Hakutulokset

  1. N

    Marraskuun masuasukit kesäkuussa

    Anskuli79 Nyt, kun kysyit, ni oon kyllä huomannu, että meiän koira on ollu tavallista enemmän sellanen perskärpänen, mutten oo osannut kyllä raskauteen yhdistää, kun täs on ollu kaikennäköstä muutakin :o Aloitin muutama kuukausi sitten taas työt ja kun joudun viikot olemaan poissa kotoa, niin...
  2. N

    Marraskuun masuasukit kesäkuussa

    Mulla ei kyllä toi pieni painon lasku yhtään huonoa tee, hiukan kun on tullut tota ylimäärästä tässä kerättyä ja kyllä se paino siitä ehtii vielä nousemaan :laugh: Ekassa ultrassa tuli kyllä niin hyvä mieli, kun ultraaja kovin ihmetteli neuvolakorttiani lukiessaan, että miten mun bmi voi olla...
  3. N

    Marraskuun masuasukit kesäkuussa

    Täällä olis kolmas neuvolakäynti takana :) arvot oli kaikki mallillaan, painoa oli melkein kilon verran lähtenyt, eli lähtöpainossa ollaan taas :O Ihmettelen kyllä suuresti, ku on ruokakin maistunu paremmin, ku hyvin :D Sydänäänetkin saatiin taas kuuluville ja pari potkuakin sieltä kuultiin...
  4. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Meil on pojan nimistä ainaki yks yhteinen varma suosikki. Joitain tytön nimiä on tullut itsekseen pyöriteltyä mielessä. On toi isäntä meinaan niin vahvasti sitä mieltä, että poika tulee :D Mutta kyllä mun ainakin tarttis se vauva ensin nähdä, ennenku voin sille mitään lopullista nimeä antaa :)
  5. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Niin, siis jostain luin että sitten ihan loppuvaiheilla kohtu voi selällään nukkuessa painaa aorttaan tai jotain, niin tulee vähän tukala olo :D
  6. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    KyyneltenhymyIte ainakin nukun mahallani. Mua vähän jännittääkin miten saan myöhemmin nukuttua, kun ei mahallaan enään pysty. Eihän selälläänkään sitten myöhemmin kannata nukkua? Ja kyljellään en vaan osaa nukkua. Tuntuu, että kylki puutuu äkkiä, eikä oikeen muutenkaan tunnu mukavalta :D En...
  7. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Mun on varmaan turha haaveilla kesälomista. :/ Olin talven lomautettuna ja nyt vasta muutama viikko sitten palasin töihin. Hiukan harmittaa, ku ei pääse varsinaisesti ollenkaan nauttimaan tosta kesästä, ku olen viikot poissa kotoa ja viikonloput menee ihan hetkessä, ettei ehdi edes mitään...
  8. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    24.11/nirppu*/21.v/1. lapsi/SAS jokohan nytten :)
  9. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Heippa! Täälläkin ilmottautuisi yksi uusi odottaja mukaan :) jonkin aikaa on tullu keskustelua lueskeltua, muttei ole ollu rahkeita liittyä, kun ei oo tullut oikeen vieläkään sisäistettyä koko raskautta :D Tänään oli jo toinen ultra, koska pikkuinen olikin viimeksi odotettua pienempi...

Yhteistyössä