11. W

kp 1
  12. W

Täällä vielä odotellaan menkkoja. En ole tehny testiä mutta tiedän että ovat vaan myöhässä....seuraavaan kiertoon
  13. W

Äh en viitsi testata ku oon aika satavarma et menkat alkaa huomenna. Ainakin kaikki oireet viittaa siihen. Ollut vielä niin tarkkoja kierrot et jos huomenna ei ala ni sithän sitä vois testata. Peukutan kyllä että edes jollain meistä nyt tärppäis :D
  14. W

Oon tilannu raskauskeijusta niiden oman digitestin. En ole muita kokeillut. Tolla testasin nyt viime kierron ekaa kertaa vähän laajemmin ni osu se oviskin sitten. Pari kiertoa testailin ihan liian aikasin ja vähän miten sattuu
  15. W

Mulla vähän sama ku Tinttu 76:lla ;) taitaa olla miehelle aika sama ja saa olla rauhassa. Juu, eipä tainnu täällä tärpätä. Menkkaoireet alkaneet. Mulla oireet alkaa aina viikko ennen menkkoja...äklö olo ja hiukka polttava olo alavatsassa. Noh seuraavaan kiertoon ja ovistikkujen pariin...
  16. W

Kiitos ohjeistuksesta :-) eli tänään olisi sitten menossa kp 17. Nyt kun sai kiinni tuon ovispäivän ni tässähän alkaa jo jännittämään. En tuossa pahemmin kertonut meidän yrittämisistä niin jos nyt muutama sana siitä. Poika saatiin heti ekasta yrittämisestä mikä oli kyllä yllätys. Toista...
  17. W

Onkos tuo tuossa listalla kp edessä oleva ovispäivä? Eilen tuli se testillä bongattua ja se on nyt sitten 15.
  18. W

Täällä ilmottautuu mukaan 35 vuotias kuumeilija. Meillä 04 syntynyt poika ja nyt tässä yritetään toista. Yritystä nyt ollut marraskuusta lähtien. Sen ajan olen täällä näitä keskusteluja seurannut ja nyt vasta sain itteni tänne mukaan. Ovistikut hankittu jo jokunen kk sitten. Sitten nuo...

Yhteistyössä