Hakutulokset

  1. S

    Parisuhteen mielekkyys

    Olen pitkään miettinyt parisuhteeni mielekkyyttä. En ole sellainen jolla riittää miesrintamalla vientiä. Oikeastaan tilanteeni on aina ollut sellainen "ota se joka huolii sinut" -tyyppinen. Olen ollut mieheni kanssa 12 vuotta ja meillä on lapsi. Lapsen saamisen jälkeen koin, että mieheni on...
  2. S

    Villa Rakennusblogi

    Tässä viimeiset päivät rakennusblogeja lueskelleena olen huomannut villojen runsaan esiintymisen. Varmasti lähes 90 % blogeista (ja talon nimistä) on Villa joku. Sitten joskus kun minä talon rakennutan, niin sen nimeksi tulee takuulla Casa joku. :laugh:
  3. S

    Olen kamala puoliso

    Tää talvi vaan tökkii ja tökkii. Mulla on joku kiukkukausi menossa. Mikään ei sovi eikä mikään kelpaa. Mikään ei kiinnosta enkä vaan välitä. Miehen naama tympii, koko mies tympii. Joka aamu lupaan itselleni, että tästä päivästä teen paremman. Ei tarvita kuin jokin pienen pieni juttu, niin...
  4. S

    Raskas talvi

    Mitään pahaa ei siis ole tapahtunut, mutta tämä pimeys, pakkanen ym. vaatii veronsa. En jaksaisi katsella miestä. Jotenkin suuntaan tämän mitä-se-sitten-onkaan, mieheen. Miehen syyksi. Tai mies saa siitä kärsiä. Kaikille kai tulee hetkiä tai kausia, jolloin ei vaan voi sietää toista eikä...
  5. S

    Kodin siivous - ylläpito - sisustusketju

    Innostetaan toisiamme siivoamaan ja ylläpitämään kodin siisteyttä ja jaetaan vinkkejä, ideoita ja ohjeita, miten tämä kaikki sujuu helposti ja nopeasti. Itse aloitan kehuskelemalla, että raivasin "vierashuoneen" kolme täpötäyttä vaatekaappia, jonne olin jemmannut monenmoista tavaraa...
  6. S

    Ystävänpäivän haaste: kirjoita kirje ystävälle

    Ystävänpäivän kolkutellessa kohta ovia, kirjoita kauniille kirjepaperille kirje parhaalle ystävällesi / lapsesi kummille / muulle tärkeälle ihmiselle ja ilahduta häntä tällä nykyään kovin harvinaislaatuisella tavalla.

Yhteistyössä