Hakutulokset

  1. M

    Clomittaret 2013

    Mulle voi päivittää kp2 nyt taas clomit käyttöön. Jos ei tämän kierron jälkeen ala tapahtumaan mitään niin sitten täytyy soitella lääkäri aikaa ja kysellä olisiko annosta mahdollista nostaa.
  2. M

    Clomittaret 2013

    Mulle vois päivittää kp1 Nyt taidan pitää taukokierron clomeista, jotenkin stressaa niin paljon tämä kaikki...
  3. M

    Clomittaret 2013

    Mulle voi päivittää kp3 tänään taas aloitettu uus clomi kuuri... syksyllä pääsee lääkäriin jos ei lääkkeillä ole vaikutusta. kysyin seurantaultrasta ja sanottiin ettei täällä sellaista tehdä että odottelet siihen syksyyn että pääset lääkärin vastaanotolle.....
  4. M

    Clomittaret 2013

    mulle voi päivittää kp2 huomenna sitten sais aloittaa clomit :)
  5. M

    Tunteiden purkaus paikka 2013

    siis oikeesti voiko tää olla enää totta vasta sain terot ja clomit käyttöön ja nyt mies sanooki et ei halua lasta et pitäs ehkäsy hommata???????? ahdistaa aivan kamalasti, kyyneleistä ei tuu loppua.. mitään selitystä en tietenkään tähän saanut.. ei oikeasti jaksa keskittyy enään mihinkään tuntuu...
  6. M

    Clomittaret 2013

    Mulle voi päivittää kp1
  7. M

    Clomittaret 2013

    ensimmäinen tero kuuri loppu tossa vajaa viikko sitte, nyt ootellaan sitten menkkoja että vois aloittaa ensimmäisen clomi kuurin.. Oon katsonut että aikalailla kaikilla jotka syö teroja ja clomeja on jotain seurantaultria? miksi mulla ei oo mitään, sanottiin vaan et syöt nyt kolme terolut kuuria...
  8. M

    Clomittaret 2013

    -minävain-...kp16/30...Yk5...1 t+c...1lapsi Mä voisin kans liittyy tänne.. Lääkärissä kävin tutkimuksissa todella epäsäännöllisen vuodon takia ja tuloksena oli että mun munasarjojen (vissiin?) limakalvo oli todella todella ohut ja sen takia en ovuloi ja hormoonia ei erity tarpeeksi. Sain...

Yhteistyössä