Hakutulokset

  1. Pikku-nökö

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    :'( Voi ei!!! Voimia Puolukkainen!!!! :hug: Ja Ssann myös!!! :hug: Kauhea huoli varmasti!!! Toivotaan kovasti, että kaikki kunnossa!! Meillä on ens tiistaina np-ultra, jännittää kans kauheasti!! :O Täälä ei mitään uutta auringon alla.. Edelleen aaltoilevaa pahoinvointia.. Alamahaa...
  2. Pikku-nökö

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Tervetuloa!! Sekaan vaan!! :D Laita viestiä Kolibrinkukalle sähköpostiosoitteen kera, niin se laittaa sut face-ryhmään! :) Pikku-nökö rv. 10+6
  3. Pikku-nökö

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Hep! Eilen yritin taas juosta.. Ei onnistu.. Voi plääh. Että kun kiukutti. Mistä mä nyt revin niitä endorfiineja, kun viinikin on kielletty?? :D Kun en ole oikein mikään herkuttelijakaan.. :confused: Mahakin on jo niin iso, että eilen multa kysyttiin että tunnenko sen liikkeet jo.. :kieh...
  4. Pikku-nökö

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Huomenta vaan!! :) Onpas huojentavaa kuulla, että muillakin samoja vaivoja.. Viii tiedän tasan mistä puhut!! Tuntuu tosi pahalta, kun ei pääse liikkumaan!!! Ja mä oon myös hikiliikkuja.. :D Muut liikuntamuodot ei tunnu miltään! Aion kyllä vielä yritellä, pienissä määrin ainakin...
  5. Pikku-nökö

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Heipähei! Mä oon vaan jotenkin kiitollinen tuosta sateesta (hullu) kun jaksaa taas juosta ja liikkua enemmän ulkona.. Kun aurinko paistaa, rupeaa heti huimaamaan ja päätä särkemään.. Pahoinvointi on mukavasti hellittänyt, enää ajoittain tulee paha olo, nakki tai suolakeksi naamaan niin olo...
  6. Pikku-nökö

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Ehkä mäkin uskallan jo ilmoittautua mukaan.. Kun huomenna poksahtaa jo täysi kymppi! =) Aikas vähillä oireilla oon päässyt, pahin pahoinvointikin on jo ohi. Kiloja vaan tulee!! Huh.. Kuinka paljon vielä tuleekaan... :p Mutta pääasia on, että pikkuinen kasvaa sielä! :heart: Varhaisultrassa toissa...

Yhteistyössä