Hakutulokset

  1. N

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Moikka! 20.4./Niandra/2. lapsi/31v/KOKS Täällä yks kohtuutuore huhtikuinen, LA omien laskelmien mukaan 20.4. Aattelin naamikseenkin liittyä jo vaikka varmempaa olis ehkä nt-ultran jälkeen. Mutta siis varmasti olen raskaana, testasin pari viikkoa sit pari haaleeta viivaa, olo sen sijaan on nyt...
  2. N

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Osanottoja taas menetyksiä kohdanneille :( NP-ultra takana, vatsassa pyörii pieni ölliäinen/pingviini/alien, pituutta reilut 5 cm ja niskaturvotus ok. Kaikki näytti olevan kunnossa. Osallistuin myös verikoeseulontaan. Nyt pitäisi vielä keksiä miten kertoa vanhemmille ja läheisille, sen...
  3. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Kettula, voimia, kamala tilanne! : /
  4. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Sain eilen np-ultran ajan, se olisi jo ensi viikon perjantaina, eli viikoilla 11 + 3 ilmeisesti, jos osaan oikein laskea. Jännittävää. Jos kaikki on kunnossa (eli sikiö löytyy), asia tuntuu todellisemmalta ja aiotaan kertoa lähipiirille. Oireita ei ole ihan hirveästi, rinnat suuret ja arat...
  5. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Pahoittelut ketjun keskenmenon kohdanneille! : / Täällä ensimmäinen neuvolakäynti takana, terveydenhoitaja oli mukava ja ihanan maanläheinen, mitään älyttömiä kieltolistoja ei esitetty vaan keskityttiin oleelliseen. Mulla on myös valmiiksi jo ylimääräistä painoa, niin käytiin läpi tavoitetta...
  6. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Kemikaaleista, aihe on kiinnostava ja varmasti jakaa mielipiteitä esim. hiusten värjäämisen ja meikkaamisen suhteen. Altistumista kuitenkin tulee niin paljon muualtakin ja jatkuvasti, että en vielä itse tiedä, miten suhtautuisin asiaan. Jos nyt mietitään ympäristöä, maataloustuotteet...
  7. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Hiustenvärjäämisestä , itsehän kävin juuri tällä viikolla kampaajalla, ei ollut mitään tietoa koko asiasta, enkä luonnollisestikaan kampaajalle ensimmäisenä raskautta maininnut, kun kaikki on vielä epävarmaa. Täytyy seuraavalla kerralla konsultoida kampaajaa. Ajattelin kyllä jatkossakin käydä...
  8. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    kissanhiekoista, kyllä minä vaihdan meillä hiekkoja edelleen vuorotellen miehen kanssa, kissat ulkokissoja. Perushygienia tietenkin huomioitu, enkä kikkareita paljain käsin suinkaan laatikosta nouki ;)
  9. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Hei, täällä uusi foorumilainen! Olen muutamia viikkoja ketjua lueskellut, ja ajattelin liittyä joukkoon toivoen, että kaikki menee hyvin ja raskaus jatkuu! Nyt viikkoja 7 + 2, 1. neuvola on varattu 8.5., varhaisultraa en ole ajatellut varata toistaiseksi, vaikka vähän tietysti tekisi mieli...

Yhteistyössä