Hakutulokset

  1. A

    Toukokuun Tömistelijät *syyskuussa*

    Moikka maisakaarina, Kun vaan näet tämän niin olisi kiva jos ottaisit spostiosoitteen etusivulta pois :) ryhmä on täynnä. Nämä täytyy aika nopsaan tahtiin. Joku oli tehnyt oman ketjun fb ryhmän perustamisesta, eli kyllä niitä joku aina lisää tekee.
  2. A

    Ryhmä toukokuisille 2016!

    Meidän ryhmä tuli just täyteen, laita toukokuun tömistelijöiden uusimpaan ketjuun pyyntö aloittajalle että jos vois lisätä sun spostiosoitteen siihen etusivulle. Tulijoita on varmasti vielä pitkään. Monet odottaa varmoille viikoille. Mä just pyysin että sen meidän ryhmän spostiosoitteen voisi...
  3. A

    Toukokuun Tömistelijät *syyskuussa*

    Moi Maisakaarina! Sen spostiosoitteen voi poistaa, sillä ryhmässä on jäsenluku 50 täynnä :) Kiitos kun laitoit sen. Jos joku ei pääse enää mukaan niin kannattaa laittaa oma vaan pystyyn, on helppoa ja tulijoita on varmaan vielä sitten kun päästään ensin varmoille viikoille.
  4. A

    Toukokuun Tömistelijät *syyskuussa*

    Moikka!! Saisitko maisakaarina lisättyä etusivulle myös toisen sähköpostiosoitteen, jonne voi laittaa pyyntöä, jos haluaa liittyä toiseen, vähän aikaa sitten perustettuun toukokuun mammojen fb ryhmään. :D:D Elikkäs: h-h-82@hotmail.com Kiitti (y)
  5. A

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    Eikä Theran! Oon niin pahoillani!!!
  6. A

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    Ja siis siitä fbstä samsukka, niin 1. Sivulla äiti mamma, vai oliko aiti mamma kirjoitti että on perustanut sellaisen ja siinä oli spostiosoite, johin voi laittaa pyynnön Sisäänpääsystä.
  7. A

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    Noniin, nyt pitäisi olla kaikki :D(y)
  8. A

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    Sori, laitan sen huomenna kunhan muistan Ja jos samsukka näkee tämän, niin kerro nuo samat tiedot kuin maisakaarina, niin päivitän ne vielä listalle. Jonkun on sitten helpompi aloittaa listan ylläpitoa.
  9. A

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    Moi, päivitin kaikki muut nyt 6.9 klo 19.45 mennessä tuleet paitsi samsukan kun sulla ei lukenut la :) ja en jaksanut alkaa laskemaan.. Oon aikalailla siirtynyt tuonne fbn puolelle ja musta tuntuu että taidan vaihtaa sinne. Joten kantsii päättää joku joka tekisi syyskuulle uuden ketjun. Voihan...
  10. A

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    Muille, tervetuloa, koitan lisäillä muutaman nimen viimeistään huomenna, mutta toivoisin että saadaan syyskuulle uusi pino jonkun muun kuin minun toimesta (tuon oksentajan vuoksi), ja toivon tosiaan että vaimo85 ja Norappi tulee sinne..?
  11. A

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    En ole käynyt täällä eilen ja mitä mä luen?!? Pedroname, kiitos kun tulit oksentamaan mielipiteesi tänne. Minä tämän perustin, ja lisäsin mielelläni kaikki tulokkaat listalle. Joten ei ollut sinun asiasi tulla kommentoimaan mitään. Toivon että Norappi ja vaimo85 ette mene mihinkään! Mietittekö...
  12. A

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    Aiti mamma, hieno juttu! Ja muille, keräillään porukkaa vaan kasaan. Osa haluaa kuitenkin jäädä vain tänne jutteleen, niin on hyvä ylläpitää tätäkin :) Tänne on ehkä alkuun alempi kynnys liittyäkin kuin fb ryhmään. Huonoja oloja täällä hiukan.. Allu 4+0:ROFLMAO:
  13. A

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    Tervetuloa uudet!! Tänne vaan kaikki muutkin jotka vielä miettii onko se viiva tarpeeks punainen:D Päivittelin vähän nimiä. Ilmoittakaa jos joku meni ohi tai tiedot väärin. Oireita, no rinnat nyt hieman kipeytyneet. Edellisestä ei vielä tässä vaiheessa. Ja oikea lonkka kipeytyy tietyissä...
  14. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Voi että Sphe. Kaikkea hyvää tulevaan teille! <3
  15. A

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    Jes, hyvä ja jatkan, 9.5 Allu13, toinen, 31v, en paljasta
  16. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    En mäkäään näe SPHE kuvaa.. Tein toukokuisten ketjun, jossa haen jotain innokasta päivittelijää :)
  17. A

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    Tervehdys, Aloitin ketjun uusille toukokuisille, mutta en ole ylläpitäjätyyppiä. Löytyiskö joku joka jaksaisi päivitellä tietoja etusivulle? Ja jos saataisiin joku fb ryhmä joskus myöhemmin aikaiseksi. Plussasin pari päivää sitten ja la on 9.5. Plussa tuli yk2 ja toinen lapsi kyseessä. En...
  18. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Illalla vahvistunut hienosti :)
  19. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tän parempaa kuvaa ei ole, mutta testiajalla tuli ja punertaa <3
  20. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tottakai on tehty ;) Hyvältä näyttää. Edelleen, en voi uskoa! Oon niiiin iloinen ja onnellinen. Onnea Cristal!!! Saadaan porukkaa toukokuisiin :) Itse en oikein ole mitään ryhmänperustajatyyppiä, toivottavasti joku aktivoituisi.. En muista sanoinko, mut la olisi 9.5.

Yhteistyössä