Hakutulokset

  1. S

    Laitila, Rauma, Uusikaupunki + lähialueiden äidit Hii'ohoi !

    Lemon drop...kirjotin kans yv:n
  2. S

    Laitila, Rauma, Uusikaupunki + lähialueiden äidit Hii'ohoi !

    Saitko sen yksityisviestin ku lähetin sul tänään? Ku en oo varma tulikse peril...
  3. S

    Laitila, Rauma, Uusikaupunki + lähialueiden äidit Hii'ohoi !

    joo on kyl ollu hienot ilmat.. ulkon ollaa oltu aika paljon. Tyttö tykkää olla hiekkalaatikolla, ja naapurin tytöt tulee kans yleensä siihen leikkimään jos ovat samaan aikaan ulkona. Huomenna meinattii mennä Raumalle vähän kans ostoksille. Ja varmaan käydään jossain kirppiksil.. Löysitkös...
  4. S

    Laitila, Rauma, Uusikaupunki + lähialueiden äidit Hii'ohoi !

    Joo laitilassa lasitehtaalla.. Teen 3-vuorotyötä. Lopuks sain vapautuksen yövuoroista, kun en enää jaksanu valvoa öitä. Ja nyt sitte olen saikulla. Miten teil on siäl kotikaupungis menny? Mitä te yleensä hommailette siäl?
  5. S

    Laitila, Rauma, Uusikaupunki + lähialueiden äidit Hii'ohoi !

    Aijaa, teil meni sitten hyvin matka.. Ja nyt on tosi hienot ilmat luvattu, et varmaa kiva olla siel kotikaupungis.. Mäkin kävin tänää työpaikkalääkäril, ja hain sairaslomaa. Sain nyt aluks 10 pvän loman, ku selkä on ollu kipee. Mul on työssä niin paljon nostelua et selkä rasittuu.. Tän kuun...
  6. S

    Laitila, Rauma, Uusikaupunki + lähialueiden äidit Hii'ohoi !

    Joo niin, olen 28 v. Muutin laitilaan miehen perässä:) Ja täällä nyt sit asustellaan omakotitalossa, jota kovast ollaan yritetty rempata. Meil on 3 v tyttö ja tän tulevan sukupuolta ei tiedetä.. On tää kyl ollu erilaista ku sillon tyttöä odotellessa. Kilojakin on tullu paljon vähemmän. En sitte...
  7. S

    Laitila, Rauma, Uusikaupunki + lähialueiden äidit Hii'ohoi !

    En oo fbssä.. Emmä oikee ikinä innostunu siit.
  8. S

    Laitila, Rauma, Uusikaupunki + lähialueiden äidit Hii'ohoi !

    Uudestakaupungista olen muuttanu.. Se on kyl tosi lähellä, mut kyl silti aluks tuntus tosi yksinäiselt ku en tuntenu laitilast ketään.. Ja sit ku jäin äitiyslomal, ni ei tääl ollu ketään kennen kans olis voinu hengailla. Ja tällai aikuisiällä on vaikeet saada uusia kavereita, varsinki näin...
  9. S

    Laitila, Rauma, Uusikaupunki + lähialueiden äidit Hii'ohoi !

    Moi! Ootko jo käyny mll kahvilas? Mä jään kans koht äitiyslomal.. Laskettu aika heinäkuussa. Esikoinen on nyt 3v. Olen asunu laitilas n. 5 vuotta. Mites olette viihtyny täällä?

Yhteistyössä